Kijk maar uit, wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:07 schreef Frey het volgende:
Nog 2 weken tot de box en nog geen vertraging?
Dan zijn de volgende codes in de app "RP" en "lv".quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk maar uit, wat niet is kan nog komen
En die staan voor...?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan zijn de volgende codes in de app "RP" en "lv".
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:18 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Rogier Proper" en "linkervuist"
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:18 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godverdomme.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:18 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gedachte heb ik eerder bij het bekijken van dit grandioze item van RTL Boulevard: http://www.rtl.nl/xl/#/u/a0eff33a-71bc-b3ad-40c6-c356e61cfdea/quote:
Yup, you were right: hij praat goddomme ook echt als een kwallekopke.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die gedachte heb ik eerder bij het bekijken van dit grandioze item van RTL Boulevard: http://www.rtl.nl/xl/#/u/a0eff33a-71bc-b3ad-40c6-c356e61cfdea/
Heb ik dat ooit gezegd dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Yup, you were right: hij praat goddomme ook echt als een kwallekopke.
Whehehequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:29 schreef PeterKelder het volgende:
"Ah, u bent de vader."
"Nee, de vroedvrouw."![]()
![]()
Nee, dat zeg ik.quote:
En dan heb je dat gekweel van Kwalbert nog niet eens gehadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik.Maar die gedachte van godverdomme kwam ook bij mij op toen ik hem in die reportage zag praten en die 'uhm, uhm uhm'-reactie van Ro-ho-ho-han aanhoorde.
Nope, want ik moest zo hard lachen dat ik hem uit voorzorg maar afzette, voor ik mezelf zou doodlachenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan heb je dat gekweel van Kwalbert nog niet eens gehad
Dat dacht ik ook eerst maar bij nader inzien was dat op 11-06.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Ging Noud niet vreemd met Wiet op 03/06?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:25 schreef Chelle23 het volgende:
Nina, Wiet en Lucas hebben wat geels in hun outfit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is toch uit ONM?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, wat dacht je hier van:
[ afbeelding ]
Jawel, Anton en Maxime kennen elkaar al veel langer dan gedacht
Haha JP op de achtergrond. Daar herken je ONM direct aan. Blijft toch jammer dat dit is gestopt, ze herhalen het idd wel op Best 24 oid. Zijn ze daar nu bij seizoen 3?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
YepSeizoen 3, aflevering 362
Yepquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha JP op de achtergrond. Daar herken je ONM direct aan. Blijft toch jammer dat dit is gestopt, ze herhalen het idd wel op Best 24 oid. Zijn ze daar nu bij seizoen 3?
Dan ga ik even kijken! Heb dit nooit gezien, ik begon met kijken toen Ed net dood was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
YepOp dít moment wordt de marathon-uitzending uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |