Ik ben een soort melkmanquote:
11 Fokkers is geen meetquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is een leugen, je bent vorige week nog gespot op een FOK meet
Jaquote:
Spannend Bliss, ik hoop voor je dat ze gewoon toch wat opknapt voor morgen. Het is gewoon vervelend dat ze niet wil eten. Dat helpt natuurlijk helemaal niet. Arm beestje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Ben net weer geweest, ze was iets minder klagerig dan vanochtend. Lekker geaaid en veel kopjes gekregenAlleen nog steeds niks gegeten.
Morgen om half 12 hebben we het gesprek en mogen we haar meenemen naar huis
Fijn dat ze kopjes heeft gegevenquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Ben net weer geweest, ze was iets minder klagerig dan vanochtend. Lekker geaaid en veel kopjes gekregenAlleen nog steeds niks gegeten.
Nee 11 ik heb me vergist , dat krijg je met die kittensquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Waren er twaalf?Ik heb wat gemist
Ik hoop en duim voor goed nieuwsquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Spannend, ik duim voor goed nieuws !quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:28 schreef MissBliss het volgende:
Thanks
Ik ga inmiddels uit van het ergste. Maar ja, wie weet.
Bij mij ook halverwege in een topic.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:46 schreef Greys het volgende:
Gaat bij jullie je foon wel naar de laatste post van een topic als je vanuit myat op dat rondje achter een tt klikt? Welke mobiele browser ik ook neem, ik land ergens midden in een topic.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:46 schreef Greys het volgende:
Gaat bij jullie je foon wel naar de laatste post van een topic als je vanuit myat op dat rondje achter een tt klikt? Welke mobiele browser ik ook neem, ik land ergens midden in een topic.
je moet op de naam van de laatste poster klikken dan gaat het goedquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:46 schreef Greys het volgende:
Ik zit al een tijdje te denken hoe ik dat moet formuleren, maar zo dusquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
je moet op de naam van de laatste poster klikken dan gaat het goed
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje te denken hoe ik dat moet formuleren, maar zo dus
Op myAT klikken en dan zie je rechts de gelezen knop met een vinkje aan de bovenkant van je scherm.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:50 schreef Greys het volgende:
wat is de gelezen knop?
en ook als ik na 1 minuut terug kom land ik weer op eerdere punt, strontirritant. dacht dat het aan oude foon lag maar bij nwe nu ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |