jammer TS. Heel jammer dat je nu met deze post in een klap het topic verpest. Had je niet in je rol kunnen blijven zitten?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:29 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
KutKwam behoorlijk ver met dit topic nog
Vind wel leuk geweest voor nu, thanks voor de support FOK!'ers
Vies bah jakkes.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik heb nog een pluk haar van haar, hebben?
Hij probeert er gewoon onder uit te komenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:41 schreef najazeg het volgende:
[..]
jammer TS. Heel jammer dat je nu met deze post in een klap het topic verpest. Had je niet in je rol kunnen blijven zitten?
Gastquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik heb nog een pluk haar van haar, hebben?
Oh die heb ik ook al. tampon FTW!!! Heb nog een potje speeksel, heb je die ook al?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:41 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Die kan wel op het altaar. Wil jij dan het maandverband dat ik in januari uit de vuilniszak gesnaaid heb? Het geurtje is nog allerminst weg hoor.
Of je leest het topic door en achterhaalt dat ts een troll is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:43 schreef summer2bird het volgende:
Niet fijn nee, maar heb je ook echt bewijs dat hij pedoseksueel is?
Zo ja, geef 'm aan bij de politie.
Zo nee en je denkt dat hij slechts een pedofiel is, gooi wat folders voor therapeutische hulp door zijn brievenbus.
Watquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:41 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Die kan wel op het altaar. Wil jij dan het maandverband dat ik in januari uit de vuilniszak gesnaaid heb? Het geurtje is nog allerminst weg hoor.
Stop dit het is walgelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:43 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook al. tampon FTW!!! Heb nog een potje speeksel, heb je die ook al?
Maar dat zou logisch en rationeel zijn...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:43 schreef summer2bird het volgende:
Zo nee en je denkt dat hij slechts een pedofiel is, gooi wat folders voor therapeutische hulp door zijn brievenbus.
tihiquote:
te laat, pedobuur is al tandjes aan het tuffenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:43 schreef summer2bird het volgende:
Dat ze IEDEREEN dan maar oppakken aangezien IEDEREEN erbij was en dus medeplichtig is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:05 schreef djgrasveld het volgende:
TERWIJL IEDEREEN HIER HEEFT GEZIEN HOE DIE VUILE HOND MET Z'N TENGELS NIET VAN ONZE KINDEREN KAN AFBLIJVEN.
Beter voeg je even drama toe aan je ondertitel.quote:
Geen pedo zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:09 schreef thespaceman1 het volgende:
Ow ja, das waar ook. Je moet tegenwoordig pedofilie goedkeuren, anders ben je een laagopgeleide Tokkie en wil je een volksgericht en blabla.
Is gen troll denk ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:11 schreef Yreal het volgende:
Jammer dat ts trolde. Was een leuk topic tot dan.
je durft gewoon nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:11 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Als ik hem iets aandoe ben ik degene die het gedaan heeft. Doe ik niks, maakt hij straks nog echt slachtoffers. Dat de regering in NL je voor zulke keuzes stelt..
Pedo's hebben geen recht van bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |