quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
En gewoon elke dag wéér doenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:48 schreef Pokkehontas het volgende:
Ja, da's een irritante gewoonte van me. Ineens wakker worden![]()
Miet jor spauses niedsquote:Alle gekheid op een stokje, Queller heeft gelijk hoor. Gewoon elkaar accepteren zoals je bent en je best doen het elkaar naar de zin te maken, dan komt het wel goed
Aftakelingquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:51 schreef Laysa het volgende:
Ah ja...dat was gisternacht...zo ver onthou ik niet
zag het toevallig vanmorgenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:51 schreef Laysa het volgende:
Ah ja...dat was gisternacht...zo ver onthou ik niet
Wot spiek joe goed Ingliesjquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:50 schreef Queller het volgende:
[..]
En gewoon elke dag wéér doen
[..]
Miet jor spauses nieds
Ja goed, zo, hup, terug naar huis! Vort!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
*rent weg voor vliegende deegroller*
alsof cat dat nog niet wist.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja goed, zo, hup, terug naar huis! Vort!![]()
(Cat zeg dr eens wat van! Hij is eigenwijs!....)
Mwah, we hebben jou ook vaak genoeg tekeer zien gaan hier over Mo.quote:
Ze konden je nu nog helemaal niks vertellen dus?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:06 schreef Bamba het volgende:
Net gebeld voor de uitslag van de mri. Ik heb nu maandag een belafspraak met een andere gyn. Nou ja, het is al beter dan 11 september
Heb je aids?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |