Eigen jeugd dusquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op 16 jarige leeftijd bij Zeeburgia vandaan gehaald.
Kneus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef TLC het volgende:
Uitdoelpunten tellen dubbel, dus als ZW scoort staat het weer 2-2
Ik vind Zoet ook tamelijk onhandig bij corners en hoge ballen van de zijkant.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef Nativism het volgende:
Die keeper is wel tamelijk rampzalig overigens.
Op Hazard na zijn ze dat allemaal.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef Nativism het volgende:
Die keeper is wel tamelijk rampzalig overigens.
vader, wie denk je wel niet dat je bent?quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, daar hoeft hij z'n gezichtsuitdrukking niet voor aan te passen, dat scheelt.
Misschien hebben ze hem wel gehaald voor de catering?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou overigens bijzonder treurig zijn als Ji-Sung Park dan ergens moet spelen in dit elftal.
Op de plek van Wijnaldum toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou overigens bijzonder treurig zijn als Ji-Sung Park dan ergens moet spelen in dit elftal.
Matchquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef alalali het volgende:
Uitdoelpunt is nog een must wil Zulte nog een sprankeltje hoop hebben voor de terugmatch
mensen die sarcasme niet begrijpen zijn idd een kneus, wat een zelfkennis heb jequote:
Vleugelaanvaller heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op de plek van Wijnaldum toch?
Wijnaldum kan er toch geen kut van.
Park heeft geen snelheid.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |