Dat mag ik toch ook bijna nergens?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:40 schreef Basp1 het volgende:
Racen wat DS4 doet is geen adrealine kick dus genots middel voor hem? Totaal nutteloos voor de maatschappij. Leuk voor zijn kick.
Wel is het dan van belang voor de vraag of je het zou moeten verbieden of niet. Maatschappelijke functie speelt weldegelijk mee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:52 schreef ErikT het volgende:
De mate van overlast is toch niet afhankelijk van de functie van het ding waar de overlast vandaan komt?
Ja, ik maakte de koppeling tussen roken en autorijden. Dat waren helemaal niet die boehoe-roepende rokers.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:17 schreef arjan1212 het volgende:
Dus omdat jij geen 150 op de snelweg mag rijden, moet als wraak roken verboden worden?
Inderdaad, al dat verzuurde gezeur over dat rookverbod moet nu maar eens kappen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
verzuurde zeurmensen, die zou men moeten verbieden
inderdaad afschaffen dusquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, al dat verzuurde gezeur over dat rookverbod moet nu maar eens kappen.
Nee, volgens sommigen mag je niet in het huis dat je huurt van een ander roken. Als het écht je eigen huis is ga je je goddelijke gang maar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:27 schreef arjan1212 het volgende:
Volgens sommige hier mag je ook niet in je eigen huis roken.
Als sigarettenrook van een huurder overlast veroorzaakt voor de buren, dan mag de huur worden opgezegd. Dat heeft een rechter in het Duitse Düsseldorf woensdag bepaald in een zaak die was aangespannen door een 75-jarige man.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:37 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Wat een raar voorstel, tabak is een legaal product wat je dus op elke plek die je wenst zou moeten mogen gebruiken.
Mag een eigenaar van een kroeg (of kantoorgebouw, of voetbalstadion, of winkelcentrum etc.) dan ook zelf bepalen of er bij hem binnen gerookt mag worden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, volgens sommigen mag je niet in het huis dat je huurt van een ander roken. Als het écht je eigen huis is ga je je goddelijke gang maar.
oh boehoehoequote:Op woensdag 31 juli 2013 12:27 schreef arjan1212 het volgende:
1. Niet ingaan op argumentenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet zo dom zijn...
Dus negeer ik het maar.
ik speel graag met drilboren bij mensen op de stoep, helaas mag ik dat ook niet omdat het zogenaamd "geluidsoverlast veroorzaakt" volgens de politie... ja, zo zit het ons allemaal wel eens tegen...quote:
Nee, je mag geen overlast voor de buren veroorzaken daarmee. Dat is een wezenlijk verschil.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:27 schreef arjan1212 het volgende:
Nou, dat vind ik dus ook van mijn drilboor. Maar helaas... kutoverheid met hun verboden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:37 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Wat een raar voorstel, tabak is een legaal product wat je dus op elke plek die je wenst zou moeten mogen gebruiken.
De kleine kroegbazen van mij wel; genoeg mensen die wel willen roken én genoeg mensen die niet willen roken of in een rooklucht willen zitten; de kleine kroegbazen en rokers kunnen daarvan profiteren. Echter grotere publieke gelegenheden, zoals stadia en kantoren en winkelcentra vind ik een ander verhaal. Maar als een kleine kroeg waar al jaren lang paffende stamgasten bijeenkomen lekker roken wil toe blijven staan: be my guest; daar zou de regering van mij best wat soepeler in mogen zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:29 schreef Fides het volgende:
[..]
Mag een eigenaar van een kroeg (of kantoorgebouw, of voetbalstadion, of winkelcentrum etc.) dan ook zelf bepalen of er bij hem binnen gerookt mag worden?
Wat is nu je klacht? Dat is er niet op in wilde gaan, of dat ik het toch nog deed? Je kan niet over beiden klagen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:30 schreef ErikT het volgende:
1. Niet ingaan op argumenten
2. Zeggen dat je het negeert en precies het tegenovergestelde doen.
Waar werd onderstaande zin te moeilijk voor je?quote:Gaat lekker vandaag DS4. Hoe zit t nou met al die auto's die gezonde lucht uitstoten? Of was het nou pure stikstof?
Ja, dat is inderdaad de volgende stap. Maar kom dan niet met verhalen alsof het onmogelijk is om last te hebben van uitlaatgassen omdat er schone lucht uit uitlaten komt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:21 schreef DS4 het volgende:
Wel is het dan van belang voor de vraag of je het zou moeten verbieden of niet. Maatschappelijke functie speelt weldegelijk mee.
Juist. En de discussie gaat over de mate van dat opschuiven. En ik vind dat dat wel erg ver gaat met betrekking tot rokers. En jij vindt dat ze uiteindelijk moeten worden opgesloten in een rookhok.quote:Kortom: voor zowel roken als autorijden geldt dat er grenzen aan gesteld worden en dat die grenzen steeds verder opschuiven.
Ja, je bent echt een held. Met je gejank over een beetje rook in een trappenhuis. Haha.quote:Rokers gaan vervolgens als een klein meisje zitten huilen en automobilisten gedragen zich als een kerel en vloeken een keer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |