Bestelling al 3,5 maand geleden geplaatst voor de badges maar vanwege de verlate invoering van de TL kleding blijven we ook nog even op de badges wachten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:55 schreef Halldor het volgende:
Het lijkt nu toch echt aan te komen: de teamleiderkleding.
In de handboeken is nu een bestellink te vinden.
Daarnaast komen er ook nieuwe naambadges. De rechter is voor de teamleiders en (A)SM
[ afbeelding ]
Eigenlijk was de bedoeling vanaf april dit jaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:38 schreef mujentas het volgende:
Wannneer is de bedoeling dat die nieuwe kleding er komt? Volgens mij was de planning dat het een half jaar terug zou komen ofzo![]()
Wat is eigenlijk de reden dat het zo lang duurt?
Al die kleding op de foto is voor TL. Niet alleen het colbert.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:24 schreef Franknfurter het volgende:
Het ziet er wel strakker uit, maar gaan die shirts niet heel lelijk kreuken? En dat donkerblauwe is dus voor teamleiders?
Oh ik dacht voor de vakkenvullers. Die houden dus gewoon het jasje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:26 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Al die kleding op de foto is voor TL. Niet alleen het colbert.
Misschien kunnen ze voor een prikkie de oude Konmar-schorten overnemen. Daar stond dezelfde tekst op.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:55 schreef OudeBok het volgende:
Maar goed ik zie alweer op die plaatjes dat alleen TLs een mooi bordje krijgen en wij weer gewoon een fucking lelijk 'Kan ik u helpen' bordje. Rot toch eens op met die tekst..
Ik zou per direct ontslag nemen met de mededeling dat ze m'n salaris ook niet meer over hoeven te maken. Zelfde dag nog wegquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze voor een prikkie de oude Konmar-schorten overnemen. Daar stond dezelfde tekst op.
Dit x zoveel! Zou nice zijn. Maar nee. Gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:19 schreef Hallyu het volgende:
Die shirts zijn super mooi!![]()
Waarom moeten wij als gewone medewerkers in die lelijke shorts blijven lopen? Maak dan een lichte variant voor de medewerkers en eendonkere voor de TLs o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |