Andere site dan we gewend zijn kom ik nu pas achterquote:
Ah, blauw blauw aan!quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Andere site dan we gewend zijn kom ik nu pas achter
Hiero: http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
Omdat dit gehuil is om een puur financiele beslissing.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:01 schreef Karina het volgende:
Nee ik vond het schattig, maar dat had ik al gezegd en de meerderheid hier vond dat geloof ik maar stom.
Geen nieuwe pannen nodig?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah, blauw blauw aan!![]()
Nee, ik ga hier niet aan meedoen.
Toch vond ik het schattig, kan me niet schelen waarom hij die beslissing heeft gemaakt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat dit gehuil is om een puur financiele beslissing.
Stiekem blijf je gewoon een wijf, hoe erg je ook een kerel wilt zijn.
we waren idd in de minderheid.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:01 schreef Karina het volgende:
Nee ik vond het schattig, maar dat had ik al gezegd en de meerderheid hier vond dat geloof ik maar stom.
Ik was gisteren bij de kringloop, allemaal super mooie pannen voor een paar euro. Voor zulke dingen ga ik voortaan eerst daar kijken, bespaart echt een hoop.quote:
Hoe kan dat dan? Een storing ofzo?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:07 schreef Karina het volgende:
Ik kan amper wat doen op het werk, het systeem is zoooo traag en om de haverklap worden we eruit gegooid, ik geef het denk ik maar op.
Tja wisten we het maar... sukkels in Canada hebben iets gedaan of iets niet gedaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Een storing ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |