En terecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 16 jarige leeftijd bij Zeeburgia vandaan gehaald.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Mooie goal zeg... is die Brenet eigen jeugd?
Eigen jeugd dusquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op 16 jarige leeftijd bij Zeeburgia vandaan gehaald.
Kneus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef TLC het volgende:
Uitdoelpunten tellen dubbel, dus als ZW scoort staat het weer 2-2
Ik vind Zoet ook tamelijk onhandig bij corners en hoge ballen van de zijkant.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef Nativism het volgende:
Die keeper is wel tamelijk rampzalig overigens.
Op Hazard na zijn ze dat allemaal.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef Nativism het volgende:
Die keeper is wel tamelijk rampzalig overigens.
vader, wie denk je wel niet dat je bent?quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, daar hoeft hij z'n gezichtsuitdrukking niet voor aan te passen, dat scheelt.
Misschien hebben ze hem wel gehaald voor de catering?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou overigens bijzonder treurig zijn als Ji-Sung Park dan ergens moet spelen in dit elftal.
Op de plek van Wijnaldum toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou overigens bijzonder treurig zijn als Ji-Sung Park dan ergens moet spelen in dit elftal.
Matchquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef alalali het volgende:
Uitdoelpunt is nog een must wil Zulte nog een sprankeltje hoop hebben voor de terugmatch
mensen die sarcasme niet begrijpen zijn idd een kneus, wat een zelfkennis heb jequote:
Vleugelaanvaller heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op de plek van Wijnaldum toch?
Wijnaldum kan er toch geen kut van.
Park heeft geen snelheid.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag staan ze weer met twee benen op de grondquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat ze winnen van een club van het niveau Willem 2?
Niet helemaal mee eens. Dat is alleen als Zulte wint in Brussel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef TLC het volgende:
Uitdoelpunten tellen dubbel, dus als ZW scoort staat het weer 2-2
Elia is ook vader, dat zou strafbaar moeten zijn.quote:
Dat hoop ik niet, dan is de aankoop volledig nutteloos.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vleugelaanvaller heb ik me laten vertellen.
Nee maar het is wel een beter team dan ik had gedacht... maar de vraag is of ze dit continue kunnen volhouden... en de bank is niet heel best bezetquote:
Gouriye, Cabral en Van Duinen jagen ze schrik aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zaterdag staan ze weer met twee benen op de grond
Logisch toch. Stabiel inkomen, al jaren volledig verantwoordelijk voor zijn eigen leven en toekomst perspectief. Al voetballer ben je gewoon eerder volwassen (De meeste dan). Al is Locadia wel erg jong en pril in zijn carriere.quote:
De vraag is voor hoe lang wij Eriksen nog hebbenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:24 schreef Amoeba het volgende:
Maar wij hebben Eriksengod dus Ajax pakt de schaal
Jij denkt dat die blijft?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:24 schreef Amoeba het volgende:
Maar wij hebben Eriksengod dus Ajax pakt de schaal
Die zijn gevaarlijker dan Zulte, dat geef ik je op een briefjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gouriye, Cabral en Van Duinen jagen ze schrik aan.
Ik weet niet of dat DE vraag is, maar EEN vraag is het zeker.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:25 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
De vraag is voor hoe lang wij Eriksen nog hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan.
Zeker weten, dat ben ik het met je eens. Danny Holla op het middenveld, achterin Tommetje Beugelsdijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zijn gevaarlijker dan Zulte, dat geef ik je op een briefje
Ajax en PSV gaan strijden om kampioenschap, zoals gewoonlijk en Feyenoord denkt dat ze daar ook kans op maken maar wij weten beter!quote:
Met zo'n naam ontkom je daar niet aan.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen heb ik de UI van één van de posters hier uitvergroot.Das je beste post in pak em beet een jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan.
PSV heeft wel meer swag dan Ajax.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ajax en PSV gaan strijden om kampioenschap, zoals gewoonlijk en Feyenoord denkt dat ze daar ook kans op maken maar wij weten beter!
Topfavoriet bestaat niet in NL.
Jij hebt het net niet helemaal goed gelezen.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:26 schreef Buffell het volgende:
Kan die Jozef's zoon nog een beetje over water lopen?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Jozefzoon, toptalent van de Ajaxjeugdopleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |