quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:54 schreef McNulty het volgende:
Dit is sneu![]()
http://www.powned.tv/nieuws/media/2013/07/turkse_moslims_boos_op_yolanth.html
Lol dat lijkt zo door de dikke quads!!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Was verschil dan? Ik weet wel dat gespierde mannen harder kenne neuke maar vaak kleinere pikkies hebben. Ecto's zijn vaak hung. Nooit een fatty geneukt.
Ja klopt, goede food court daar bij CentrO.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oberhausen was het toch? Kun je goed bingen idd
Ja was ook een goede, maar ik had dorstquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou die cola gedropt hebben voor meer pizza.
Cheat day kan best wel toch.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
eh ga weg hiermee aub k thx.
summercut hier
Een voetbalcommentator vertegenwoordigt alle Turkse moslims?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:54 schreef McNulty het volgende:
Dit is sneu![]()
http://www.powned.tv/nieuws/media/2013/07/turkse_moslims_boos_op_yolanth.html
Stfu. Loop ik net te genieten lees ik je post waarin je gal loopt te spuwen!quote:
Niks meer aan doen...!quote:
Is dit een white girl? Ik twijfel, want ze hoeft haar kontje niet naar achter te duwen om ass te faken.quote:
Hhahaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:00 schreef fathank het volgende:
@fanta
Chubbys hebben compendatiedrang, die doen meer hun best.
@@frikandel
Vast wel, Promo is is wel een eigenwijze motherfucker die niet naar de pijpen van Q gaat dansen
Lol 'wel eens gehoord' en 'mooie meiden'.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hhahaheb wel eens gehoord dat die ''mooie meiden'' er maar bij liggen.
Zonde.
y so srs?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef Ethanolic het volgende:
Want 0 white chicks hebben ass en alle blackchicks hebben ass? Ik snap je punt niet McNuts
ik heb allebei.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Awesome_ het volgende:
Hebben jullie eigenlijk allemaal een grafkop te compenseren met trainen of ook allemaal zieke facial esthetics net zoals ik?
Uitzicht is ook wat waard.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hhahaheb wel eens gehoord dat die ''mooie meiden'' er maar bij liggen.
Zonde.
eigen baffertquote:
Hahah hoezo?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol 'wel eens gehoord' en 'mooie meiden'.
Low self-esteem.
Massive facial aesthetics.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Awesome_ het volgende:
Hebben jullie eigenlijk allemaal een grafkop te compenseren met trainen of ook allemaal zieke facial esthetics net zoals ik?
Als jij dat bent op die 2e foto in je fobo heb je echt zo'n Gert-Jan hoofd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Massive facial aesthetics.
Wordt regelmatig versierd omdat ze me hoofd diggen
True story.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als jij dat bent op die 2e foto in je fobo heb je echt zo'n Gert-Jan hoofd.
Das Promo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als jij dat bent op die 2e foto in je fobo heb je echt zo'n Gert-Jan hoofd.
ff 6 km in 30 minuten proberen aan te tikken
challaz
Van me breder schouderpartij hoef ik het de laatste maanden niet meer te hebben... Die is zo goed als helemaal verdwenen.Kan nu niet zeggen dat ik meer moeite moet doen... Dat kan natuurlijk komen door mijn welbespraaktheid, maar ik vermoed dat mijn kop me ook geen windeieren legt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Awesome_ het volgende:
Als je een kaaklijn hebt waar David Coulthard een puntje aan kan zuigen zit je redelijk goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
facial estetics is dat zoals een gezicht wat je onder wil spuiten?
Sharp.quote:
Ik heb wel een goed kaaklijn maar ik wil er bij Coulthard ook wel een puntje aan zuigen nohomoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je een kaaklijn hebt waar David Coulthard een puntje aan kan zuigen zit je redelijk goed.
echt he, 27 pillenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:19 schreef Awesome_ het volgende:
Ik moet nog bijkomen van de laatste meet. Man, man, man wat was me dat een feestje
weissmanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nou jongens even een onderwerpje erin, hehe!!!!
Je bent zelf niet weisman, haha!!!quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:35 schreef seto het volgende:
hoe vinden jullie die msn smilies altijd zo snel? (srs)
met google krijg ik nooit de goede
geheim van de smidquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:35 schreef seto het volgende:
hoe vinden jullie die msn smilies altijd zo snel? (srs)
met google krijg ik nooit de goede
als je nou had gezegd weis- man had ik egt gelachequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je bent zelf niet weis, haha!!!
haha!!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je bent zelf niet weis, haha!!!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fijn om te horequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik moet morgen echt supervroeg uit bed, maar ik vind het gewoon heel gezellig met jullie...
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:39 schreef VMSDKR het volgende:
hier jonge homo [ afbeelding ]
http://messenger.msn.com/Resource/Emoticons.aspx
dankjewel lieverd ik vind het ook gezellig met jouquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik moet morgen echt supervroeg uit bed, maar ik vind het gewoon heel gezellig met jullie...
gvd ik wilde al zo'n krabbelplaatje doen voordat ik dit zag maar moest ff zoeken naar een mooien nu alles verpest gvd niet meer normaal!!quote:
denk je dat je mij eruit kan posten hier? ik ben de meester van dit topicquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gvd ik wilde al zo'n krabbelplaatje doen voordat ik dit zag maar moest ff zoeken naar een mooien nu alles verpest gvd niet meer normaal!!
tjaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:44 schreef seto het volgende:
[..]
denk je dat je mij eruit kan posten hier? ik ben de meester van dit topic
ik ging altijd mensen trollen op spele.nl door bij pictionary steeds een lul te tekenen met mijn counter-strike clan buddiesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zat altijd op jippii chat ging ik priveen dan midgetgolfe ofzo
Haha had opgegeven moment zon Zweedse site.. Die meisjes waren makkelijk. Althans in wat ze lieten zien dan!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ja. Ik wil het er verder niet meer over hebben. Het komt allemaal weer meteen naar bovenquote:
wheheh zaten altijd pedo's daarquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
foto's van piem0ls enzo zijn toch best serieusquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:50 schreef Awesome_ het volgende:
miss waren die oude meneren ook wel aan het trollen
hm jammer ik voldoe niet aan de eisen :squote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:56 schreef Awesome_ het volgende:
DIG / Beta testers gezocht (web based game)
Hier. Iets voor jullie.
je voldoet wel aan mijn eisenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
hm jammer ik voldoe niet aan de eisen :s
perenijsjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:03 schreef no1uknow het volgende:
zo lekker boerenkaasje jongens hmm echt genieten dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nobody rules these streets at night like me![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef VMSDKR het volgende:
hmm, pussymobile verlaagd. chimi's digge [ afbeelding ][ afbeelding ]Mi kankiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nobody rules these streets at night like me [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deathlift or Die.
Ik heb ook een perenijsje voor je. Hehehequote:
wat nu weer ethanolic. is tenminste niet zo'n micky mouse auto. straks nog 25mm omlaag, ramen blinderen en he tis alsof ik president zelf ben met zo'n pantserwagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je alto
Ik vind jouw auto echt zon opgepimpte gezinsauto.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
wat nu weer ethanolic. is tenminste niet zo'n micky mouse auto. straks nog 25mm omlaag, ramen blinderen en he tis alsof ik president zelf ben met zo'n pantserwagen.
met je alto
Respect voor die auto bro srs ik wou dat k dat kon betalen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
wat nu weer ethanolic. is tenminste niet zo'n micky mouse auto. straks nog 25mm omlaag, ramen blinderen en he tis alsof ik president zelf ben met zo'n pantserwagen.
met je alto
is het ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind jouw auto echt zon opgepimpte gezinsauto.
wacht maar tot ie af is maatje. het is een projectje en ik heb geen haast. beetje mijn auto veroordelen op de zijkant.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik vind 'm wel oke vmspvv [ afbeelding ]
Ik heb geen vrouwtje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind je auto wel swek wat vind je vrouwtje ervan? Heb je wel dvd schermpjes voor de kids?
zo jongquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Das marmar..ik ben 19 en squat 85.
Was jij zo'n wannabe niggertje?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:57 schreef Mithras82 het volgende:
Verlagen is zuur... Had een verlaagde clio 3 rs. Reed prima maar na een jaar rijden heb ik 2x de front lip terug kunnen plakken.
hallo ik geef je gvd een complimentquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
wacht maar tot ie af is maatje. het is een projectje en ik heb geen haast. beetje mijn auto veroordelen op de zijkant.
19?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Das marmar..ik ben 19 en squat 85.
not sure if srs.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hallo ik geef je gvd een compliment [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef VMSDKR het volgende:
hmm, pussymobile verlaagd. chimi's digge [ afbeelding ][ afbeelding ]Mooie garage, bouw homegym dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nobody rules these streets at night like me [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]This isn't even my final form.
Hahah serieus? Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
19?
Ik dacht altijd dat je ouder was dan ik. Zag je als een abla.
23quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah serieus? Hoe oud ben jij dan?Kardesh!
Mijn garage niet, maar anders had ik het gedaan.quote:
Oke, thanks ADO.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja gvd ik zei toch dat ik m wel oke vond
Ik zal je vertellen, heb vorig jaar vakantiewerk in een hotel gedaan in Ipsos, Kerkyra. Daar was een receptioniste, en dat was de dochter van de baas. Magdalena heette ze maar iedereen noemde haar Magda.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wrm niet zo n Griekse schone die je feta voert enzo
Ik weet man. Jaren zijn echt voorbij gevlogen, voel me nog steeds 18-20 maar als ik dan besef dat ik 23 ben.quote:
Voor je het weet heb je kinderen en is je leven voorbij.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet man. Jaren zijn echt voorbij gevlogen, voel me nog steeds 18-20 maar als ik dan besef dat ik 23 ben.
Daarom ga ik eerst backpacken door Australië om mezelf te ontdekken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je kinderen en is je leven voorbij.
Hamvraag: sex gehad met haar?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hmm, kan ik zo niet vinden, maar geloof me vriend. Ze was mooi.
Heb je haar geknald dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hmm, kan ik zo niet vinden, maar geloof me vriend. Ze was mooi.
"Op jouw leeftijd"quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd moet je gewoon vreemdgaan man.
Tja, maar dat is achteraf.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:11 schreef Levolution het volgende:
Je hebt cheatbare wijven en je hebt niet-cheatbare wijven.
Gezien het je ex is was ze becheatbaar.
deze logica vriendquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:11 schreef Levolution het volgende:
Je hebt cheatbare wijven en je hebt niet-cheatbare wijven.
Gezien het je ex is was ze becheatbaar.
Hahha jy heb so weinig seckz dat je het gewoon zo bijzonder vind datje het wilt aankondigen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, JB is 10/10.
(Yes. Ik mag er zo weer op)
lol hij ligt ergens aan de andere kant van het land dus hij is in principe veiligquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:11 schreef VMSDKR het volgende:
Denk goed na over je antwoord, anders word je morgen misschien wakker zonder je yoghurtklopper.
Wauw die eerstequote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:28 schreef Susteren het volgende:
Dies wel vet! Die jongen die als 1e behint vind ik echt n goed fysiek hebben (no homo), zoiets is wel m'n streven
ditquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:35 schreef Mithras82 het volgende:
Kweenie maar die jochies kunnen nog geen 150kg deadliften.
Klopt, ben ik ook helaas. Vriend heeft echt sicke genetics, is ram breed, heeft massive benen, triceps en biceps en is nog nooit in een gym geweestquote:
Kijk, naw wie ar talkienkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:36 schreef VMSDKR het volgende:
Dit vind ik ook zo'n bazenfysiek.
[ afbeelding ]
Stuur hem naar een gym dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:36 schreef Susteren het volgende:
[..]
Klopt, ben ik ook helaas. Vriend heeft echt sicke genetics, is ram breed, heeft massive benen, triceps en biceps en is nog nooit in een gym geweest
Ditquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:45 schreef seto het volgende:
dan moet hij hem naar een andere gym sturen want hij zit nog een jaar aan die van hem vast
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:36 schreef VMSDKR het volgende:
Dit vind ik ook zo'n bazenfysiek.
[ afbeelding ]
Waarom ga je niet slapen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Liggen in mijn laatje man..Netjes opgerold.
ik ga altijd 's nachts misdaad bevechten als ik niet kan slapenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Omdat ik aan fucking insomnia lijd.
Een patient van de praktijk waar ik werk lijkt fucking veel op hemquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:06 schreef ChesterPerry het volgende:
ad van den berg had vroeger wat te trekken op jou
Ook qua gebit? Dan zal hij wel wekelijks over de vloer komen zeker?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een patient van de praktijk waar ik werk lijkt fucking veel op hem.
Vergelijkbaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ook qua gebit? Dan zal hij wel wekelijks over de vloer komen zeker?
zal ik jou is wa7hedje geven vriendquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:26 schreef ChesterPerry het volgende:
ik denk dat je niet precies weet wat wa3hed betekent
naja niet om te spreken maar wel om te typenquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:29 schreef VMSDKR het volgende:
leg me dat even uit, gebruiken turken echt cijfers in hun woordenn of wat.
wtfquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
naja niet om te spreken maar wel om te typen
Die wouter, ik ga stukquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:44 schreef ChesterPerry het volgende:
voor de rest verwijs ik jullie hierna toe
Ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Awesome_ het volgende:
jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 07:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoi ircute ga jij zo in je mini coeper?
heej awesome ja hoor wel oke, beetje kort alleen xD en jij dan?quote:
OMG! Iemand snoept flink van de ZMA hier hihiquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
heej awesome ja hoor wel oke, beetje kort alleen xD en jij dan?
Had nog gedroomd datk xtc pillen probeerde te regelen bij mn zusje
hihi busted ;$$$quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
OMG! Iemand snoept flink van de ZMA hier hihi[ afbeelding ]
Ja ik heb ook wel lekker geslapen hoowr, wel beetje lang zodat ik moe wakker werd mar niks om je ongerust over te make
Uhmm ik ga vandaag nog wat boodschapjes doen voor me vakantie en nog eventjes flink de beentjes onderhanden nemen bijde sportschool hihiquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hihi busted ;$$$
mjamja oke klinkt goed.. heb ook wel dat ik me vaak beter voel als ik 5-7 uur slaap dan als ik echt >9 uur slaap
ga je nog wat leux doen vandaag
waar ga je heen op verkansie?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Uhmm ik ga vandaag nog wat boodschapjes doen voor me vakantie en nog eventjes flink de beentjes onderhanden nemen bijde sportschool hihi
Jij nog iets op de planning staan behalve mooi zijn[ afbeelding ]??
Nonsens, Turken gebruiken gewoon het Latijns alfabet sinds Atatürk en gebruiken dus niet die cijfers. Ze spreken bovendien geen Arabisch, maar gewoon Turks.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
naja niet om te spreken maar wel om te typen
Hahahaha. Ik dacht al van 'huh? Ze heeft toch net vakantie ghad??' haha Ok. Ik ga naar sZiget. Spennend hoor, eerste x zonder oudersquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
waar ga je heen op verkansie?
ik ben aan het werk, ook wel weer toe aan vakantie hihi
(net weer begonnen daarom is t grappig dat ik dat zeg
)
en na het werk ga ik een lekker fullbody workoutje eruit knallen, twijfel of ik na m'n squats lunges zal doen of deadlifts.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik dacht al van 'huh? Ze heeft toch net vakantie ghad??' haha Ok. Ik ga naar sZiget. Spennend hoor, eerste x zonder ouders
Sen öyle san.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:04 schreef seto het volgende:
lol levloitun kent zijn eigen taal niet eens
Allebei.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
waar ga je heen op verkansie?
ik ben aan het werk, ook wel weer toe aan vakantie hihi
(net weer begonnen daarom is t grappig dat ik dat zeg
)
en na het werk ga ik een lekker fullbody workoutje eruit knallen, twijfel of ik na m'n squats lunges zal doen of deadlifts.
ja goed toch lekker rustig chillequote:
srs? deed vorige keer squats + lunges en werd kotsmisselijk na de tweede set lungesquote:
had je niet gegeten ofzo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
srs? deed vorige keer squats + lunges en werd kotsmisselijk na de tweede set lunges
daarbij nog deadlifts = flauwvallen denk ik
Jawel, snap ook niet hoe dat komt, heb dat vrij vaak als ik benen doe en dan niet tijdens de sets, dan gaat het gewoon lekker maar daarnaquote:
hey weissmanquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:35 schreef VMSDKR het volgende:
hey vmpsvmpsmvpsmprmpsmsprmksprmspmmvpmsmkmmr
No pain, no gain.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
srs? deed vorige keer squats + lunges en werd kotsmisselijk na de tweede set lunges
daarbij nog deadlifts = flauwvallen denk ik
Te lage bloeddruk? Wat drink je tijdens de training? Los evt. wat dextrose op in water.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jawel, snap ook niet hoe dat komt, heb dat vrij vaak als ik benen doe en dan niet tijdens de sets, dan gaat het gewoon lekker maar daarnamisselijk, zwart voor m'n ogen, zweten
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, ongeveer een uur voor de training eet ik nog en heb het met allerlei soorten eten gehad: alleen een appel, een shake, brood, een volledige maaltijd (2-3 uur vantevoren).quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
No pain, no gain.
De vraag is wel waarom je daar zo misselijk van werd. Hoe lang voor de training eet je en wat?
Als ik te lang van tevoren niet gegeten heb en ik ga goed zwaar squatten of deadliften wordt ik ook duizelig, vooral vlak na afloop van een setje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, ongeveer een uur voor de training eet ik nog en heb het met allerlei soorten eten gehad: alleen een appel, een shake, brood, een volledige maaltijd (2-3 uur vantevoren).
Tijdens trainen drink ik alleen maar water. Dextrose erin oplossen ga ik denk ik proberen ja.
Bloeddruk zou kunnen maar dan uitsluitend tijdens trainen, heb verder een normale waarde.
Enige wat ik me nog kan bedenken is dat ik misschien iets raars doe met m'n ademhaling tijdens het trainen, etha zegt wel eens dat ik m'n adem inhoud tijdens uitvoeren ipv uitblazen.
Edit: voelt als een gigantische en plotselinge dip in m'n suikerspiegel.. dus wellicht dat dextrose oplossen in mn water de oplossing is.
het zou heel goed aan je ademhaling kunnen liggen. In feite ben je een soort van aan het persen waardoor je licht in je hoofd kan raken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, ongeveer een uur voor de training eet ik nog en heb het met allerlei soorten eten gehad: alleen een appel, een shake, brood, een volledige maaltijd (2-3 uur vantevoren).
Tijdens trainen drink ik alleen maar water. Dextrose erin oplossen ga ik denk ik proberen ja.
Bloeddruk zou kunnen maar dan uitsluitend tijdens trainen, heb verder een normale waarde.
Enige wat ik me nog kan bedenken is dat ik misschien iets raars doe met m'n ademhaling tijdens het trainen, etha zegt wel eens dat ik m'n adem inhoud tijdens uitvoeren ipv uitblazen.
Edit: voelt als een gigantische en plotselinge dip in m'n suikerspiegel.. dus wellicht dat dextrose oplossen in mn water de oplossing is.
Precies, maarja het gaat ook altijd gepaard met misselijkheid. Ik word eerst misselijk en als het heel erg wordt komt de duizeligheid. Heb het ook echt alleen bij beenoefeningen, geen andere spiergroepenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
het zou heel goed aan je ademhaling kunnen liggen. In feite ben je een soort van aan het persen waardoor je licht in je hoofd kan raken.
Benen zijn de grootste spiergroep squatten is en hele intense oefening. Als je je heel er inspant of conditietraining doet kan je ook het gevoel hebben dat je moet kotsen soms gebeurd dat ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Precies, maarja het gaat ook altijd gepaard met misselijkheid. Ik word eerst misselijk en als het heel erg wordt komt de duizeligheid. Heb het ook echt alleen bij beenoefeningen, geen andere spiergroepen
haha maar jij squat niet eens!quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lol vraag dan aan mij ik heb elke dag legday.. is gewoon normal jongens gewoon niet zo janke en goed dooor je hoeve zakken!
Dit ook. Hebben jullie al geprobeerd om een keer geen mietje te zyn??quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lol vraag dan aan mij ik heb elke dag legday.. is gewoon normal jongens gewoon niet zo janke en goed dooor je hoeve zakken!
Maar jij bent dan ook een brabander.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:33 schreef Awesome_ het volgende:
Bedankt voor het voorbeeld, fanta! Zonder deze had ik het nooit begrepen!
Jij weet niks.quote:
als jy dit nooit meemaakt betekent gewoon dat je maar halfhalf aan t trainen benquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit ook. Hebben jullie al geprobeerd om een keer geen mietje te zyn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |