Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:40 schreef flanken het volgende:
[..]
ver weg van nina op castfoto ook zo vreemd
Wie dacht je dan dat rechtsboven stond?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:04 schreef lievelotte het volgende:
Oja, gewoon naast Anton. Ik dacht dat het Mike was
Was ik dus niet de enige, ik dacht dat ook in eerste instantiequote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:04 schreef lievelotte het volgende:
Oja, gewoon naast Anton. Ik dacht dat het Mike was
Of we zien ineens de comeback van Rosa onder het motto "Wat mijn baas kon kan ik ook, hoor!"quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:38 schreef Frey het volgende:
Of de vader van die Melvin in seizoen 2 die we nooit te zien hebben gekregen.
Dat zou zo awesome zijn hahaquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Of we zien ineens de comeback van Rosa onder het motto "Wat mijn baas kon kan ik ook, hoor!"![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:38 schreef Frey het volgende:
Of de vader van die Melvin in seizoen 2 die we nooit te zien hebben gekregen.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Of we zien ineens de comeback van Rosa onder het motto "Wat mijn baas kon kan ik ook, hoor!"![]()
![]()
Meh, men dacht ook dat Ludo echt dood was.quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:56 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Elly is daar wel te bescheiden voor though.
Of net als bij Jette van der Meij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:55 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Best grappig dat in Caroline's beginperiode in GTST er in de aftiteling " Caroline de Bruyn - Janine Elsschot " stond i.p.v. " Caroline de Bruijn - Janine Elschot "![]()
Niet alleen Ludo, ook Stefano, Sophia, Maximiliaan, Maxime en Nick zijn wel eens uit de dood opgestaan... Die familie is onsterfelijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
![]()
Of Rebecca Duvalier die volgens de aftiteling werd gespeeld door Christine Brands, terwijl het overduidelijk Frédérique Huydts wasquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:07 schreef Woelli het volgende:
Ze hebben al gezegd dat er twee foto's zijn gemaakt.
Dus ik gok dat er op de twee foto's (Menno, Femke en/of Julia) er wel bij op staan.
[..]
Of net als bij Jette van der Meij.
Stond eerst als;
* Jet van der Mey
* later Jette van der Mey of Jet van der Meij (een van de twee, weet niet welke)
* en daarna pas als Jette van der Meij.
Monica Kleijn en dat werd later opeens Monica Klein.
Sophia Sanders werd gespeeld door Laura Pellogrino (bij mij weten was het gewoon Caroline De Bruijn)
En ik kan zo wel even door gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |