ontdekte er eergisteren 1! Maar ben idd erg blij met jequote:Op woensdag 31 juli 2013 17:22 schreef roos85 het volgende:
Frank is wel blij met mij.. door mij heeft hij geen muggenbeten meer
Ja toen was ik er nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:19 schreef franklop het volgende:
[..]
ontdekte er eergisteren 1! Maar ben idd erg blij met je
Lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen vrij genomen. Ik heb vandaag om 16.00 VA-KAN-TIE.
Ohw, je gaat neit de hele vakantie door? Of moet je tegen die tijd al beginnen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Na de vakantie nog maar 7 dagen werken.. en ik kan nog 2 dagen verlof opnemen
G'lukkigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:58 schreef Renesite het volgende:
Ach ik kijk elke dag wel even. Heb een vodafone bundeltje
Oxidatieproces anus joe!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef iBenny het volgende:
Het is trouwens een rode regenjas geworden...
yesh!quote:
Hoe bedoel je? Wij gaan maandag toch op vakantie.. kan ik moeluk werkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je gaat neit de hele vakantie door? Of moet je tegen die tijd al beginnen?
Ik haalde 2 dingen door elkaar.. snap 'm alquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wij gaan maandag toch op vakantie.. kan ik moeluk werken
aha.. zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Na de vakantie nog 2 week werken, daarna 7-8 week stage.
Alleen tijdens die 2 week heb ik nog 3 vrije dagen(maandag terug van vakantie, week erop verplichte vrije dag en een dag school
?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:13 schreef franklop het volgende:
En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet...
zit nog op werk, wachten op acties van andere mensen.quote:
Die uren gaan het traagst jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:27 schreef franklop het volgende:
[..]
zit nog op werk, wachten op acties van andere mensen.
Laatste wat afgerond moet worden voor mijn vakantie.. Zit al 2 uur te wachten erop.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:13 schreef franklop het volgende:
En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet...
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:27 schreef franklop het volgende:
[..]
zit nog op werk, wachten op acties van andere mensen.
Laatste wat afgerond moet worden voor mijn vakantie.. Zit al 2 uur te wachten erop.
quote:Bij de Beestenborg vindt je een grote variëteit aan dieren zoals varkens, pony’s, ezels, parelhoenders, pauwen, eenden, kippen, konijnen maar ook verschillende soorten geiten en schapen. Als de kinderen zijn uitgeknuffeld mogen ze zich uitleven in de speeltuin. Ouders kunnen heerlijk zitten en genieten van een kopje koffie of een ijsje bij het theehuisje.
Wuutquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben morgen een kind. Van 6. Joe!
[..]
Yupquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ervaren vliegers hier?
Wij hebben al online ingecheckt.. hoeven we dan alleen maar onze koffers in te leveren en naar de boarding gate te gaan?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ervaren vliegers hier?
Wij hebben al online ingecheckt.. hoeven we dan alleen maar onze koffers in te leveren en naar de boarding gate te gaan?
Yes, met dat e-ticketquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ervaren vliegers hier?
Ah, kiek 'ns oanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah.. valt mee... we hebben de was goed bijgehouden
propsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah.. valt mee... we hebben de was goed bijgehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |