quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummer met een sample van Machine Gun (Portishead) en een Justin Timberlake achtige zeikstem.
Iemand?
Oh, er is zelfs een hele rel over geweest zie ik nu ik dat even intypquote:
Geen dank.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, er is zelfs een hele rel over geweest zie ik nu ik dat even intypWaarom heb ik dat gemist
Deze?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:20 schreef theKiD het volgende:
Ik ben op zoek naar een -volgens mij- dubstep nummer. Volgens mij word het ook wel op de radio gedraaid bij 3fm, maar heb t al ff niet meer gehoord..
Begint een beetje donker intro en op een gegeven moment begint er iemand te "schreeuwen"... Volgens mij iets van: Yeah??
Ik heb werkelijk geen idee verder...![]()
Toots Tielemans?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:48 schreef Creeg het volgende:
Gevonden! http://www.televisiontunes.com/Unox_-_Full.html
Heeerlijk!
Klopt, daar dacht ik zelf ook al aan, maar ik vond ook iets over 1 of andere vrouw die dat gedaan zou hebben, maar dat was dus slechts een cover. 't Klonk ook nergens naar. Het origineel is top!quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:35 schreef Quotidien het volgende:
Ik zoek naar een klassieker van waarschijnlijk voor 2000, een soort disco hit met een soort Beegees sound. Ik heb geen idee wat de lyrics zijn maar het gaat zo
nananaaaaaaaaana
* muziekje* dudududud
nanaanananana
Mannelijke stem met een hoge stem en dan die uitgerekte noot in het refrein.Nogal vaag maar het is heel bekend en misschien weet iemand wat ik bedoel.
Volgende gok, maar anders moet je even bij vocaroo het neuriën en uploaden...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:35 schreef Quotidien het volgende:
Ik zoek naar een klassieker van waarschijnlijk voor 2000, een soort disco hit met een soort Beegees sound. Ik heb geen idee wat de lyrics zijn maar het gaat zo
nananaaaaaaaaana
* muziekje* dudududud
nanaanananana
Mannelijke stem met een hoge stem en dan die uitgerekte noot in het refrein.Nogal vaag maar het is heel bekend en misschien weet iemand wat ik bedoel.
Ook een gokje:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:35 schreef Quotidien het volgende:
nananaaaaaaaaana
* muziekje* dudududud
nanaanananana
Zingen ze echt ''Nanananan dududud ?''quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:35 schreef Quotidien het volgende:
nananaaaaaaaaana
* muziekje* dudududud
nanaanananana
Waar heb je allemaal op gezocht?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:24 schreef kabouterka het volgende:
Vanaf 2:56 hoor je een vrouw zingen. Dat "I'm only playing... " stukje. Weet iemand uit welk liedje dat komt? Kan het echt nergens vinden![]()
Het zit gewoon inquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:24 schreef kabouterka het volgende:
Vanaf 2:56 hoor je een vrouw zingen. Dat "I'm only playing... " stukje. Weet iemand uit welk liedje dat komt? Kan het echt nergens vinden![]()
You gotta be kidding me! Haha.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:56 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Het zit gewoon in
http://en.wikipedia.org/wiki/Living_on_Video
Dat lijkt me sterk, aangezien het gewoon de lyrics van Pakito - Living on Video zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:28 schreef kabouterka het volgende:
[..]
You gotta be kidding me! Haha.
Serieus... heb iets van 50 remixen geluisterd zonder resultaat...
Ernstig dit! Dank dank dank!
Naja, het is wel alleen bij de Noots vocal (remixen) hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, aangezien het gewoon de lyrics van Pakito - Living on Video zijn.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:28 schreef kabouterka het volgende:
[..]
You gotta be kidding me! Haha.
Serieus... heb iets van 50 remixen geluisterd zonder resultaat...
Ernstig dit! Dank dank dank!
Ik denk dat je even de geschiedenisboeken in moet duiken. Dat nummer heet geen Khmer Rougequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:38 schreef Jan-Peter. het volgende:
Wat is de naam en zanger van dit nummer?
Ja het zal vast Khmer Rouge heten. Maar van wie is het?
Ok, bedankt jammer. Hoezo denk je dat het nummer niet zo heet? Het komt in de tekst wel steeds terug. Leek mij wel dat het dan ook de titel van het liedje kon zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:07 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik denk dat je even de geschiedenisboeken in moet duiken. Dat nummer heet geen Khmer Rouge
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rode_Khmer
Edit, aan het eind van het filmpje wordt een naam genoemd, Johnny Collalto. Kan maar 3 nummers vinden van hem. Stem komt overeen, liedje niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |