Nou ja...een excuus voor shabu is er altijd wel te verzinnenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Potver, ik had me zo verheugd op een porrrrnonaise door de Nimweegse straten
Jij snapt het gewoon nu al he? Jij slimbo!quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ja...een excuus voor shabu is er altijd wel te verzinnen
Dat is zeker zoquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ja...een excuus voor shabu is er altijd wel te verzinnen
Je hebt me nog wel gezien!quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Knof dat is zwaar en een kaartje schrijven is ook moeilijk
oognip al 24???? Pas 24 bedoel je.
pb ik dacht ook dat je rond mijn leeftijd bent
Ik vind gewoon dat het hard gaat en dat meen ikquote:
Ken je nagaan wat een complimentquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je hebt me nog wel gezien!Je had kunnen weten dat ik een oude taart ben!
Goedemorgen allemaal!
Suggereer je nou dat nip een oude taart is?quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:49 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Al 24. Over een paar jaar kan ik dat ook zeggen![]()
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat nip een oude taart is?
Primaquote:Hoe bevalt je nieuwe huis?
De aftakeling begint bij 25 heurquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:59 schreef Toekito het volgende:
Ik ben bijna 30 en ik zeur toch ook niet dat het aftakelen dan begint
Goeiemorgen
toen was ik redelijk fit. Al was ik begin 2008 het fitst toen ik na operatie 2 (in mijn heeeeeele leven) herstel fitness moest doen. Enige nadeel eraan was dat het meer op de 40+ medemens gericht was en dat jochies van bijna 23 geen hartoperatie hadden kunnen hebben in hun ogen.quote:
Samenwonen hard werken?quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
[..]
PrimaSamenwonen nog even wat minder. Het is hard werken met veel frustraties, maar gelukkig wel goede gesprekken. Dus heb er wel al het vertrouwen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |