abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129882450
Ondertussen in New Orleans:

”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_129882463
Die ellende met Gamepass werd door hun zelf ook gemeld via hun Twitter account. Wordt ongetwijfeld hard aan gewerkt. Als over 3/4 weken maar perfect werkende is
pi_129882677
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:06 schreef DjMark het volgende:
Bij mij was gamepass vannacht ook erg slecht, heel vaak pauzes/bufferen enzo...lijkt wel of het voor GP ook nog pre-season is...
Vooral de audio is ruk, de video is best goed eigenlijk.
Maar het ligt duidelijk aan mijn mediapc, op mijn laptop gaat het allemaal prima.

Dus ik nog wel even verder troubleshooten, en anders is het straks gewoon weer de beamer op de laptop aansluiten, ook mooi :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_129882798
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Vooral de audio is ruk, de video is best goed eigenlijk.
Maar het ligt duidelijk aan mijn mediapc, op mijn laptop gaat het allemaal prima.

Dus ik nog wel even verder troubleshooten, en anders is het straks gewoon weer de beamer op de laptop aansluiten, ook mooi :)
Lees net iets heel moois bij Cyanogenmod (bekend van android custom firmware). Zij hebben nu al een beta app om via Chromecast alles van je android te kunnen streamen naar je tv dus ook NFL Gamepass. Dat zou voor mij wel ideaal zijn. Draadloos en goed kwaliteit. Can't wait :Y
pi_129883076
Het werkt nu stukken beter, weet niet precies wat nu de oplossing was, maar goed, audio is nog niet in sync, maar voor gratis is het best acceptabel :+
pi_129883147
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:20 schreef sincerinhoo het volgende:

[..]

Lees net iets heel moois bij Cyanogenmod (bekend van android custom firmware). Zij hebben nu al een beta app om via Chromecast alles van je android te kunnen streamen naar je tv dus ook NFL Gamepass. Dat zou voor mij wel ideaal zijn. Draadloos en goed kwaliteit. Can't wait :Y
Als dat eenmaal werkt koop ik ook zo'n Chromecast. Verder is toch eigenlijk echt heerlijk dat Gamepass weer een jaar gratis is, ik denk dat we daar allemaal van moeten genieten want beter als dit gaan we het niet krijgen.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_129883768
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:31 schreef maerk het volgende:

[..]

Als dat eenmaal werkt koop ik ook zo'n Chromecast. Verder is toch eigenlijk echt heerlijk dat Gamepass weer een jaar gratis is, ik denk dat we daar allemaal van moeten genieten want beter als dit gaan we het niet krijgen.
Zeker zeker, een vriend van mij gaat toevallig naar Boston over paar weken. Nu hopen dat ze hem weer op voorraad hebben dan. Maar mij hoor je zeker niet klagen hoor dat Gamepass weer gratis is. Ik had die 200-300 euro er al voor gereserveerd dus daar heb ik maar een Nexus 7 voor gekocht om het op te bekijken
pi_129883955
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:45 schreef sincerinhoo het volgende:

[..]

Zeker zeker, een vriend van mij gaat toevallig naar Boston over paar weken. Nu hopen dat ze hem weer op voorraad hebben dan. Maar mij hoor je zeker niet klagen hoor dat Gamepass weer gratis is. Ik had die 200-300 euro er al voor gereserveerd dus daar heb ik maar een Nexus 7 voor gekocht om het op te bekijken
Hahaha nu je het zegt, ik ben in oktober in the US, hopen dat er dan chromecasts te krijgen zijn :)
pi_129884103
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:50 schreef Guard het volgende:

[..]

Hahaha nu je het zegt, ik ben in oktober in the US, hopen dat er dan chromecasts te krijgen zijn :)
Mocht hij ze niet kunnen vinden hou ik me aanbevolen :)
pi_129884436
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:54 schreef sincerinhoo het volgende:

[..]

Mocht hij ze niet kunnen vinden hou ik me aanbevolen :)
LOL, ik kan maar beter een extra grote koffer meenemen, wil ook nog wat t-shirts en schoenen mee terug nemen :)
pi_129884467
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:03 schreef Guard het volgende:

[..]

LOL, ik kan maar beter een extra grote koffer meenemen, wil ook nog wat t-shirts en schoenen mee terug nemen :)
Haha ja standaard toch als je naar de USA gaat. Ben trouwens heel benieuwd wat ze qua merchandise in London hebben tijdens de Vikings Steelers game over 1,5 maand
pi_129884494
preseason heeft toch ook zijn charme... Al dat superpartijdige commentaar, Bernie Kosar die altijd klinkt alsof ie al een fles Jack naar binnen heeft gewerkt.... :s)
pi_129884667
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:04 schreef sincerinhoo het volgende:

[..]

Haha ja standaard toch als je naar de USA gaat. Ben trouwens heel benieuwd wat ze qua merchandise in London hebben tijdens de Vikings Steelers game over 1,5 maand
Vind dat altijd tegenvallen, paar standjes met wat standaard gear (Jersey's, caps en een paar shirts, all overprized), en van die sjaggeraars met rare sjaaltjes.
Misschien dat er nu wel wat in de Nike store te krijgen is, aangezien Nike kledingsponsor is (was er vorig jaar niet, dus kan er weinig van zeggen).
pi_129884899
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:10 schreef Guard het volgende:

[..]

Vind dat altijd tegenvallen, paar standjes met wat standaard gear (Jersey's, caps en een paar shirts, all overprized), en van die sjaggeraars met rare sjaaltjes.
Misschien dat er nu wel wat in de Nike store te krijgen is, aangezien Nike kledingsponsor is (was er vorig jaar niet, dus kan er weinig van zeggen).
Hoop ook een beetje op Nike, wil toch wel een AP shirtje scoren nu ik er toch ben en voor een wat schappelijk prijs hopelijk. Zit jij ook te wachten tot de pre-season games beginnen ?? ^O^
pi_129885072
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:16 schreef sincerinhoo het volgende:

[..]

Hoop ook een beetje op Nike, wil toch wel een AP shirtje scoren nu ik er toch ben en voor een wat schappelijk prijs hopelijk. Zit jij ook te wachten tot de pre-season games beginnen ?? ^O^
Nee eigenlijk, ik ga zo maar eens slapen :P, die preseason games kunnen me niet genoeg boeien om ervoor wakker te blijven.
pi_129885356
Haha nee daar geef ik je wel gelijk ik maar goed die anderhalf uur redt ik nog wel, morgen toch vrij. Ik ga eens kijken wat 'mijn Panthers' ervan bakken (ook al gaat het nergens om)
pi_129885457
Ik wil de Panthers ook wel even zien, maar dat kan morgen of zondag ook wel :)
pi_129888630
First drive Mark Sanchez.... Pick 6 Ziggy Ansah _O-
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 01:52:44 #94
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_129888679
Sanchez. _O_

:+
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_129889396
Cutler first play INT Josh Norman :W
pi_129890214
De Eagles Run D..... :')

De Pats bijna met 200 yards rushing in de first half.
pi_129892381
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:20 schreef sincerinhoo het volgende:

[..]

Let erop dat de kwaliteit van de stream op Android telefoons (max. 1200kbps) en Android tablets (max. 1600kbps) een stuk lager is dan via de PC (max. 4500kbps).

Tebow.. the fuck. :') Cut die gast.

[ Bericht 3% gewijzigd door rgras op 10-08-2013 09:48:05 ]
pi_129892892
Panthers defense lijkt een stuk verder te zijn dan de offense, is al vaker zo geweest in het verleden, ik voorzie weer een klote start van het seizoen }:|
pi_129893485
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 01:50 schreef sincerinhoo het volgende:
First drive Mark Sanchez.... Pick 6 Ziggy Ansah _O-
Wat zag dat er dramatisch slecht uit, het is nu ook wel een trend op de Amerikaanse sportsites om Sanchez helemaal af te maken, maar goed dat is ook niet gek als je dit ziet:

zaterdag 10 augustus 2013 @ 12:57:13 #100
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_129896183
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:52 schreef maerk het volgende:

[..]

Wat zag dat er dramatisch slecht uit, het is nu ook wel een trend op de Amerikaanse sportsites om Sanchez helemaal af te maken, maar goed dat is ook niet gek als je dit ziet:

[ afbeelding ]
Dat is ook wel lekker makkelijk scoren. De media legt alleen maar een vergrootglas op prestatie's, ze hebben de ballen niet om vooraf te roepen dat de Sanchize een overrated QB is en dat die beslissing van de Jets om hem te draften debiel was en dan begin ik niet eens over de extension waardoor ze hem nu niet kunnen dumpen.

Voor mij is de lol er nu wel af om de Sanchize te bashen, gelukkig heb ik Manuel O+
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')