Voor zover mij bekend is er nooit beleid op geweest.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:54 schreef bigbass het volgende:
Briefje in de kantine met "fruit mag niet meer gratis worden verstrekt" en dus geen schaal met fruit meer.
Is dit krenterigheid van mijn SM of doet Albert Heijn dit landelijk?
Beetje jammer dan, ik werk hier nu bijna 6.5 jaar en we hebben altijd fruit in de kantine gehad...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend is er nooit beleid op geweest.
Dan heb je de afgelopen 6,5 jaar geluk gehad.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:01 schreef bigbass het volgende:
[..]
Beetje jammer dan, ik werk hier nu bijna 6.5 jaar en we hebben altijd fruit in de kantine gehad...
He, jij leeft ook nogquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:06 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 1 ding nooit gesnapt.
Ik ben nu 20 en ben senior medewerker verkoper. Heb 2 functiejaren.
Binnenkort word ik 21, behoud ik die 2 functiejaren gewoon of ga ik terug naar 0? Of wanneer wordt dat aangepast?
Ik zie bij zo'n salaristabel dat de 21-jarigen 3 functiejaren hebben. Ik werk al meer dan 5 jaar bij de AH, dus ga ik dan naar 3 functiejaren of hoe zit dat?![]()
Anyways, as zaterdag weer werken na 1,5 maand niet gewerkt te hebben.Meteen 06:00-15:00, wordt even wennen denk ik.
Operatie inderdaad, toen zelf ook op vakantie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
He, jij leeft ook nog
Wat had je ook al weer dat je niet hebt gewerkt? Ik kan me enkel nog herinneren dat je in het ziekenhuis lag te FOK!en
Nee, vanaf de periode dat je in 2010 verkoper B werd. Was dat in periode 7 van 2010, dan krijg je met ingang van periode 7-2013 je derde functiejaar. Je verjaardag is daarvoor niet relevant.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:23 schreef Etsu het volgende:
In 2010 werd ik verkoper B/senior verkoper medewerker, dus dat betekent dat ik vanaf mijn verjaardag ook 3 functiejaren krijg of ..?
Nou.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, vanaf de periode dat je in 2010 verkoper B werd. Was dat in periode 7 van 2010, dan krijg je met ingang van periode 7-2013 je derde functiejaar.
Maar dat is het punt. Ik ben 20. Dan kan je niet verder dan 2 functiejaren. Maar in september word ik 21, dan kan ik nog in 3de functiejaar komen. Maar wanneer gebeurt dat dan? Vanaf 1 januari 2014 dus?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:56 schreef Janneke141 het volgende:
Sorry Etsu, ik zat er even naast. Terwijl ik aan het typen was vroeg ik me al af of ik wel gelijk had.
Toekennen van functiejaren gaat op 1 januari. Als je dus *ergens* in 2010 naar B ging, krijg je je eerste functiejaar dus pas op 1 januari 2012.
Ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dat is het punt. Ik ben 20. Dan kan je niet verder dan 2 functiejaren. Maar in september word ik 21, dan kan ik nog in 3de functiejaar komen. Maar wanneer gebeurt dat dan? Vanaf 1 januari 2014 dus?
Ja en nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:14 schreef monsterd. het volgende:
Krijg je alleen functiejaerenbalsbke verkoper b bent?
De salaristabel in de cao kan je hiervoor raadplegen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:14 schreef monsterd. het volgende:
Krijg je alleen functiejaerenbalsbke verkoper b bent?
Is de eerste toekenning dan niet al op 1 januari 2011. Volgens mij konden ze namelijk dat verschil niet maken in de systemen. Al weet ik dat niet helemaal zeker meer.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:56 schreef Janneke141 het volgende:
Sorry Etsu, ik zat er even naast. Terwijl ik aan het typen was vroeg ik me al af of ik wel gelijk had.
Toekennen van functiejaren gaat op 1 januari. Als je dus *ergens* in 2010 naar B ging, krijg je je eerste functiejaar dus pas op 1 januari 2012.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |