Vooral de audio is ruk, de video is best goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:06 schreef DjMark het volgende:
Bij mij was gamepass vannacht ook erg slecht, heel vaak pauzes/bufferen enzo...lijkt wel of het voor GP ook nog pre-season is...
Lees net iets heel moois bij Cyanogenmod (bekend van android custom firmware). Zij hebben nu al een beta app om via Chromecast alles van je android te kunnen streamen naar je tv dus ook NFL Gamepass. Dat zou voor mij wel ideaal zijn. Draadloos en goed kwaliteit. Can't waitquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Vooral de audio is ruk, de video is best goed eigenlijk.
Maar het ligt duidelijk aan mijn mediapc, op mijn laptop gaat het allemaal prima.
Dus ik nog wel even verder troubleshooten, en anders is het straks gewoon weer de beamer op de laptop aansluiten, ook mooi
Als dat eenmaal werkt koop ik ook zo'n Chromecast. Verder is toch eigenlijk echt heerlijk dat Gamepass weer een jaar gratis is, ik denk dat we daar allemaal van moeten genieten want beter als dit gaan we het niet krijgen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:20 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Lees net iets heel moois bij Cyanogenmod (bekend van android custom firmware). Zij hebben nu al een beta app om via Chromecast alles van je android te kunnen streamen naar je tv dus ook NFL Gamepass. Dat zou voor mij wel ideaal zijn. Draadloos en goed kwaliteit. Can't wait
Zeker zeker, een vriend van mij gaat toevallig naar Boston over paar weken. Nu hopen dat ze hem weer op voorraad hebben dan. Maar mij hoor je zeker niet klagen hoor dat Gamepass weer gratis is. Ik had die 200-300 euro er al voor gereserveerd dus daar heb ik maar een Nexus 7 voor gekocht om het op te bekijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:31 schreef maerk het volgende:
[..]
Als dat eenmaal werkt koop ik ook zo'n Chromecast. Verder is toch eigenlijk echt heerlijk dat Gamepass weer een jaar gratis is, ik denk dat we daar allemaal van moeten genieten want beter als dit gaan we het niet krijgen.
Hahaha nu je het zegt, ik ben in oktober in the US, hopen dat er dan chromecasts te krijgen zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:45 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Zeker zeker, een vriend van mij gaat toevallig naar Boston over paar weken. Nu hopen dat ze hem weer op voorraad hebben dan. Maar mij hoor je zeker niet klagen hoor dat Gamepass weer gratis is. Ik had die 200-300 euro er al voor gereserveerd dus daar heb ik maar een Nexus 7 voor gekocht om het op te bekijken
Mocht hij ze niet kunnen vinden hou ik me aanbevolenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Hahaha nu je het zegt, ik ben in oktober in the US, hopen dat er dan chromecasts te krijgen zijn
LOL, ik kan maar beter een extra grote koffer meenemen, wil ook nog wat t-shirts en schoenen mee terug nemenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:54 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Mocht hij ze niet kunnen vinden hou ik me aanbevolen
Haha ja standaard toch als je naar de USA gaat. Ben trouwens heel benieuwd wat ze qua merchandise in London hebben tijdens de Vikings Steelers game over 1,5 maandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:03 schreef Guard het volgende:
[..]
LOL, ik kan maar beter een extra grote koffer meenemen, wil ook nog wat t-shirts en schoenen mee terug nemen
Vind dat altijd tegenvallen, paar standjes met wat standaard gear (Jersey's, caps en een paar shirts, all overprized), en van die sjaggeraars met rare sjaaltjes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:04 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Haha ja standaard toch als je naar de USA gaat. Ben trouwens heel benieuwd wat ze qua merchandise in London hebben tijdens de Vikings Steelers game over 1,5 maand
Hoop ook een beetje op Nike, wil toch wel een AP shirtje scoren nu ik er toch ben en voor een wat schappelijk prijs hopelijk. Zit jij ook te wachten tot de pre-season games beginnen ??quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Vind dat altijd tegenvallen, paar standjes met wat standaard gear (Jersey's, caps en een paar shirts, all overprized), en van die sjaggeraars met rare sjaaltjes.
Misschien dat er nu wel wat in de Nike store te krijgen is, aangezien Nike kledingsponsor is (was er vorig jaar niet, dus kan er weinig van zeggen).
Nee eigenlijk, ik ga zo maar eens slapenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:16 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Hoop ook een beetje op Nike, wil toch wel een AP shirtje scoren nu ik er toch ben en voor een wat schappelijk prijs hopelijk. Zit jij ook te wachten tot de pre-season games beginnen ??
Let erop dat de kwaliteit van de stream op Android telefoons (max. 1200kbps) en Android tablets (max. 1600kbps) een stuk lager is dan via de PC (max. 4500kbps).quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:20 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Lees net iets heel moois bij Cyanogenmod (bekend van android custom firmware). Zij hebben nu al een beta app om via Chromecast alles van je android te kunnen streamen naar je tv dus ook NFL Gamepass. Dat zou voor mij wel ideaal zijn. Draadloos en goed kwaliteit. Can't wait
Wat zag dat er dramatisch slecht uit, het is nu ook wel een trend op de Amerikaanse sportsites om Sanchez helemaal af te maken, maar goed dat is ook niet gek als je dit ziet:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:50 schreef sincerinhoo het volgende:
First drive Mark Sanchez.... Pick 6 Ziggy Ansah
Dat is ook wel lekker makkelijk scoren. De media legt alleen maar een vergrootglas op prestatie's, ze hebben de ballen niet om vooraf te roepen dat de Sanchize een overrated QB is en dat die beslissing van de Jets om hem te draften debiel was en dan begin ik niet eens over de extension waardoor ze hem nu niet kunnen dumpen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:52 schreef maerk het volgende:
[..]
Wat zag dat er dramatisch slecht uit, het is nu ook wel een trend op de Amerikaanse sportsites om Sanchez helemaal af te maken, maar goed dat is ook niet gek als je dit ziet:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |