Dat is mijn zoonquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:30 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een stuk minder bang dat je me zal vermoorden nu ik je selfies heb gezien...
TS neukt je gewoon in je kinderkontje hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:30 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een stuk minder bang dat je me zal vermoorden nu ik je selfies heb gezien...
moet jij geen bonnetjes schrijven autist?quote:
Over 12 uurtjes naar de eerste hulp moeten vanwege zaadvergiftiging.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Over 7 uurtjes smeken of ik wil stoppen
Jij denkt echt dat ik een agent benquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:32 schreef Mellebast het volgende:
[..]
moet jij geen bonnetjes schrijven autist?![]()
of ga ff die pedo arresteren
Ik plaats geen doodverwensingen vriendquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:15 schreef practics het volgende:
[..]
Nee van jou raken we onder de indruk
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:32 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Over 12 uurtjes naar de eerste hulp moeten vanwege zaadvergiftiging.
Niet over 3 uur al want dan ben ik er ook nogquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:29 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Over 3 uurtjes mijn pik in je voelen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:30 schreef Mellebast het volgende:
TS wat gaat er nu verder gebeuren?
waren de klappen genoeg om hem voorgoed te stoppen?
verder vind ik sommige reacties hier niet normaal![]()
![]()
als je zou weten hoe je een kind hierdoor kapot kan maken...
hoor je geen grappen over te maken
deze zin schreeuwt anders wel om een grapquote:als je zou weten hoe je een kind hierdoor kapot kan maken...
Uhm, ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:33 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ja, want ontwikkeld/geschoolde/niet-pauperale mensen zijn dol op kindersex
Ik in ieder geval wel. Variatietip: puppy's zijn ook een soort kindertjes!quote:
Ik trollde zijn nichtjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:35 schreef ZarB het volgende:
Is dit nou een trolltopic?![]()
![]()
![]()
Ik ben de kluts kwijt
gefeliciteerd. Heeft het je veel voldoening gegeven?quote:
Weten dat ik daar zelf werkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:32 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Over 12 uurtjes naar de eerste hulp moeten vanwege zaadvergiftiging.
Waarom zie je het anders als een indicatie van het pauperaat om zich druk te maken over een pedo in de buurt van kinderen?quote:
Die pedo gaat die kinderen juist uit frustratie nog harder slaan tijdens de seks.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:37 schreef najazeg het volgende:
[..]
gefeliciteerd. Heeft het je veel voldoening gegeven?
Alsof ie daar geen kinderen meer van gaan misbruiken, pannenkoek dat je dr bent
Kan jij zijn kots opruimen bij de toiletten.quote:
als hij het niet doet wil ik het wel doen hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:14 schreef practics het volgende:
[..]
Moest jij je nichtje niet "troosten"?
Denken dat ik niet al alles over jou weet en geen verborgen kamer heb ingericht met stalkfoto's van jou.quote:
Ik heb nog een pluk haar van haar, hebben?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:40 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Denken dat ik niet al alles over jou weet en geen verborgen kamer heb ingericht met stalkfoto's van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |