Is dat goed nieuws? Heeft het iets met de uitslag te maken dat het zo veel sneller is?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:06 schreef Bamba het volgende:
Net gebeld voor de uitslag van de mri. Ik heb nu maandag een belafspraak met een andere gyn. Nou ja, het is al beter dan 11 september
Ja maar dat is niet over het huishouden. Plus dat ik toen echt uit de running was en niemand het ook kón doen he. Een kerel die niet voor het eten kan zorgen als je zelf daar ook niet toe in staat bent, is wel een probleem. Dat ging niet over een stofzuiger oid. Dit ging om een levensbehoeftequote:Op woensdag 31 juli 2013 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, we hebben jou ook vaak genoeg tekeer zien gaan hier over Mo.
Dat ie de eieren verkeerd bakte, uberhaupt niet kon koken en hoe idioot dat wel niet was voor een vent van zijn leeftijd, right?
Zie boven.quote:Bij jullie was ook niet altijd alles pais en vree, toch?En da's geen aanval, want dat is bij zovelen zo, hier ook. Da's menselijk.
Niemand zegt ook dat dat niet kan. Men zegt alleen dat ze dingen moet gaan accepteren. Niemand zegt dat ze niet zo moet zeiken.quote:Dus in het algemeen (en niet tegen jou ofzo):
Ik vind dat als iemand moppert over d'r vent die de stofzuiger steeds midden in de kamer laat staan dat dat gewoon moet kunnenTis nou niet zo dat ze hem een klootzak noemde of hem de deur uit wenste zeg.
Nou echt hoor. Wat een kut klus. Zondag met Mo begin gemaakt, Maandag heb ik de keuken gestript. Gisteren heb ik de vloer gestript en heeft Mo 's avonds uit zijn werk het laatste stukje gedaan want ik was op. Vandaag de laatste restjes weggebikt onder de verwarming. Nu straks vegen, zuigen, stofvrij maken, primer erop, en vanaaf de vloer egalisatie storten.quote:
Nee, ik denk dat een secretaresse geen uitslag mag doorgeven? Idd een stuk sneller gelukkig!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze konden je nu nog helemaal niks vertellen dus?
Maar maandag is idd een stuk minder lang wachten dan 11 september
Sloeriequote:Op woensdag 31 juli 2013 11:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja en je weet hoe besmettelijk het is dus ik zou zeker even een testje laten doen.
Oh gelukkig! Ik schrok al.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat een secretaresse geen uitslag mag doorgeven? Idd een stuk sneller gelukkig!
Nip, ik heb zelf er om gevraagd. Ik vind tot 11 september wachten op een uitslag veel te lang.
Vergeet jij je ook niet ff te laten testen?quote:
Hoe denk je dat ze aan die aids komt?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vergeet jij je ook niet ff te laten testen?
Als ik het me goed herinner ging het over het bakken van een eitje mét balletje. Is niet echt een levensbehoefte.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet over het huishouden. Plus dat ik toen echt uit de running was en niemand het ook kón doen he. Een kerel die niet voor het eten kan zorgen als je zelf daar ook niet toe in staat bent, is wel een probleem. Dat ging niet over een stofzuiger oid. Dit ging om een levensbehoefte
Het was gewoon een voorbeeld dat jij zo tekeer ging over dat een kerel van zijn leeftijd niet eens fatsoenlijk kon koken en daarvan vond een deel hier ook dat ie het dan maar moest leren. Dat heeft ook weinig van 'acceptatie'quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet over het huishouden. Plus dat ik toen echt uit de running was en niemand het ook kón doen he. Een kerel die niet voor het eten kan zorgen als je zelf daar ook niet toe in staat bent, is wel een probleem. Dat ging niet over een stofzuiger oid. Dit ging om een levensbehoefte.
Niemand zegt ook dat dat niet kan. Men zegt alleen dat ze dingen moet gaan accepteren. Niemand zegt dat ze niet zo moet zeiken.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze aan die aids komt?.
Ja dat. Sterker nog, ze zegt er al bij 'ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt'. Even spuien, dus. Kan heerlijk zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, we hebben jou ook vaak genoeg tekeer zien gaan hier over Mo.
Dat ie de eieren verkeerd bakte, uberhaupt niet kon koken en hoe idioot dat wel niet was voor een vent van zijn leeftijd, right?
Bij jullie was ook niet altijd alles pais en vree, toch?En da's geen aanval, want dat is bij zovelen zo, hier ook. Da's menselijk.
Dus in het algemeen (en niet tegen jou ofzo):
Ik vind dat als iemand moppert over d'r vent die de stofzuiger steeds midden in de kamer laat staan dat dat gewoon moet kunnenTis nou niet zo dat ze hem een klootzak noemde of hem de deur uit wenste zeg.
En als Kano dan een keer komt zeuren dat ze te lang voor de spiegel staat (oid) dan kan dat ook.
quote:
Da's wel lekker, dat je het kutste stuk nu achter de rug hebt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou echt hoor. Wat een kut klus. Zondag met Mo begin gemaakt, Maandag heb ik de keuken gestript. Gisteren heb ik de vloer gestript en heeft Mo 's avonds uit zijn werk het laatste stukje gedaan want ik was op. Vandaag de laatste restjes weggebikt onder de verwarming. Nu straks vegen, zuigen, stofvrij maken, primer erop, en vanaaf de vloer egalisatie storten.
En dan hoef ik enkel Vrijdag oid nog maar te stucen.
Huuu!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat. Sterker nog, ze zegt er al bij 'ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt'. Even spuien, dus. Kan heerlijk zijn.
Je laatste zin doet me overigens denken aan de man van een vriendin die bij mij ging klagen over haar huishoudelijke capaciteiten. Die heb ik onder het mom van 'doe dat lekker bij je eigen vrienden' fiks de oren gewassen![]()
Hij deed overigens nauwelijks wat en dan wel over haar gaan lopen klagen bij HAAR vrienden
![]()
Ruim die hamer eens ff op jahquote:
Volgende post van Q: Godallejezuskolerekutmaria ik kan mijn poten niet meer bewegen en het doet tering zeer. Tiefus hoerenzooi en alles is dik en rood!!!!1111eeeinzzzz!!!!!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:13 schreef Qwea het volgende:
Nou echt hoor. Wat een kut klus. Zondag met Mo begin gemaakt, Maandag heb ik de keuken gestript. Gisteren heb ik de vloer gestript en heeft Mo 's avonds uit zijn werk het laatste stukje gedaan want ik was op. Vandaag de laatste restjes weggebikt onder de verwarming. Nu straks vegen, zuigen, stofvrij maken, primer erop, en vanaaf de vloer egalisatie storten.
En dan hoef ik enkel Vrijdag oid nog maar te stucen.
Die klager. Als iemand zelf geen poot uitsteekt vind ik het laag om te mopperen over degene die wel alles doet. Dan zou ik ook niet aardig zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wie? De klagers of de mensen die ze de oren wassen?Want ik was écht niet aardig hoor
Niet helemaal, die post hebben we al gehad namelijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Ruim die hamer eens ff op jah
[..]
Volgende post van Q: Godallejezuskolerekutmaria ik kan mijn poten niet meer bewegen en het doet tering zeer. Tiefus hoerenzooi en alles is dik en rood!!!!1111eeeinzzzz!!!!!
Voorspellende gave; I haz it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |