Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:40 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wat een kenker komt er uit jou mond zeg, godverdomme![]()
Jij bent duidelijk nog nooit naar een goed dancefestival geweest waar 80% van de bezoekers
onder invloed is. Dan voel je de liefde voor muziek. En nee, niet alleen de mensen die gebruiken voelen die liefde... ook de mensen die niet gebruiken want die worden meegetrokken in de flow
Wat noem je een goed dancefestival?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:40 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wat een kenker komt er uit jou mond zeg, godverdomme![]()
Jij bent duidelijk nog nooit naar een goed dancefestival geweest waar 80% van de bezoekers
onder invloed is. Dan voel je de liefde voor muziek. En nee, niet alleen de mensen die gebruiken voelen die liefde... ook de mensen die niet gebruiken want die worden meegetrokken in de flow
Awakenings Festival, Loveland en de wat kleinere festivalsquote:
nee eerder zoiets:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:27 schreef VuileRat het volgende:
Hoe moet ik me dit voorstellen?
Hij zit zo een bordje met
[ afbeelding ]
weg te bunkeren?
Over nerdjes gesproken, dat metal argument slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:11 schreef Ramkraker het volgende:
Komen die metal nerdjes weer haten op dj's omdat ze alleen op play drukkenWho the fuck cares, als de muziek maar goed is, en op feestjes met dj's lopen overigens veel fijnere chicks rond dan op die metal meuk
____!
Sterker nog, het zijn eigenlijk totaal andere scenes. BTW Awakenings is ook binnen een aantal uren/dagen uitverkocht. En kleine initiatieven als 8bahn, into the woods en drift zijn dat ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat is weer zo hipster, je kan niet ontkennen dat er miljoenen mensen zijn die weglopen met Guetta en Armin etc. Dus die massale feesten met tienduizenden mensen is niet de scene?
Sensation White etc is met 5 min uitverkocht, en dan is dat opeens weer niet voor de ekte ekte etc.
Dus blijkbaar is de scene nogal makkelijk te beinvloeden en ben jij als echte technoliefhebber zwaar in de minderheid.
Gewoon niet in hokjes denkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Over nerdjes gesproken, dat metal argument slaat ook nergens op.En alsof dat dan het alternatief is
het meeste daarvan vind ik ook leuk hoor, maar het ging dus over DJ's die helemaal niets doen en staan te "draaien" alsof het heel wat isquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:49 schreef Minotarumon het volgende:
[..]
Gewoon niet in hokjes denkenMuse, Black Sun Empire, Andy C, Ray Charles, Herbie Hancock, Egbert, Jeff Mills, Secret Cinema, Placebo, Ludovico Einaudi, Magnetic Man, Micheal Jackson, Moby, Nas, The Offspring, Opiou, Parov Stelar, Paul Engeman, Pendulum, People´s Choice, The Piano Guys, Pink Floyd, The Prodigy, Santigold, Xzibit etc.
Ik doe met je mee:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:50 schreef tanguay het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar met deze loze discussie. Ik ga er een DJ-adoratie topic van maken.
Over zolderkamerfiguren gesproken:
Christian Loffler:
Baths
Die jij daarna gelijktrok aan alle elektronische artiesten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ging dus over DJ's die helemaal niets doen en staan te "draaien" alsof het heel wat is.
Je maakt een grapje toch?quote:
Ik ben nog nooit op een festival geweest waarbij de MC zei: one. two. three, in the place to bequote:
Sterker nog, een festival met een MC is het niet waard om naar toe te gaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:56 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een festival geweest waarbij de MC zei: one. two. three, in the place to be
Dit zijn gasten waar ik muzikaal heel weinig mee heb maar die je wel moet bewonderen voor hun vaardighedenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:57 schreef Monomeism het volgende:
Alleen de play-knop indrukken? Sure.Maar dan de rest nog.
Heerlijk improviseren. Hieronder 2 groten.
![]()
Een MC kan een toegevoegde waarde hebben maar hij moet weten wanneer hij zijn bek moet houden. Als ik daar sta, hoef ik geen duizend keer '' put your fucking hands up '' te horenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:57 schreef tanguay het volgende:
[..]
Sterker nog, een festival met een MC is het niet waard om naar toe te gaan.
Neequote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:59 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Een MC kan een toegevoegde waarde hebben
Helden van het eerste uur. Heerlijke mixer ook die hun gebruikenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:57 schreef Monomeism het volgende:
Alleen de play-knop indrukken? Sure.Maar dan de rest nog.
Heerlijk improviseren. Hieronder 2 groten.
![]()
Ik moet niksquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:59 schreef tanguay het volgende:
[..]
Dit zijn gasten waar ik muzikaal heel weinig mee heb maar die je wel moet bewonderen voor hun vaardigheden
Speedy J is 24 aug. 2013 trouwens bij Cultuurpodium Perron, Rotterdam. Van 23 t0t 06quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:01 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Helden van het eerste uur. Heerlijke mixer ook die hun gebruiken![]()
Xone 3D
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |