Neequote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef Nativism het volgende:
Wijnaldum speelt eigenlijk best wel goed. Al weet ik niet of je zijn pech nog wel als pech kunt omschrijven
Met je Arsenal wegzettenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee? is toch goed als PSV en Ajax een paar potjes gaan winnen in de CL?
Hij dwingt het af...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef Nativism het volgende:
Wijnaldum speelt eigenlijk best wel goed. Al weet ik niet of je zijn pech nog wel als pech kunt omschrijven
Wijnaldem is waardeloos vandaagquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef Nativism het volgende:
De nul houden is nu belangrijker. PSV gaat daar zeker een keer scoren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef TheVulture het volgende:
2-0 moet eigenlijk wel vallen nu... zeker een jonge ploeg kan nog wel eens onder de druk van een vijandig stadion bezwijken
Ja, maar de kans dat ze een club als Arsenal loten is veel kleiner dan de kans dat ze een gelijkwaardige tegenstander loten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee? is toch goed als PSV en Ajax een paar potjes gaan winnen in de CL?
als ik er zelf maar lol om hebquote:
Draxler disst dit PSV met 2 vingers in z'n neusquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze kunnen Schalleke loten dat is wel te doen voor PSV
Je hebt niets veranderd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een zeer subtiele wijziging in de OP aangebracht.
Degene die kan vinden wat het is krijgt geen prijs.
Vind ik niet. Overal aanspeelbaar, en goed in de korte combinaties. Hij zorgt toch echt zelf dat hij telkens goed vrijgespeeld staat. Maar die pech van het missen valt inderdaad geen pech meer te noemen.quote:
Ik vind Wijnaldum ook wel aardig spelen ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:15 schreef Nativism het volgende:
[..]
Vind ik niet. Overal aanspeelbaar, en goed in de korte combinaties. Hij zorgt toch echt zelf dat hij telkens goed vrijgespeeld staat. Maar die pech van het missen valt inderdaad geen pech meer te noemen.
De poll?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een zeer subtiele wijziging in de OP aangebracht.
Degene die kan vinden wat het is krijgt geen prijs.
Oke, vooruit dan maar.quote:
Haha idd, vooral bij VI met hun kijk uit... waarvoor? Die Belgen kunnen niks tegen dit PSVquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:15 schreef Jochie1900 het volgende:
Wat een ongelooflijke slechte ploeg heeft Zulte. Ik volg de Belgische league niet, maar als deze ploeg tweede wordt, dan is het niveau daar wel heel erg dramatisch zeg.
ok bedankt hequote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, vooruit dan maar.
Ik heb tags aan het plaatje toegevoegd. Waardoor deze irritante balk:
[ afbeelding ]
weg is.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, vooruit dan maar.
[ afbeelding ]
weg is.
Fixedquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Bakkali is al iets van 20x naar de grond gewerkt en niet 1x gefloten
heeft de scheidsrechters een hekel aan belgen?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, vooruit dan maar.
[ afbeelding ]
weg is.
quote:
Ik zal je gelijk toegeven, dat deed jij ook bij mij dus dan ben ik ook zo sportief/netjes om dat bij jou te doenquote:
Dat siert je.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal je gelijk toegeven, dat deed jij ook bij mij dus dan ben ik ook zo sportief/netjes om dat bij jou te doen
Onmogelijk, hij is geen Deen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:19 schreef knakworst3d het volgende:
Willems naar Ajax. Bevestigde transfer.
Beetje jong om kinderen te krijgenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ] doet die locadia best goed
Swagverdubbeling bij Ajax.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:19 schreef knakworst3d het volgende:
Willems naar Ajax. Bevestigde transfer.
Ach hij heeft genoeg geld en is best volwassen voor zijn leeftijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:20 schreef knakworst3d het volgende:
[..]
Beetje jong om kinderen te krijgen
Tadaaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef TheVulture het volgende:
2-0 moet eigenlijk wel vallen nu... zeker een jonge ploeg kan nog wel eens onder de druk van een vijandig stadion bezwijken
En terecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 16 jarige leeftijd bij Zeeburgia vandaan gehaald.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Mooie goal zeg... is die Brenet eigen jeugd?
Eigen jeugd dusquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op 16 jarige leeftijd bij Zeeburgia vandaan gehaald.
Kneus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef TLC het volgende:
Uitdoelpunten tellen dubbel, dus als ZW scoort staat het weer 2-2
Ik vind Zoet ook tamelijk onhandig bij corners en hoge ballen van de zijkant.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef Nativism het volgende:
Die keeper is wel tamelijk rampzalig overigens.
Op Hazard na zijn ze dat allemaal.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef Nativism het volgende:
Die keeper is wel tamelijk rampzalig overigens.
vader, wie denk je wel niet dat je bent?quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, daar hoeft hij z'n gezichtsuitdrukking niet voor aan te passen, dat scheelt.
Misschien hebben ze hem wel gehaald voor de catering?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou overigens bijzonder treurig zijn als Ji-Sung Park dan ergens moet spelen in dit elftal.
Op de plek van Wijnaldum toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou overigens bijzonder treurig zijn als Ji-Sung Park dan ergens moet spelen in dit elftal.
Matchquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef alalali het volgende:
Uitdoelpunt is nog een must wil Zulte nog een sprankeltje hoop hebben voor de terugmatch
mensen die sarcasme niet begrijpen zijn idd een kneus, wat een zelfkennis heb jequote:
Vleugelaanvaller heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op de plek van Wijnaldum toch?
Wijnaldum kan er toch geen kut van.
Park heeft geen snelheid.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag staan ze weer met twee benen op de grondquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat ze winnen van een club van het niveau Willem 2?
Niet helemaal mee eens. Dat is alleen als Zulte wint in Brussel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef TLC het volgende:
Uitdoelpunten tellen dubbel, dus als ZW scoort staat het weer 2-2
Elia is ook vader, dat zou strafbaar moeten zijn.quote:
Dat hoop ik niet, dan is de aankoop volledig nutteloos.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vleugelaanvaller heb ik me laten vertellen.
Nee maar het is wel een beter team dan ik had gedacht... maar de vraag is of ze dit continue kunnen volhouden... en de bank is niet heel best bezetquote:
Gouriye, Cabral en Van Duinen jagen ze schrik aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zaterdag staan ze weer met twee benen op de grond
Logisch toch. Stabiel inkomen, al jaren volledig verantwoordelijk voor zijn eigen leven en toekomst perspectief. Al voetballer ben je gewoon eerder volwassen (De meeste dan). Al is Locadia wel erg jong en pril in zijn carriere.quote:
De vraag is voor hoe lang wij Eriksen nog hebbenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:24 schreef Amoeba het volgende:
Maar wij hebben Eriksengod dus Ajax pakt de schaal
Jij denkt dat die blijft?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:24 schreef Amoeba het volgende:
Maar wij hebben Eriksengod dus Ajax pakt de schaal
Die zijn gevaarlijker dan Zulte, dat geef ik je op een briefjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gouriye, Cabral en Van Duinen jagen ze schrik aan.
Ik weet niet of dat DE vraag is, maar EEN vraag is het zeker.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:25 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
De vraag is voor hoe lang wij Eriksen nog hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan.
Zeker weten, dat ben ik het met je eens. Danny Holla op het middenveld, achterin Tommetje Beugelsdijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zijn gevaarlijker dan Zulte, dat geef ik je op een briefje
Ajax en PSV gaan strijden om kampioenschap, zoals gewoonlijk en Feyenoord denkt dat ze daar ook kans op maken maar wij weten beter!quote:
Met zo'n naam ontkom je daar niet aan.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen heb ik de UI van één van de posters hier uitvergroot.Das je beste post in pak em beet een jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan.
PSV heeft wel meer swag dan Ajax.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ajax en PSV gaan strijden om kampioenschap, zoals gewoonlijk en Feyenoord denkt dat ze daar ook kans op maken maar wij weten beter!
Topfavoriet bestaat niet in NL.
Jij hebt het net niet helemaal goed gelezen.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:26 schreef Buffell het volgende:
Kan die Jozef's zoon nog een beetje over water lopen?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Jozefzoon, toptalent van de Ajaxjeugdopleiding.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:28 schreef Bos81 het volgende:
Als je in zo'n positie schiet moet ie zitten, dus slecht van Maher
It's Europe, anything can happenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:29 schreef Jochie1900 het volgende:
Wordt nog wel 3-0, simpele return voor psv.
The ball is roundquote:
Dat Ajax steeds meet buitenlanders als eigen jeugd bestempeltquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom gelijk naar Ajax wijzen? Wat is hier het praktisch nut van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wel van die lui? Wat een drama zeg.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:33 schreef Knalerwtje het volgende:
Die Leijen kan er ook geen kut van he.
RASSIST. TOPICNOTEquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:33 schreef Nativism het volgende:
[..]
Geen idee. Je zou denken dat de angst voor buitenlanders toch wat minder wordt als heel je elftal zwart is. Zelfs in een boerengehucht in Brabant.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat Ajax steeds meet buitenlanders als eigen jeugd bestempeltDus? Brenet kwam ook als 16 jarige binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een jeugdspeler is een jeugdspeler.
Buitenlanders <-> Nederlanders?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat Ajax steeds meet buitenlanders als eigen jeugd bestempelt
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus? Brenet kwam ook als 16 jarige binnen.
Een jeugdspeler is een jeugdspeler.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:36 schreef knakworst3d het volgende:
Als ik me zou moeten laten neuken door een PSV speler dan zou dat Rekik zijn. Hmmmm wat een lekkertje.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:35 schreef watheet het volgende:
Dit is het Nederlands elftal van over 1 jaar.
Als Rekik zo doorgaat dan zie ik hem wel in Oranje in Brazilie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:35 schreef watheet het volgende:
Dit is het Nederlands elftal van over 1 jaar.
Wat?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:36 schreef knakworst3d het volgende:
Als ik me zou moeten laten neuken door een PSV speler dan zou dat Rekik zijn. Hmmmm wat een lekkertje.
Jozefzoon?quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:36 schreef knakworst3d het volgende:
Vrij binnenkort ook wel. Binnen een jaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:36 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als Rekik zo doorgaat dan zie ik hem wel in Oranje in Brazilie.
oké manquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:36 schreef knakworst3d het volgende:
Depay, dat is al een halve ladyboy.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:36 schreef knakworst3d het volgende:
Komt die fanfiction.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:36 schreef knakworst3d het volgende:
Ja manquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Aan zo'n voetballer als Depay heb je helemaal niets. Voor de 14 kansen die hij krijgt, kan hij er 1 afmaken. Daar heb je als team 0 komma 0 aan. Locadia is veel effectiever en slimmer in zijn acties.
quote:
Tunesiequote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Rekik van Marokkaanse afkomst? Hij is aardig blank voor een Marokkaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |