Je vergeet de spoedafspraak bij de reumato- pf andere loog.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Ruim die hamer eens ff op jah
[..]
Volgende post van Q: Godallejezuskolerekutmaria ik kan mijn poten niet meer bewegen en het doet tering zeer. Tiefus hoerenzooi en alles is dik en rood!!!!1111eeeinzzzz!!!!!
Voorspellende gave; I haz it
Ze werkte wel, maar was op dat moment ziek thuis en moest rust houden. Of ik niet kon vertellen dat ze vaker de stofzuiger moest hanterenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:21 schreef Cat22 het volgende:
Tenzij vriendin niet werkt en de hele dag op de bank zit terwijl de partner 40+ werkweken maakt. Maar dan nog zullen ze er samen uit moeten komen.
ACCEPTEER HET! NU!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:22 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo mijn nieuwe foon halen
En dan lekker er mee spelen.
En hem na een half uur wrs in een hoek gooien omdat ie geen fysiek toetsenbordje heeft OMDAT GEEN ENKEL MERK DIE MEER MAAKT![]()
![]()
Ik heb het nog niet geaccepteerd![]()
Ik moest er ook om huilen. Maar ik kan nu met de beste wil van de wereld niet meer bedenken waarom ik het zo nodig moestquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:22 schreef Greys het volgende:
En hem na een half uur wrs in een hoek gooien omdat ie geen fysiek toetsenbordje heeft OMDAT GEEN ENKEL MERK DIE MEER MAAKT![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel lekker, dat je het kutste stuk nu achter de rug hebt.
Vanaf nu wordt het alleen maar mooier ipv een grotere bende tijdens het slopen![]()
Hij is mooi JONGUH!!!!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:22 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ha, da's mijn tekst![]()
Q(wea) : goed bezig, meisje!
OMDAT! IK! HET! WIL!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:23 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik moest er ook om huilen. Maar ik kan nu met de beste wil van de wereld niet meer bedenken waarom ik het zo nodig moest
Oeh, welke?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:22 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik hebt er anders niks van gevoeld. Hoor je dat vaker?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze aan die aids komt?.
ja, goed spul dat GHBquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hebt er anders niks van gevoeld. Hoor je dat vaker?
Neequote:Op woensdag 31 juli 2013 11:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Ruim die hamer eens ff op jah
[..]
Volgende post van Q: Godallejezuskolerekutmaria ik kan mijn poten niet meer bewegen en het doet tering zeer. Tiefus hoerenzooi en alles is dik en rood!!!!1111eeeinzzzz!!!!!
Voorspellende gave; I haz it
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:22 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ha, da's mijn tekst![]()
Q(wea) : goed bezig, meisje!
Ach ja, gelukkig heb jij niet echt aids, dat scheelt weerquote:
Een heul goedkope waar echt mega goede reviews over zijnquote:
Voordeelquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig heb jij niet echt aids, dat scheelt weer.
\of dat gaat dus niet werken *kijkt naar zichzelf*quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die klager. Als iemand zelf geen poot uitsteekt vind ik het laag om te mopperen over degene die wel alles doet. Dan zou ik ook niet aardig zijn.![]()
Tenzij vriendin niet werkt en de hele dag op de bank zit terwijl de partner 40+ werkweken maakt. Maar dan nog zullen ze er samen uit moeten komen.
Ahh, ziet er wel goed uit. Lijkt verdacht veel op een sgs2 qua uiterlijk. Hopelijk zit er ook iets als swype op, want dat typt echt heerlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Een heul goedkope waar echt mega goede reviews over zijn
Op tweakers en overal eigenlijk. Met enorm goede specs en 3 jaar thuisophaalgarantie en de garantie dat je hem binnen 3 dagen gerepareerd terug krijgt![]()
En vooral: eentje waar ze niet allerhande fancy meuk over de standaard android heen hebben gepleurd die je er amper/niet meer af krijgt zelf.
http://www.allephones.nl/huawei-ascend-g615-zwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |