abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:47:59 #101
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_129899215
Ziggy Ansah baby. Bush had ook een paar leuke moves gisteren.

Geef die superbowl maar vast. ;)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_129903065
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:16 schreef sincerinhoo het volgende:

[..]

Hoop ook een beetje op Nike, wil toch wel een AP shirtje scoren nu ik er toch ben en voor een wat schappelijk prijs hopelijk. Zit jij ook te wachten tot de pre-season games beginnen ?? ^O^
Hebben jullie de Nike.com online shop al bezocht? 80 euro.
pi_129904933
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:47 schreef popolon het volgende:
Ziggy Ansah baby. Bush had ook een paar leuke moves gisteren.

Geef die superbowl maar vast. ;)
:D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_129913658
Heb een beetje alle samenvattingen zitten kijken en ondanks dat het preseason is krijg ik toch een heel goed gevoel bij de Chiefs. Vooral de combinatie Andy Reid / Alex Smith ziet er gewoon goed uit. Met een betrouwbaar seizoen van Smith in combinatie met de playmakers Charles/Bowe/McCluster/Baldwin en de playcalling en managing skills van Reid voorzie ik in ieder geval een seizoen op of boven .500

Als Eagles-fan blijft dit trouwens erg wennen:

”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_129926666
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:07 schreef artm het volgende:

[..]

Hebben jullie de Nike.com online shop al bezocht? 80 euro.
Goeie tip, maar net de jersey die ik wil overwegen staat er niet tussen.. (Reggie Wayne).

En nog iets.. Hebben de modellen na replica (die op de nike shop) wél erop genaaide letters en cijfers op de rug?
pi_129929165
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:54 schreef maerk het volgende:
Heb een beetje alle samenvattingen zitten kijken en ondanks dat het preseason is krijg ik toch een heel goed gevoel bij de Chiefs. Vooral de combinatie Andy Reid / Alex Smith ziet er gewoon goed uit. Met een betrouwbaar seizoen van Smith in combinatie met de playmakers Charles/Bowe/McCluster/Baldwin en de playcalling en managing skills van Reid voorzie ik in ieder geval een seizoen op of boven .500

Als Eagles-fan blijft dit trouwens erg wennen:

[ afbeelding ]
Was Reid vorig seizoen trouwens niet drama met sommige playcalls? Of werd dit gewoon heel erg uitgelicht door de commentatoren?
I see peas of green, red roses too....
pi_129930622
Zo de matches staan al weer in de wachtrij ik ga vandaag men dag maar eens "nuttig" besteden :)
pi_129931807
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:51 schreef Greenpeas het volgende:

[..]

Was Reid vorig seizoen trouwens niet drama met sommige playcalls? Of werd dit gewoon heel erg uitgelicht door de commentatoren?
Vorig seizoen lag hij inderdaad onder een vergrootglas en was hij eigenlijk vooraf al afgeschreven. Neemt niet weg dat Reid vorig jaar enkele alles-of-niets noodgrepen heeft toegepast waarbij hij teveel risico nam, het gebrek aan cohesie binnen het team lag daaraan ten grondslag. In de jaren daarvoor was zijn playcalling van grote klasse.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_129947356
Ook bijzondere maskers/helmen zijn nu verboden. Alles is verboden.

Misschien zie ik het zo, maar het is alsof de NFL zich te nadrukkelijk probeert te scharen in een bepaalde doelgroep van "welvarende" Amerikaanse middenklasse (zij die daadwerkelijk naar de wedstrijden komen).

Na de TD celebrations ban is het alsof ze zich schamen voor hun eigen spelers.

[ Bericht 70% gewijzigd door emokid op 11-08-2013 19:03:02 ]
pi_129947950
Jezus, hoe krijg je het voor elkaar om een link te leggen tussen de "welvarende" Amerikaanse middenklasse en de diverse maatregelen die recent genomen zijn? :')
pi_129948200
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:12 schreef rgras het volgende:
Jezus, hoe krijg je het voor elkaar om een link te leggen tussen de "welvarende" Amerikaanse middenklasse en de diverse maatregelen die recent genomen zijn? :')
Noem dan eens wat motieven achter deze maatregelen? Het draaien/spinnen van de bal is zelfs verboden nu. Zó triviaal, alsof ze niet grotere problemen hebben.
pi_129948306
Ik heb geen flauw idee wat ze tegen dat soort dingen hebben, maar probeer jij de link eens te leggen met de "welvarende" Amerikaanse middenklasse.
pi_129948470
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:18 schreef emokid het volgende:

[..]

Noem dan eens wat motieven achter deze maatregelen? Het draaien/spinnen van de bal is zelfs verboden nu. Zó triviaal, alsof ze niet grotere problemen hebben.
Het is denk ik ook een gevolg van de vele incidenten met NFL players, dan krijg je dit soort wanhoopsmaatregelen van Goodell en zijn collega's om het imago op te krikken. Iedere twee weken lees je over DUI, gun charges, arrests etc. Die lees je nauwelijks bij de MLB en NHL, en ook bij de NBA in mindere mate.
pi_129948683
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:20 schreef rgras het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat ze tegen dat soort dingen hebben, maar probeer jij de link eens te leggen met de "welvarende" Amerikaanse middenklasse.
Die link is logischer dan je denkt. De NFL is immers een bedrijf en moet omzet maken. Ze hebben ook te maken met doelgroepen. De ene verdienen ze meer aan dan de andere, en daarnaast hebben ze te maken met hun imago, die nogal wat deuken oploopt elk jaar.
pi_129948997
En de middenklasse heeft natuurlijk een grote hekel aan vermaak als touchdown celebrations en aparte facemasks.. eh?
  zondag 11 augustus 2013 @ 19:42:16 #116
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_129949118
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:18 schreef emokid het volgende:

[..]

Het draaien spinnen van de bal in de richting van je tegenstander is verboden, ESPN was lekker aan het hypen maar lees de regel nou eens goed!

quote:
Article 1: Prohibited Acts. There shall be no unsportsmanlike conduct. This applies to any act which is contrary to the
generally understood principles of sportsmanship. Such acts specifically include, among others:
(a) Throwing a punch, or a forearm, or kicking at an opponent, even though no contact is made.
( Using abusive, threatening, or insulting language or gestures to opponents, teammates, officials, or representatives
of the League.
© Using baiting or taunting acts or words that engender ill will between teams.
(d) Prolonged or excessive celebrations or demonstrations by an individual player. Players are prohibited from engaging
in any celebrations or demonstrations while on the ground. A celebration or demonstration shall be deemed
excessive or prolonged if a player continues to celebrate or demonstrate after a warning from an official.
(e) Two or more players engaging in prolonged, excessive, premeditated, or choreographed celebrations or
demonstrations.
(f) Possession or use of foreign or extraneous object(s) that are not part of the uniform during the game on the field or
the sideline, or using the ball as a prop.
(g) Unnecessary physical contact with a game official.
(h) Removal of his helmet by a player in the field of play during a celebration or demonstration, or during a confrontation
with a game official or any other player.
+

http://static.nfl.com/sta(...)0-%20Rule%20Book.pdf

Pagina 71

Rule 12, section 3 , Article 1.

Lastig hoor even je regels weten of anders even onderzoek doen ipv aannemen wat ESPN je aanreikt...
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_129949396
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:39 schreef rgras het volgende:
En de middenklasse heeft natuurlijk een grote hekel aan vermaak als touchdown celebrations en aparte facemasks.. eh?
Het blijft een grijs gebied, ik maak alleen een veronderstelling. Het is voor de kijkers thuis misschien een "blue collar" sport, maar de fans in het stadion zijn niet bepaald plumber joe te noemen. De doelgroepen lopen behoorlijk uiteen.

@kidkash,
Goed punt. Heb het inderdaad niet goed gelezen. En ik lees geen ESPN, dus ook wat voorbarig van jou, dus laten we niet..
pi_129949588
De fans in het stadion komen daar om vermaakt te worden, ik kan mij dus niet voorstellen dat zij niet genieten van een uitbundige over the top celebration.

Ik denk dat jij een verkeerd beeld hebt van iedereen die niet ongeschoold werk verricht in een staalfabriek.
pi_129953081
Die preseason games zijn echt een lachertje. Het wordt tijd dat de NFL er 2 skipt en het plan van 2 preseason en 18 regular season games weer uit de kast haalt, eventueel met een extra bye week. Ik kan mijn aandacht er na een paar minuten al niet meer bijhouden. Het is zomeravond-football en het doet me denken aan "pezen in de provincie"
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:40:33 #120
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_129954531
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Die preseason games zijn echt een lachertje. Het wordt tijd dat de NFL er 2 skipt en het plan van 2 preseason en 18 regular season games weer uit de kast haalt, eventueel met een extra bye week. Ik kan mijn aandacht er na een paar minuten al niet meer bijhouden. Het is zomeravond-football en het doet me denken aan "pezen in de provincie"
:D 18 regular season games..... Gasten kunnen nu al amper gezond blijven en dan wil jij 2 extra games spelen, een extra bye week helpt daar niet mee hoor
Luck is for losers
pi_129954989
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:40 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

:D 18 regular season games..... Gasten kunnen nu al amper gezond blijven en dan wil jij 2 extra games spelen, een extra bye week helpt daar niet mee hoor
Dit.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:59:45 #122
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_129955626
Dat verbieden van die maskers is trouwens hetzelfde als waarom donkere visors verboden zijn, als er iets gebeurt moeten ze wel iets kunnen zien aan je namelijk
Luck is for losers
pi_129962378
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:59 schreef kidkash19 het volgende:
Dat verbieden van die maskers is trouwens hetzelfde als waarom donkere visors verboden zijn, als er iets gebeurt moeten ze wel iets kunnen zien aan je namelijk
Dat heeft er natuurlijk helemaal niks mee te maken. Visor+mask is namelijk erg eenvoudig los te maken. Dit om een speler snel en eenvoudig te kunnen stabiliseren met eventuele nekproblemen.

Ik vind het wel kinderachtig van de NFL maar kan het ook wel weer begrijpen, maar agh waar hebben we het overal. Over het algemeen zijn het altijd van die uitgesproken types (vreemd genoeg ook vrij veel vets) die een soort van statement willen maken en/of eruit willen springen door zich zo'n rare facemask aan te meten zoals Ray Lewis, Justin Tuck en dit seizoen Robert Matthis.
pi_129962534
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:40 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Tja de vele blessures zijn natuurlijk inherent aan de sport, maar blessures kunnen ook in de preseason games gebeuren.

Overigens snap ik niet dat het NHL seizoen uit 82 wedstrijden bestaat, als je ziet hoe fysiek en gewelddadig die sport is...dan zijn de NFL spelers maar watjes met 16 wedstrijden en een week pauze na elke wedstrijd. Maar zo simpel zal het wel niet liggen.
pi_129963179
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:11 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Tja de vele blessures zijn natuurlijk inherent aan de sport, maar blessures kunnen ook in de preseason games gebeuren.

Overigens snap ik niet dat het NHL seizoen uit 82 wedstrijden bestaat, als je ziet hoe fysiek en gewelddadig die sport is...dan zijn de NFL spelers maar watjes met 16 wedstrijden en een week pauze na elke wedstrijd. Maar zo simpel zal het wel niet liggen.
Om met een paar punten te beginnen
- In de NHL is het doel niet spelers te tacklen. Tuurlijk dat gebeurd wel, maar is niet de meest gangbare manier om de puck af te pakken
- NHL team speelt met 6 man, NFL uit een stukkie meer
- Opstelling in de NHL rouleert elke wedstrijd meerder malen. NFL teams wissel weinig tot niet per wedstrijd.
- De wedstrijden in de NFL duren langer, dus intensiever, dus zwaarder, dus meer rust gewenst. Zeker het NHL roulatie systeem brengt daarin zijn voordeel mee
- Het gewicht van de gemiddelde NHL player zal een stuk lager liggen dan de NFL players, wat vrijwel ook betekend dat er meer kracht en power bij de spelers komt kijken.

Begrijp me niet verkeerd, de NHL is ook bikkelhard, maar hoe vaak hoor je bijvoorbeeld zelfmoordpogingen van oud NHL speler in vergelijking met NFL speler?

Wie vult me aan/proves me wrong?
pi_129963205
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:25 schreef sincerinhoo het volgende:

[..]

- In de NHL is het doel niet spelers te tacklen. Tuurlijk dat gebeurd wel, maar is niet de meest gangbare manier om de puck af te pakken
- NHL team speelt met 6 man, NFL team uit een stukkie meer
- Opstelling in de NHL rouleert elke wedstrijd meerder malen. NFL teams wissel weinig tot niet per wedstrijd.
- De wedstrijden in de NFL duren langer, dus intensiever, dus zwaarder, dus meer rust gewenst. Zeker het NHL roulatie systeem brengt daarin zijn voordeel mee
- Het gewicht van de gemiddelde NHL player zal een stuk lager liggen dan de NFL players, wat vrijwel ook betekend dat er meer kracht en power bij de spelers komt kijken.

Begrijp me niet verkeerd, de NHL is ook bikkelhard, maar hoe vaak hoor je bijvoorbeeld zelfmoordpogingen van oud NHL speler in vergelijking met NFL speler?

pi_129963224
Dubbel post... sorry
pi_129963817
quote:

[..]

Ik wil niet de discussie gaan beginnen over wat een hardere sport is o.i.d. maar wat je hier stelt klopt niet helemaal.

Ten eerste is de puck afpakken via een hit wel een gangbare manier van afpakken. Bij de NHL wisselen spelers inderdaad maar bij de NFL heb je een defense en een offense dus je staat bij een wedstrijd ook gemiddeld de helft van de tijd op het veld (soms natuurlijk meer en soms minder) en bij verschillende tactieken zijn ook verschillende spelers vereist. Wedstrijden zijn inderdaad langer maar een kwartier op ijs schaatsen is een stuk zwaarder dan een kwartier rennen. Het laatste punt heb je wel gelijk in dat NFL spelers een stuk meer massa hebben (over het algemeen).
pi_129964536
quote:

[..]

In de zomer van '11 of '12 waren er dacht ik drie ijshockeyers die zelfmoord pleegden. Waren ook zwaar depressief. Dit heb je helaas in deze twee sporten veel vaker dan bij de rest.

De botsingen zijn hard in de NHL, als je je bedenkt dat spelers weleens 30 km/h gaan en loodrecht op elkaar knallen. Maar niets topt de NFL denk ik. Dat is het meest intensieve. Je moet constant je hele lichaam geven en alles kan elk moment verkeerd gaan.
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:02:43 #130
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_129968178
Het afzetten op (kunst)gras natuurlijk wel iets anders dan schaatsen. Het zijn namelijk niet de collisions die vaak de blessures veroorzaken maar juist het afzetten, neerkomen etc.
Luck is for losers
pi_129968567
En vergeet niet het feit dat je elke snap een grote hoeveelheid (zeer) zware mensen hebt op een bijzonder klein oppervlak die continue over elkaar heen vallen. Dat kost ook flink wat enkels en knieën.
pi_129973876
Je kan nu 10% korting krijgen op NFL Gamepass met NFL Fan Rewards (http://www.nfl.com/rewards/redeem), altijd handig voor het geval Gamepass opeens niet meer gratis is.
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:40:46 #133
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_129973916
Hebben jullie Nederlanders toch geluk met die gamepass...
Trotse Belg.
pi_129980338
quote:
15s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:40 schreef Sasman het volgende:
Hebben jullie Nederlanders toch geluk met die gamepass...
Toch raar dat wij voor het 2e jaar gratis Gamepass hebben in België dan gewoon de volle mep mag betalen. Hoeveel is dat eigenlijk voor jou?
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:01:33 #135
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_129981683
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:33 schreef sincerinhoo het volgende:

[..]

Toch raar dat wij voor het 2e jaar gratis Gamepass hebben in België dan gewoon de volle mep mag betalen. Hoeveel is dat eigenlijk voor jou?
¤ 155 voor alles. Superbowl, playoffs, regular season, preseason

¤ 105 regular season, preseason

¤ 80 voor 1 ploeg te volgen voor regular season, preseason games.
Trotse Belg.
pi_129983345
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:01 schreef Sasman het volgende:

[..]

Mwah nog wel ok, maar goed staat in schril contrast natuurlijk met een gratis variant. Ik kijk eigenlijk gedurende het seizoen alleen RedZone, daarna uiteraard wel de playoffs en af en toe NFL Network
pi_129984120
Dacht ook dat het veel duurder was. Dit zou ik nog wel doen. Ben iig wel heel blij dat het nog gratis is.

Welke rookie gaat de grootste impact maken denken jullie? Tot nu toe gaat Ziggy Ansah wel lekker. Net als Tyrann Mathieu. Wie gaat een bust worden?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_129985860
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:01 schreef Sasman het volgende:

[..]

Wij krijgen het dus drie jaar gratis om de duurdere prijs die wij normaal gesproken betalen (¤55 meer) te compenseren. ;)
pi_129987890
Opzich kun je zeggen dat het wel meevalt, aan de andere kant wordt mijn passie voor sport zo wel een hele dure hobby:

- MLB.tv premium
- NHL Gamecenter
- NFL gamepass
- Fox sport eredivisie
- Fox sport international

Vandaar dat ik het enorm waardeer dat Gamepass gratis is. _O_
pi_129990382
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 18:53 schreef maerk het volgende:
Opzich kun je zeggen dat het wel meevalt, aan de andere kant wordt mijn passie voor sport zo wel een hele dure hobby:

- MLB.tv premium
- NHL Gamecenter
- NFL gamepass
- Fox sport eredivisie
- Fox sport international

Vandaar dat ik het enorm waardeer dat Gamepass gratis is. _O_
Ik heb hier standaard de bovenste twee. Voetbal totaal niets mee meer sinds ik Amerikaanse sporten volg. Kan het nog net betalen, dus ben erg blij als NFL Gamepass gratis blijft.
pi_129991923
En alweer een blessure.
quote:
ESPN's Adam Schefter reported on SportsCenter Monday the Chiefs are "privately" concerned about Jamaal Charles' strained right foot.
Per Schefter, the Chiefs are "hoping for the best but bracing for the worst." Charles will likely undergo a Monday MRI to determine the full extent. X-rays confirmed Charles avoided a fracture, but a mid-foot sprain could cost him a lot of time.
pi_129997868
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:59 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik heb hier standaard de bovenste twee. Voetbal totaal niets mee meer sinds ik Amerikaanse sporten volg. Kan het nog net betalen, dus ben erg blij als NFL Gamepass gratis blijft.
Ik heb een beetje hetzelfde al is mijn interesse in MLB laatste tijd beetje verdwenen. NHL volg ik al helemaal niet en tja voetbal, ik ben wel Ajax fan en check ze vrijwel elke week maar streamen gaat ook prima. Al het andere voetbal zie ik wel op de open kanalen. Merk ook dat ik er gewoon geen tijd voor heb naast werk, kind en sociale leven. NFL is het enige wat ik echt volledig volg elk (lang) weekend weer
  maandag 12 augustus 2013 @ 22:33:54 #143
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_129998041
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:07 schreef sincerinhoo het volgende:

[..]

Dat heeft er natuurlijk helemaal niks mee te maken. Visor+mask is namelijk erg eenvoudig los te maken. Dit om een speler snel en eenvoudig te kunnen stabiliseren met eventuele nekproblemen.

UIhm sorry maar dat is de reden, men moet iemand zn ogen kunnen zien alvorens ze hem gaan bewegen enzo, en zon visor + masker is lastiger los te maken dan je denkt (deze zitten nogal vast geschroefd, behalve de Revo Speed + Schutt Ion die hebben een speciaal mechanisme ervoor). Dat is de reden waarom wij het ook niet mogen dragen in de competitie (NCAA rules), alleen doorzichtige mogen. Geblindeerde alleen ivm een medische reden.

Maar goed ik zal het wel niet weten met mn 14 jaar speelervaring 8)7

Wel grappig dat je Tuck noemt als speler die een statement zou willen maken, laat hij nou een geldige medische reden hebben om deze wel te mogen dragen

[ Bericht 6% gewijzigd door kidkash19 op 12-08-2013 22:41:36 ]
Luck is for losers
pi_129998489
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

UIhm sorry maar dat is de reden, men moet iemand zn ogen kunnen zien alvorens ze hem gaan bewegen enzo, en zon visor + masker is lastiger los te maken dan je denkt (deze zitten nogal vast geschroefd, behalve de Revo Speed + Schutt Ion die hebben een speciaal mechanisme ervoor). Dat is de reden waarom wij het ook niet mogen dragen in de competitie (NCAA rules), alleen doorzichtige mogen. Geblindeerde alleen ivm een medische reden.

Maar goed ik zal het wel niet weten met mn 14 jaar speelervaring 8)7

Wel grappig dat je Tuck noemt als speler die een statement zou willen maken, laat hij nou een geldige medische reden hebben om deze wel te mogen dragen
Aah je hebt het aangepast. Dacht dat ze dat mechanisme allemaal hadden net zoals bij de Revo speed. Blijkbaar niet dus, zo leer je weer is wat :) Tuck ook al medisch? Dacht dat Canty een van de weinige was die daar toestemming voor had.

Hoop wel dat de No Fun League de touchdown dances met rust laat, gaat helemaal nergens meer over dit
pi_130008011
Pff ik word echt verdrietig van al die blessures. Malcom Floyd nu ook al geblesseerd. Hopelijk valt het mee en is het geen gescheurde kruisband maar een verrekking. Van de Chargers nu al de twee startende WRs eruit en het seizoen moet nog beginnen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:28:20 #146
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130020105
quote:
I wanted to get your thoughts about the high number of ACL tears we have been seeing this year in training camps as well as the last few years. Recently, a lot of high-profile players have gone down with ACL tears (Adrian Peterson, Robert Griffin III, Jeremy Maclin, etc.) and it is a good six months to one year for recovery. I never remember this many ACL injuries in the '80s or '90s. It seems kind of high. Do you think it's the turf? The cleats? Or just a matter of players being bigger and faster than 10 or 20 years ago?

Joe in New York

A: The turf isn't a factor, as most practices have been on grass. The theory going around is the time off for players. If you have players getting 22 of 29 weeks off before the start of training camps, the tendons aren't getting enough work. Rest is good for the joints, bad for the ligaments and tendons. The shock of coming to camp or minicamp after extended rest and then doing the football moves needed for practice may be the reason for the high numbers of ACL injuries and Achilles tears. This needs to be studied extensively. Safety is a big issue in games, but noncontact injuries are also a big loss for the players. The NFLPA needs to be open to studies to adjust the CBA so players can limit these types of injuries.
Luck is for losers
pi_130029764
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:28 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Oftewel zoals ik hieruit opmaak, de coaches zijn de schuldige door de spelers te intensief te laten trainen in de eerste weken. Doen ze uberhaupt echt aan conditie trainingen zoals je vaak ziet bij voetballers in de voorbereiding? Aan Hard Knocks af te leiden gaat het er meteen vrij pittig aan toe. Je hebt natuurlijk nog wel de OTA's en wat meer van dat soort gelegenheden maar daar zit ik ze ook alleen maar route running en passes gooien.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:37:04 #148
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130037868
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:46 schreef sincerinhoo het volgende:

[..]

Oftewel zoals ik hieruit opmaak, de coaches zijn de schuldige door de spelers te intensief te laten trainen in de eerste weken. Doen ze uberhaupt echt aan conditie trainingen zoals je vaak ziet bij voetballers in de voorbereiding? Aan Hard Knocks af te leiden gaat het er meteen vrij pittig aan toe. Je hebt natuurlijk nog wel de OTA's en wat meer van dat soort gelegenheden maar daar zit ik ze ook alleen maar route running en passes gooien.
Nee dat is op eigen verantwoordelijkheid, er zijn regels over het contact met coaches etc. Ze krijgen natuurlijk wel een offseason programma mee. Het stukje is natuurlijk maar een vermoeden en iets wat hij graag onderzocht zou willen hebben, het hoeft niet de hoofdreden te zijn.

En Hard Knocks is een sensatie programma, in de realiteit gaat het allemaal vrij rustig aan in het begin van de training camps.
Luck is for losers
pi_130039028
Ja begrijp ik, die gasten doen ook maar hun werk en hebben ook maar een beperkte tijd om het team op de rails te krijgen. Een onderzoek zou het inderdaad moeten uitwijzen maar goed het kan van alles zijn. Gasten die het off season niet zo serieus nemen, overijverige coaches you name it. Zou een interessante study zijn...

Natuurlijk is Hard Knocks een en al sensatie, het begon dit seizoen gelijk een stuk pittiger met die Oklahoma Drill, zou me niks verbazen als HBO hier nog inmenging bij had, zo van das leuk voor tv. Over hard knocks gesproken, morgenochtend wel gelijk weer ff de torrent aan :Y
pi_130069006
In 2004 ben ik de NFL gaan volgen toen ik begon te lezen over Owens en McNabb, vervolgens zag ik ze de Super Bowl verliezen maar ik was wel fan geworden, ook van McNabb.
Maar wat een vervelende man is dat geworden. Ik vond hem na zijn (stille) retirement al meteen raar doen doordat hij op iedereen commentaar had die een beetje succes had, daarnaast begon hij op alles en iedereen af te geven waar hij ooit had gespeeld en kreeg een houding alsof hij een carrière als Montana achter de rug had. Nu ook weer over RGIII (zie link), i.m.o. gewoon pure jaloezie over het feit dat zijn carrière als een nachtkaars is uitgegaan en hij niet voor vol wordt aangezien. Bleh, die heeft als persoon echt afgedaan voor mij. :N

Voor zijn carrière bij de Eagles is hij terecht geëerd want ik vond hem jarenlang een betrouwbare factor, al is niet iedereen het daar met mij eens.

http://espn.go.com/nfl/st(...)-washington-redskins
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')