Ik kan je alsnog adopteren?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja! En dan had je nu al lang oma kunnen zijn
Huh? Wat? Wat mis ik? Heb je een broodje in de oven?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja! En dan had je nu al lang oma kunnen zijn
nou en of!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Wat? Wat mis ik? Heb je een broodje in de oven?
Nu voel ik me echt oudquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan! Ook voor oma PB!
Oh jee... als je nog maar kan slapen danquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:47 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nu voel ik me echt oud
ik ga maar slapen denk ik
Dat gaat vandaag geen probleem zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh jee... als je nog maar kan slapen dan
Nou, heb je het mooi grondig fout want ik kom eens even zwaaienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
je weet zelf dat hier alleen toffe mensen zitten.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nou, heb je het mooi grondig fout want ik kom eens even zwaaien![]()
![]()
85% ofzo maar ben gestopt met die 6 dagen op rij waarvam 2 avonden en 2 nachten. Mijn rooster is al helemaal aangepast.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
Toek![]()
Ben je weer helemaal boven Jantje?
soms teveel rekening met me gehouden. En ikzelf wilde te graag "normaal" behandelt worden. Iets met eigenwijs.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zolang er maar rekening wordt gehouden met je en jij dat zelf ook doet
En dát is meer dan begrijpelijk, Je wilt gewoon Toek zijn, niet de Toek-met-je-weet-wel-dus-hou-rekening-met-hem. Zoiets dus, gewoon Toek is prima totdat jijzelf je grenzen aangeeft. Ik snap het volkomen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
soms teveel rekening met me gehouden. En ikzelf wilde te graag "normaal" behandelt worden. Iets met eigenwijs.
Potver, ik had me zo verheugd op een porrrrnonaise door de Nimweegse stratenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:39 schreef Laysa het volgende:
Gelukkig ben ik pas over 3 kwart jaar jarig en vier ik mijn verjaardag niet
Ik wil best met mijn trommeltje langs komen razen hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Potver, ik had me zo verheugd op een porrrrnonaise door de Nimweegse straten
Ingquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Potver, ik had me zo verheugd op een porrrrnonaise door de Nimweegse straten
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kennisje is van de week bevallen van een dood kindje, 6 maanden zwanger, ze voelde zaterdag geen leven meer, echo gemaakt en het hartje klopte niet meer... paar uur later kwam de bevalling spontaan op gang.
Het was een jongetje en ik zit al de hele dag met een kaart in mijn handen en een brok in mijn keel maar de pen blijft zweven.
Soms hè....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |