je moet beginnen met koffie niet met FOK!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:09 schreef indaha het volgende:
Goeiemorgen ,ik ga eerst maar eens koffie maken om wakker te worden
Geef cattyman ook watquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:09 schreef indaha het volgende:
Goeiemorgen ,ik ga eerst maar eens koffie maken om wakker te worden
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:13 schreef indaha het volgende:
Oognip schuld, die stuurt mij een berichtje en dan ben ik nieuwsgierig en dan blijf ik plakken.![]()
Oeps ik moet haar nog antwoorden trouwens
Herkenbaar.. zeker als ik niet goed in mijn vel zit.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is toch logisch dat Puala haar verhaal even kwijt moet? Kijk er zijn nu berichtjes weggehaald,dus wat daar in staat weet ik niet. Maar verder kan ik het wel begrijpen.
Mijn vriend en ik zijn beide een beetje slordig, en de ene keer heeft hij het als eerste gehad en de andere keer ik. Ook heeft hij bepaalde irritante tikken waar ik iets van zeg en het eigenlijk niks helpt en andersom net zo goed
Wat ik wel stom vind is dat ik helemaal blij ben als het hier opgeruimd is. Maar dat ik me daar bijv nu op mijn vrije dag niet eens toe kan zetten
straks eerst maar eens wat afwas wegwerken
+1 maar ik heb een hulp 1x in de 2 weken en ik leer de kids dat huishouden er bij hoor, dus ieder heeft zijn eigen taken, stofzuigen doen ze hier uit zichzelf (en het zijn nog mini-mannen ook) maar kamer opruimen heeft iets meer bemoediging nodigquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:38 schreef sararaats het volgende:
daarom woon ik alleen.
ik ben gelukkig zo maar kuisen is m'n haat
Laat hun het doenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:18 schreef roos85 het volgende:
Sommige dingen zijn hier wel vast verdeeld.. ik kook en meneer doet de afwas.
Alleen afgelopen dagen heeft ie het niet gedaanmaar dat ga ik straks voor
Zeker omdat vanmiddag mijn schoonouders langskomen
Doet je schoonmoeder weleens minnetjes over jouw huishoudcapaciteiten? Dan zou ik het lekker laten staanquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:18 schreef roos85 het volgende:
Sommige dingen zijn hier wel vast verdeeld.. ik kook en meneer doet de afwas.
Alleen afgelopen dagen heeft ie het niet gedaanmaar dat ga ik straks voor hem wegwerken.
Zeker omdat vanmiddag mijn schoonouders langskomen
Lekkerquote:
Probwer het een beetje los te laten. Als je schrijft het is hard werken met veelquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het werkt zoals je schrijftEn het kost tijd, maar zolang we nog altijd met elkaar praten en ook leuke momenten hebben komt het goed
Niet dat ik weet, maar over het algemeen is het gewoon netjes als ze komt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doet je schoonmoeder weleens minnetjes over jouw huishoudcapaciteiten? Dan zou ik het lekker laten staan
Ik vind van niet eigenlijk. Je hebt het op een bijzonder negatieve manier over je vriend met wie je nog maar net samen woont (en überhaupt nog maar net kent) op een forum waar hij zelf ook komt en meeleest. Niet zo heel erg gepast en misschien zelfs wel gênant voor de mensen die Kano ook persoonlijk kennenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is toch logisch dat Puala haar verhaal even kwijt moet? Kijk er zijn nu berichtjes weggehaald,dus wat daar in staat weet ik niet. Maar verder kan ik het wel begrijpen.
Wat MB zegt..quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Probwer het een beetje los te laten. Als je schrijft het is hard werken met veel
Frustratie dan klinkt dat niet al te positief.
Spannend!Hopelijk goed nieuwsquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:58 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga me maar eens klaarmaken om naar Kitty te gaan!
Zit ik een heel verhaal te typen van ja heb weer draadloos inet en wil ik versturen valt dat kutding wegquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:20 schreef roos85 het volgende:
Doet alles het weer goed Laysa? Wij gaan komende weken eens kijken of we eventueel ander pakket/aanbieder gaan nemen.
Soms kunnen ze het bedrijf beter omdopen tot U Can't See of U Can't Internetquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zit ik een heel verhaal te typen van ja heb weer draadloos inet en wil ik versturen valt dat kutding weg![]()
maar het scheen een simpel iets te zijn met een speciale code die ze ook vanuit de centrale hadden kunnen doen.
en nu hij er toch was heeft hij heel aardig gezorgd dat ik weer alles op 1 afstandbediening heb met mijn tv
Het 'bijzonder negatieve' heb ik dan vast gemist... Maar er staat niks wat Kano (en zijn vrienden) niet al weet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vind van niet eigenlijk. Je hebt het op een bijzonder negatieve manier over je vriend met wie je nog maar net samen woont (en überhaupt nog maar net kent) op een forum waar hij zelf ook komt en meeleest. Niet zo heel erg gepast en misschien zelfs wel gênant voor de mensen die Kano ook persoonlijk kennen
Ik wist niet dat hij ook op fok kwam. En verder weet ik niet wat er in de weggehaalde berichtjes stond. Maar het berichtje van hard werken vond ik niet bijzonder negatief ofzo?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vind van niet eigenlijk. Je hebt het op een bijzonder negatieve manier over je vriend met wie je nog maar net samen woont (en überhaupt nog maar net kent) op een forum waar hij zelf ook komt en meeleest. Niet zo heel erg gepast en misschien zelfs wel gênant voor de mensen die Kano ook persoonlijk kennen
Ik beschouw mezelf niet als huisvriendin van beiden, maar ken hen wel irl. En dat geldt voor meer mensen hier. Voor mij was deze samenwoonstress allemaal nieuw (en voor anderen wellicht ook) en het lijkt me voor Kano niet fijn omdit zo terug te lezen. Ongeacht hoe ik erover denk: dat de één de behoefte heeft zich erover te uiten wil niet zeggen dat daarmee voorbij gegaan kan worden aan de privacy van de ander.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het 'bijzonder negatieve' heb ik dan vast gemist... Maar er staat niks wat Kano (en zijn vrienden) niet al weet.
ik doe mijn best om de dagen door te komen...soms gaat dat redelijk en meestal is het moeizaamquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Soms kunnen ze het bedrijf beter omdopen tot U Can't See of U Can't Internet
Toffe meneer![]()
En met jou zelf?
Dat is het soms wel...quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:34 schreef Cat22 het volgende:
Het kan soms gewoon heel lastig zijn als je allebei op FOK! zit, lijkt me.![]()
Want het kan natuurlijk prima dienen als een heerlijk mopper-zucht-van je afschijfmedium.
Joepie voor meneer UPC (hoor je de mooie woordspelingsklankengrap?)quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zit ik een heel verhaal te typen van ja heb weer draadloos inet en wil ik versturen valt dat kutding weg![]()
maar het scheen een simpel iets te zijn met een speciale code die ze ook vanuit de centrale hadden kunnen doen.
en nu hij er toch was heeft hij heel aardig gezorgd dat ik weer alles op 1 afstandbediening heb met mijn tv
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe mijn best om de dagen door te komen...soms gaat dat redelijk en meestal is het moeizaam
Wat een non-informatieve post is dit.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:39 schreef Queller het volgende:
[..]
Joepie voor meneer UPC (hoor je de mooie woordspelingsklankengrap?)
Oke, dan nu even dit...
Hopen dat je partner nog gaat veranderen....![]()
![]()
![]()
Imho de misvatting van een mensenleven![]()
Hi beeb![]()
![]()
He he, was me dat lachen
Ik ben zelf uiteraard perfect (laat bijvoorbeeld geen koffiekopjes in de badkamer staan, laat geen spullen slingeren in huis, verzamel geen afwas in mijn kantoor, gooi geen zakjes om de deur de tuin in, etc), maar mijn beeb had een paar kleine gewoontes die mij bij aanvang van het samenwonen opvielen en best enigszins irriteerden.
We zijn inmiddels 10 jaar verder en je mag drie keer raden...
Volgens mij moeten we dat ook even aan de Beeb vragen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een non-informatieve post is dit.![]()
Wat je ademloze publiek wil weten, mevrouw Queller is; hoe ben je die 10 jaar doorgekomen?
Nou ja, dat kan ik best vertellen (jullie kennen haar niet en ze leest niet mee): het wordt stukken makkelijker als je besluit je niet te ergeren aan de ander, maar gewoon weg te werken waar je je aan stoort. Knap je van opquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:40 schreef Cat22 het volgende:
Wat je ademloze publiek wil weten, mevrouw Queller is; hoe ben je die 10 jaar doorgekomen?
Rustig douchen dus!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:42 schreef Toekito het volgende:
Werk belt of ik niet om 13:30 wil komem maar direct. Zo jammer dat mijn nee knop klonk als "ik ga ff douchen en dan kom ik eraan"
Ik faal
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:42 schreef Toekito het volgende:
Werk belt of ik niet om 13:30 wil komem maar direct. Zo jammer dat mijn nee knop klonk als "ik ga ff douchen en dan kom ik eraan"
Ik faal
Komt met kleine stapjes, het is al goed dat je hebt geregeld dat je van bepaalde diensten af bent.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:42 schreef Toekito het volgende:
Ik faal
Ik zal dit mijn vriend even laten lezen. Dan verdwijnt mijn berg kleding naast het bed misschien wel spontaanquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan ik best vertellen (jullie kennen haar niet en ze leest niet mee): het wordt stukken makkelijker als je besluit je niet te ergeren aan de ander, maar gewoon weg te werken waar je je aan stoort. Knap je van op
Nou, als ik ergens de plaatselijke slijter tegenkom, dan groet hij altijd heel erg enthousiast.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
Volgens mij moeten we dat ook even aan de Beeb vragen.
Gij wijze vrouwquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan ik best vertellen (jullie kennen haar niet en ze leest niet mee): het wordt stukken makkelijker als je besluit je niet te ergeren aan de ander, maar gewoon weg te werken waar je je aan stoort. Knap je van op
Huh?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:44 schreef Pokkehontas het volgende:
Nou, als ik ergens de plaatselijke slijter tegenkom, dan groet hij altijd heel erg enthousiast.
dat dusquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:44 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Nou, als ik ergens de plaatselijke slijter tegenkom, dan groet hij altijd heel erg enthousiast.
[..]
Gewoon LAT-en, Cat, bevalt mij ook het bestequote:Op woensdag 31 juli 2013 10:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gij wijze vrouwWat goed hoe jij met die vervelende Beeb-die-hier-nooit-meeleest omgaat.
![]()
Ik weet niet of ik het zou kunnen hoor, ik ben vast een hopeloos slechte samenwonert.
Speaking of which! Ik denk dat hij een oogje op je heeft, want tegen de rest van het dorpsvolk doet ie altijd strontsjaggoquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:44 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ja, da's een irritante gewoonte van me. Ineens wakker wordenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Huh?
Waar kom jij ineens vandaan
Net lag je nog te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |