Waar ze op wijzen is het wel, Zie vorige week metquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Waar ze op wijzen is het natuurlijk nooit he. Ze willen juist dat we dat denken, om aan het eind te zeggen.. goede app hadden we hey! iedereen dacht dit en dit maar het was dit!
Codewoord van gisteren WIND = wiet is niet dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:38 schreef Frey het volgende:
Zou ook kunnen, was tenslotte het eerste codewoord. Aan de ene kant zou ik het mooi vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan krijgt Ludo de kans Mike zelf te grazen te nemen a la ludostyle
Wiet Noud Nina.. tsja.. dat zijn mooie scenes om tussendoor ff naar de wc te gaan.
Aysen Bing Monica zit ook wel potentie in, alleen is Monica weg (?)
Alleen die ene griet, bij Rikwtf komt die ineens vandaan
![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar ze op wijzen is het wel, Zie vorige week metHeb het over het slot. Ze wijzen elke week ergens op, om je op een dwaalspoor te brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, hier kwam hij eindelijk los.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:21 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]![]()
Hiervoor vond ik Mike eigenlijk zomaar irritant, maar vanaf dit moment begon hij een steeds leukere rol te krijgen als nieuwe badguy
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:38 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ik denk dat als dat zo is, dat ze kijkers gaan verliezen. Ik heb dat totaal niet, maar denk dat veel mensen zich dan in de maling genomen voelen.quote:
Daarom geloof ik het des te meer, kijk maar naar hoe de LuDwin-lijn zich uiteindelijk liet aflopen: Edwin stierf aan ebola.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik denk dat als dat zo is, dat ze kijkers gaan verliezen. Ik heb dat totaal niet, maar denk dat veel mensen zich dan in de maling genomen voelen.
Daarom geloof ik het juist ook niet. Zo diep zullen zelfs zij niet zinken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik denk dat als dat zo is, dat ze kijkers gaan verliezen. Ik heb dat totaal niet, maar denk dat veel mensen zich dan in de maling genomen voelen.
Hopelijk dat het ondanks de terugkomst van Sjors ook zo blijft.quote:
Sjors komt terug, Lana is 21quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hopelijk dat het ondanks de terugkomst van Sjors ook zo blijft.
Nee joh, Lana is dan ineens een bejaarde vrouw van 64, dát zou ik nog eens een plotwending vindenquote:
quote:Aflevering 5000
Maxime ontdekt de identiteit van de bedreiger en krijgt de schrik van haar leven als ze oog in oog met diegene komt te staan. Laura wordt verrast met een onverwacht bezoekje. Mike weet Ludo te verbijsteren met groot nieuws over het aandelenpakket van Sanders Incorporated. Intussen treft Armando Oliviero voorbereidingen voor zijn represailles nu Ludo zijn afspraken niet is nagekomen…
Nee, Lorena was degene met de gele parachute.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net die reclame van de app gezien,
Had Mike een gele parachute ?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:09 schreef purebliss het volgende:
Ik typ dit mobiel en weet dus even niet hoe ik dit in een spoiler moet zetten, maar valt het jullie ook op dat de wijzer op het laatste plaatje de vorm van een A heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is veel te spannend, dat komt er niet door.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:45 schreef PeterKelder het volgende:
Voor de gein een fake-spoiler voor aflevering 5000 bedacht:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is veel te spannend, dat komt er niet door.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk wat een geniaal talent ben je.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:23 schreef bloemkooltjuh het volgende:
ik denk dat rick eruit gaat omdat hij veel geldproblemen heeft toen met rutger en Charly. Hij gaat echt zelfmoord plegen denk ik want die hij staat ook niet op de nieuwe castfoto!!!!111
Ik denk trouwens dat bianka de parasjute van mikey heeft gesabboteerd omdat h=zij de Rozenboom atlijd al wilde en nu kan ze hem afpakken van haar bloedeigen broerje. Best erg he?
Ik hoop dat jullie wat aan mijn info hebben maar het klopt sws!0!!!!
xoxoxxoxoxxxooxoxoxooooxoxoxoxox
B.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |