Bengals lijken mij wel niet zo'n interessante ploeg..;Maar k'zal morgen toch kijken wat het waard is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef Guard het volgende:
Vanavond season premiere Hard Knocks, hopelijk is ie morgen al te vinden on the interwebs
Nothing wrong with the Browns!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:44 schreef rgras het volgende:
Al volgen ze de Browns.. het is en blijft Hard Knocks.
Je stelt me zwaar teleur...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:52 schreef Guard het volgende:
Ik vind het juist wel leuk, zo'n team waar ik eigenlijk geen flikker mee heb. Je krijgt toch sympathie voor zo'n team door dit soort media aandacht.
Vond ineens ook de Broncos leuker na Stefan Fatsis' "A few seconds of panic" als luisterboek gehoord te hebben (nu allang al niet meer natuurlijk, Broncos)
quote:
Life as a Broncos fan is full of disappointmentsquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Life as a Broncos fan is full of disappointments
Ook die van 2 jaar geleden met de Jets en de Sanchize?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:52 schreef Guard het volgende:
Ik vind het juist wel leuk, zo'n team waar ik eigenlijk geen flikker mee heb. Je krijgt toch sympathie voor zo'n team door dit soort media aandacht.
Vond ineens ook de Broncos leuker na Stefan Fatsis' "A few seconds of panic" als luisterboek gehoord te hebben (nu allang al niet meer natuurlijk, Broncos)
Hoe ik ook mijn best deed, zero fucks given about that teamquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Ook die van 2 jaar geleden met de Jets en de Sanchize?
Merely stating facts, no drinking of any *rade preceded that factquote:
SPT / [NFL] 2013-2014 #3 Trainingcamp & HOFquote:
spelers worden te groot en te sterk, dit kunnen de banden allemaal niet aan. ACLs kunnen veel minder hebben dan de andere banden in de knie + de velden zullen er ook aan meewerken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:55 schreef The_Playmaker het volgende:
Het is wat met al die blessure tot nu toe. Alleen vandaag al Alexander en Benn met ACL blessures. Mike Johnson van de Falcons heeft z'n been gebroken. Vorige week hadden een flink aantal andere spelers ook al ACL blessures. En de preseason games moeten nog beginnen.
Heeft iemand hem al gevonden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef Guard het volgende:
Vanavond season premiere Hard Knocks, hopelijk is ie morgen al te vinden on the interwebs
http://nzbindex.nl/releas(...)dtv.x264-sys.nfo.nzbquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:22 schreef minesweepah het volgende:
[..]
Heeft iemand hem al gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |