Hebben jullie de Nike.com online shop al bezocht? 80 euro.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:16 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Hoop ook een beetje op Nike, wil toch wel een AP shirtje scoren nu ik er toch ben en voor een wat schappelijk prijs hopelijk. Zit jij ook te wachten tot de pre-season games beginnen ??
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:47 schreef popolon het volgende:
Ziggy Ansah baby. Bush had ook een paar leuke moves gisteren.
Geef die superbowl maar vast.
Goeie tip, maar net de jersey die ik wil overwegen staat er niet tussen.. (Reggie Wayne).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:07 schreef artm het volgende:
[..]
Hebben jullie de Nike.com online shop al bezocht? 80 euro.
Was Reid vorig seizoen trouwens niet drama met sommige playcalls? Of werd dit gewoon heel erg uitgelicht door de commentatoren?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:54 schreef maerk het volgende:
Heb een beetje alle samenvattingen zitten kijken en ondanks dat het preseason is krijg ik toch een heel goed gevoel bij de Chiefs. Vooral de combinatie Andy Reid / Alex Smith ziet er gewoon goed uit. Met een betrouwbaar seizoen van Smith in combinatie met de playmakers Charles/Bowe/McCluster/Baldwin en de playcalling en managing skills van Reid voorzie ik in ieder geval een seizoen op of boven .500
Als Eagles-fan blijft dit trouwens erg wennen:
[ afbeelding ]
Vorig seizoen lag hij inderdaad onder een vergrootglas en was hij eigenlijk vooraf al afgeschreven. Neemt niet weg dat Reid vorig jaar enkele alles-of-niets noodgrepen heeft toegepast waarbij hij teveel risico nam, het gebrek aan cohesie binnen het team lag daaraan ten grondslag. In de jaren daarvoor was zijn playcalling van grote klasse.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:51 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Was Reid vorig seizoen trouwens niet drama met sommige playcalls? Of werd dit gewoon heel erg uitgelicht door de commentatoren?
Noem dan eens wat motieven achter deze maatregelen? Het draaien/spinnen van de bal is zelfs verboden nu. Zó triviaal, alsof ze niet grotere problemen hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:12 schreef rgras het volgende:
Jezus, hoe krijg je het voor elkaar om een link te leggen tussen de "welvarende" Amerikaanse middenklasse en de diverse maatregelen die recent genomen zijn?
Het is denk ik ook een gevolg van de vele incidenten met NFL players, dan krijg je dit soort wanhoopsmaatregelen van Goodell en zijn collega's om het imago op te krikken. Iedere twee weken lees je over DUI, gun charges, arrests etc. Die lees je nauwelijks bij de MLB en NHL, en ook bij de NBA in mindere mate.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:18 schreef emokid het volgende:
[..]
Noem dan eens wat motieven achter deze maatregelen? Het draaien/spinnen van de bal is zelfs verboden nu. Zó triviaal, alsof ze niet grotere problemen hebben.
Die link is logischer dan je denkt. De NFL is immers een bedrijf en moet omzet maken. Ze hebben ook te maken met doelgroepen. De ene verdienen ze meer aan dan de andere, en daarnaast hebben ze te maken met hun imago, die nogal wat deuken oploopt elk jaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:20 schreef rgras het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat ze tegen dat soort dingen hebben, maar probeer jij de link eens te leggen met de "welvarende" Amerikaanse middenklasse.
Het draaien spinnen van de bal in de richting van je tegenstander is verboden, ESPN was lekker aan het hypen maar lees de regel nou eens goed!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:18 schreef emokid het volgende:
[..]
Noem dan eens wat motieven achter deze maatregelen? Het draaien/spinnen van de bal is zelfs verboden nu. Zó triviaal, alsof ze niet grotere problemen hebben.
+quote:Article 1: Prohibited Acts. There shall be no unsportsmanlike conduct. This applies to any act which is contrary to the
generally understood principles of sportsmanship. Such acts specifically include, among others:
(a) Throwing a punch, or a forearm, or kicking at an opponent, even though no contact is made.
( Using abusive, threatening, or insulting language or gestures to opponents, teammates, officials, or representatives
of the League.
© Using baiting or taunting acts or words that engender ill will between teams.
(d) Prolonged or excessive celebrations or demonstrations by an individual player. Players are prohibited from engaging
in any celebrations or demonstrations while on the ground. A celebration or demonstration shall be deemed
excessive or prolonged if a player continues to celebrate or demonstrate after a warning from an official.
(e) Two or more players engaging in prolonged, excessive, premeditated, or choreographed celebrations or
demonstrations.
(f) Possession or use of foreign or extraneous object(s) that are not part of the uniform during the game on the field or
the sideline, or using the ball as a prop.
(g) Unnecessary physical contact with a game official.
(h) Removal of his helmet by a player in the field of play during a celebration or demonstration, or during a confrontation
with a game official or any other player.
Het blijft een grijs gebied, ik maak alleen een veronderstelling. Het is voor de kijkers thuis misschien een "blue collar" sport, maar de fans in het stadion zijn niet bepaald plumber joe te noemen. De doelgroepen lopen behoorlijk uiteen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:39 schreef rgras het volgende:
En de middenklasse heeft natuurlijk een grote hekel aan vermaak als touchdown celebrations en aparte facemasks.. eh?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Die preseason games zijn echt een lachertje. Het wordt tijd dat de NFL er 2 skipt en het plan van 2 preseason en 18 regular season games weer uit de kast haalt, eventueel met een extra bye week. Ik kan mijn aandacht er na een paar minuten al niet meer bijhouden. Het is zomeravond-football en het doet me denken aan "pezen in de provincie"
Dit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:40 schreef kidkash19 het volgende:
[..]18 regular season games..... Gasten kunnen nu al amper gezond blijven en dan wil jij 2 extra games spelen, een extra bye week helpt daar niet mee hoor
Dat heeft er natuurlijk helemaal niks mee te maken. Visor+mask is namelijk erg eenvoudig los te maken. Dit om een speler snel en eenvoudig te kunnen stabiliseren met eventuele nekproblemen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:59 schreef kidkash19 het volgende:
Dat verbieden van die maskers is trouwens hetzelfde als waarom donkere visors verboden zijn, als er iets gebeurt moeten ze wel iets kunnen zien aan je namelijk
Tja de vele blessures zijn natuurlijk inherent aan de sport, maar blessures kunnen ook in de preseason games gebeuren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:40 schreef kidkash19 het volgende:
[..]18 regular season games..... Gasten kunnen nu al amper gezond blijven en dan wil jij 2 extra games spelen, een extra bye week helpt daar niet mee hoor
Om met een paar punten te beginnenquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Tja de vele blessures zijn natuurlijk inherent aan de sport, maar blessures kunnen ook in de preseason games gebeuren.
Overigens snap ik niet dat het NHL seizoen uit 82 wedstrijden bestaat, als je ziet hoe fysiek en gewelddadig die sport is...dan zijn de NFL spelers maar watjes met 16 wedstrijden en een week pauze na elke wedstrijd. Maar zo simpel zal het wel niet liggen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:25 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Om met een paar punten te beginnen
- In de NHL is het doel niet spelers te tacklen. Tuurlijk dat gebeurd wel, maar is niet de meest gangbare manier om de puck af te pakken
- NHL team speelt met 6 man, NFL team uit een stukkie meer
- Opstelling in de NHL rouleert elke wedstrijd meerder malen. NFL teams wissel weinig tot niet per wedstrijd.
- De wedstrijden in de NFL duren langer, dus intensiever, dus zwaarder, dus meer rust gewenst. Zeker het NHL roulatie systeem brengt daarin zijn voordeel mee
- Het gewicht van de gemiddelde NHL player zal een stuk lager liggen dan de NFL players, wat vrijwel ook betekend dat er meer kracht en power bij de spelers komt kijken.
Begrijp me niet verkeerd, de NHL is ook bikkelhard, maar hoe vaak hoor je bijvoorbeeld zelfmoordpogingen van oud NHL speler in vergelijking met NFL speler?
Wie vult me aan/proves me wrong?
Ik wil niet de discussie gaan beginnen over wat een hardere sport is o.i.d. maar wat je hier stelt klopt niet helemaal.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:25 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
- In de NHL is het doel niet spelers te tacklen. Tuurlijk dat gebeurd wel, maar is niet de meest gangbare manier om de puck af te pakken
- NHL team speelt met 6 man, NFL uit een stukkie meer
- Opstelling in de NHL rouleert elke wedstrijd meerder malen. NFL teams wissel weinig tot niet per wedstrijd.
- De wedstrijden in de NFL duren langer, dus intensiever, dus zwaarder, dus meer rust gewenst. Zeker het NHL roulatie systeem brengt daarin zijn voordeel mee
- Het gewicht van de gemiddelde NHL player zal een stuk lager liggen dan de NFL players, wat vrijwel ook betekend dat er meer kracht en power bij de spelers komt kijken.
Begrijp me niet verkeerd, de NHL is ook bikkelhard, maar hoe vaak hoor je bijvoorbeeld zelfmoordpogingen van oud NHL speler in vergelijking met NFL speler?
In de zomer van '11 of '12 waren er dacht ik drie ijshockeyers die zelfmoord pleegden. Waren ook zwaar depressief. Dit heb je helaas in deze twee sporten veel vaker dan bij de rest.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:25 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
- NHL team speelt met 6 man, NFL uit een stukkie meer
Toch raar dat wij voor het 2e jaar gratis Gamepass hebben in België dan gewoon de volle mep mag betalen. Hoeveel is dat eigenlijk voor jou?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:40 schreef Sasman het volgende:
Hebben jullie Nederlanders toch geluk met die gamepass...
¤ 155 voor alles. Superbowl, playoffs, regular season, preseasonquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:33 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Toch raar dat wij voor het 2e jaar gratis Gamepass hebben in België dan gewoon de volle mep mag betalen. Hoeveel is dat eigenlijk voor jou?
Mwah nog wel ok, maar goed staat in schril contrast natuurlijk met een gratis variant. Ik kijk eigenlijk gedurende het seizoen alleen RedZone, daarna uiteraard wel de playoffs en af en toe NFL Networkquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:01 schreef Sasman het volgende:
[..]
¤ 155 voor alles. Superbowl, playoffs, regular season, preseason
¤ 105 regular season, preseason
¤ 80 voor 1 ploeg te volgen voor regular season, preseason games.
Wij krijgen het dus drie jaar gratis om de duurdere prijs die wij normaal gesproken betalen (¤55 meer) te compenseren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:01 schreef Sasman het volgende:
[..]
¤ 155 voor alles. Superbowl, playoffs, regular season, preseason
¤ 105 regular season, preseason
¤ 80 voor 1 ploeg te volgen voor regular season, preseason games.
Ik heb hier standaard de bovenste twee. Voetbal totaal niets mee meer sinds ik Amerikaanse sporten volg. Kan het nog net betalen, dus ben erg blij als NFL Gamepass gratis blijft.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:53 schreef maerk het volgende:
Opzich kun je zeggen dat het wel meevalt, aan de andere kant wordt mijn passie voor sport zo wel een hele dure hobby:
- MLB.tv premium
- NHL Gamecenter
- NFL gamepass
- Fox sport eredivisie
- Fox sport international
Vandaar dat ik het enorm waardeer dat Gamepass gratis is.
quote:ESPN's Adam Schefter reported on SportsCenter Monday the Chiefs are "privately" concerned about Jamaal Charles' strained right foot.
Per Schefter, the Chiefs are "hoping for the best but bracing for the worst." Charles will likely undergo a Monday MRI to determine the full extent. X-rays confirmed Charles avoided a fracture, but a mid-foot sprain could cost him a lot of time.
Ik heb een beetje hetzelfde al is mijn interesse in MLB laatste tijd beetje verdwenen. NHL volg ik al helemaal niet en tja voetbal, ik ben wel Ajax fan en check ze vrijwel elke week maar streamen gaat ook prima. Al het andere voetbal zie ik wel op de open kanalen. Merk ook dat ik er gewoon geen tijd voor heb naast werk, kind en sociale leven. NFL is het enige wat ik echt volledig volg elk (lang) weekend weerquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb hier standaard de bovenste twee. Voetbal totaal niets mee meer sinds ik Amerikaanse sporten volg. Kan het nog net betalen, dus ben erg blij als NFL Gamepass gratis blijft.
UIhm sorry maar dat is de reden, men moet iemand zn ogen kunnen zien alvorens ze hem gaan bewegen enzo, en zon visor + masker is lastiger los te maken dan je denkt (deze zitten nogal vast geschroefd, behalve de Revo Speed + Schutt Ion die hebben een speciaal mechanisme ervoor). Dat is de reden waarom wij het ook niet mogen dragen in de competitie (NCAA rules), alleen doorzichtige mogen. Geblindeerde alleen ivm een medische reden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:07 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Dat heeft er natuurlijk helemaal niks mee te maken. Visor+mask is namelijk erg eenvoudig los te maken. Dit om een speler snel en eenvoudig te kunnen stabiliseren met eventuele nekproblemen.
Aah je hebt het aangepast. Dacht dat ze dat mechanisme allemaal hadden net zoals bij de Revo speed. Blijkbaar niet dus, zo leer je weer is watquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
UIhm sorry maar dat is de reden, men moet iemand zn ogen kunnen zien alvorens ze hem gaan bewegen enzo, en zon visor + masker is lastiger los te maken dan je denkt (deze zitten nogal vast geschroefd, behalve de Revo Speed + Schutt Ion die hebben een speciaal mechanisme ervoor). Dat is de reden waarom wij het ook niet mogen dragen in de competitie (NCAA rules), alleen doorzichtige mogen. Geblindeerde alleen ivm een medische reden.
Maar goed ik zal het wel niet weten met mn 14 jaar speelervaring![]()
Wel grappig dat je Tuck noemt als speler die een statement zou willen maken, laat hij nou een geldige medische reden hebben om deze wel te mogen dragen
quote:I wanted to get your thoughts about the high number of ACL tears we have been seeing this year in training camps as well as the last few years. Recently, a lot of high-profile players have gone down with ACL tears (Adrian Peterson, Robert Griffin III, Jeremy Maclin, etc.) and it is a good six months to one year for recovery. I never remember this many ACL injuries in the '80s or '90s. It seems kind of high. Do you think it's the turf? The cleats? Or just a matter of players being bigger and faster than 10 or 20 years ago?
Joe in New York
A: The turf isn't a factor, as most practices have been on grass. The theory going around is the time off for players. If you have players getting 22 of 29 weeks off before the start of training camps, the tendons aren't getting enough work. Rest is good for the joints, bad for the ligaments and tendons. The shock of coming to camp or minicamp after extended rest and then doing the football moves needed for practice may be the reason for the high numbers of ACL injuries and Achilles tears. This needs to be studied extensively. Safety is a big issue in games, but noncontact injuries are also a big loss for the players. The NFLPA needs to be open to studies to adjust the CBA so players can limit these types of injuries.
Oftewel zoals ik hieruit opmaak, de coaches zijn de schuldige door de spelers te intensief te laten trainen in de eerste weken. Doen ze uberhaupt echt aan conditie trainingen zoals je vaak ziet bij voetballers in de voorbereiding? Aan Hard Knocks af te leiden gaat het er meteen vrij pittig aan toe. Je hebt natuurlijk nog wel de OTA's en wat meer van dat soort gelegenheden maar daar zit ik ze ook alleen maar route running en passes gooien.quote:
Nee dat is op eigen verantwoordelijkheid, er zijn regels over het contact met coaches etc. Ze krijgen natuurlijk wel een offseason programma mee. Het stukje is natuurlijk maar een vermoeden en iets wat hij graag onderzocht zou willen hebben, het hoeft niet de hoofdreden te zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:46 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Oftewel zoals ik hieruit opmaak, de coaches zijn de schuldige door de spelers te intensief te laten trainen in de eerste weken. Doen ze uberhaupt echt aan conditie trainingen zoals je vaak ziet bij voetballers in de voorbereiding? Aan Hard Knocks af te leiden gaat het er meteen vrij pittig aan toe. Je hebt natuurlijk nog wel de OTA's en wat meer van dat soort gelegenheden maar daar zit ik ze ook alleen maar route running en passes gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |