abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129797033
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:32 schreef artm het volgende:
Overigens, wat een belachelijke paranoia regels bij de NFL: je moet vanaf nu een doorzichtige plastic zak bij je hebben om je spullen in te stoppen.. te koop voor 10 tot 13 USD..

Belachelijk. Zeker nog steeds onder het mom van "9-11 terror alert" :|W
pi_129797269
Gamepass doet het nog gewoon _O_
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_129807935
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:34 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

spelers worden te groot en te sterk, dit kunnen de banden allemaal niet aan. ACLs kunnen veel minder hebben dan de andere banden in de knie + de velden zullen er ook aan meewerken.
Dat zal er allemaal idd mee te maken hebben. Het begint in ieder geval wel extreme vormen aan te nemen. Vandaag weer 3 spelers die voor de rest van het seizoen zijn uitgeschakeld.
pi_129821717
http://www.grantland.com/(...)is-not-safe-for-work

quote:
One of the best scenes of the episode came when a Bengals coach was joking with Harrison about not hitting Green in practice, then Harrison came back dead serious saying he'd light him up if Green came across the middle.

Cue nervous laughter from the coach.

Harrison laughs, too … but is still dead serious about hitting Green if he comes over the middle. "I ain’t gonna kill him," he says. "But I ain’t gonna let him get his job done.”

It ends with the coach saying something like, "We're on the same page, right?" Harrison laughs, says yes, and embraces him, and may still intend to destroy Green. You can't totally tell.

The Bengals coach as they separate: "But seriously, don't hurt this motherfucker."
Dat was idd een interessant stukje. Black zijn blessure was ook wel heftig. Je zit dan naar iemand te kijken die zijn kans in de NFL in rook ziet opgaan vanwege een domme blessure. Je bent er zo dichtbij en ineens is het allemaal weg. Zoiets doet me meer dan een busongeluk met 40 doden (2 Nederlanders).
Get it and Bet it
pi_129826869

_O-
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_129829122
Haha die is wel mooi :D
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_129829180
Hoeveel torn ACLs gaan we vanavond zien? Hoop dat de schade beperkt blijft en we wat mooie plays gaan zien. Ben altijd benieuwd naar de rookies.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_129843108
Even Hard Knocks gekeken, wederom _O_ dit jaar.

Dat Oklahoma drills-segment :9
pi_129843485
Gresham enigszins offside. ;)
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_129843806
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:05 schreef zjroentje het volgende:
Gresham enigszins offside. ;)
But Geno got pancacked :P
pi_129844652
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:55 schreef Guard het volgende:
Even Hard Knocks gekeken, wederom _O_ dit jaar.

Dat Oklahoma drills-segment :9
Inderdaad weer geweldig, het maakt echt niet uit welk team er wordt gevolgd, altijd goed verhalen, veel grappige momenten en persoonlijk vind ik het camerawerk ook super.

Wat mij toch ook weer opvalt is het kinderachtige checken of iedereen op tijd op zijn hotelkamer zit, raar dat zoiets nog bestaat in die cultuur. Verder vind ik het stukje van Harrison wel interessant maar wat een mafketel is dat eigenlijk, hij is toentertijd ook niet mee geweest op audiëntie bij Bush na de Super Bowl winst met de Steelers, geen zin in. Verder valt het me op dat er over het algemeen veel jongens bij zitten met een 'goede houding', Green, Gresham, Eifert, Bernard etc. het lijken me allemaal geen arrogante mannetjes.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_129845860
Mooie eerste aflevering met Oklahoma drill zeker als hoogtepunt met James Harrison op een goede 2e plaats, wat een figuur is dat zeg... Toch altijd ook sneu die momenten van spelers die hun NFL droom (tijdelijk) zien sneuvelen zoals bij die dude die z'n been brak. Volg het al jaren maar blijft me verbazen hoe kwalitatief goed deze show toch is en blijft.
pi_129854536
Arme Bacarri Rambo. :D

pi_129855351

:D
pi_129856531
nog maar eentje dan:

_O-
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:49:47 #67
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_129863331
Mooi verhaal en een duidelijke achtergrond, ik hoop dat deze jongen het redt en ook normaal blijft doen als straks eventueel het geld binnen komt rollen

Dynamische speler ook al is het van de concurrent LSU :P Triest verhaal over zijn ouders en grootouders...

ik duim voor hem
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_129865282
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:20 schreef Silver_Shark het volgende:
Gamepass doet het nog gewoon _O_
??

Je moet toch een nieuw abo activeren?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_129870240
Op de PC kan je zonder in te loggen kijken.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 17:45:25 #70
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_129871466
Net Hard Knocks gekeken.
Leuker dan verwacht en toch wel een pittig einde. Spijtig voor die knul 9.gif
Trotse Belg.
pi_129871936
Taylor Mays moet in ieder geval geen diepe gesprekken gaan houden want daar is hij dus echt niet goed in.
pi_129874156
kak, moet nog aan mijn netwerk gaan lopen tweaken, gamepass op mijn media pc is echt tragisch slecht, vooral op fullscreen, kan me niet herinneren dat dat vorig jaar ook was... :{
pi_129875710
Heb je een andere browser getest?
pi_129881859
dat hielp niet, maar bedankt voor het meedenken.
pi_129882384
Bij mij was gamepass vannacht ook erg slecht, heel vaak pauzes/bufferen enzo...lijkt wel of het voor GP ook nog pre-season is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')