abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129508212
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:40 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Wat een kenker komt er uit jou mond zeg, godverdomme _O-
Jij bent duidelijk nog nooit naar een goed dancefestival geweest waar 80% van de bezoekers
onder invloed is. Dan voel je de liefde voor muziek. En nee, niet alleen de mensen die gebruiken voelen die liefde... ook de mensen die niet gebruiken want die worden meegetrokken in de flow _O_
Je moest eens weten :')
pi_129508227
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:40 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Wat een kenker komt er uit jou mond zeg, godverdomme _O-
Jij bent duidelijk nog nooit naar een goed dancefestival geweest waar 80% van de bezoekers
onder invloed is. Dan voel je de liefde voor muziek. En nee, niet alleen de mensen die gebruiken voelen die liefde... ook de mensen die niet gebruiken want die worden meegetrokken in de flow _O_
Wat noem je een goed dancefestival?
pi_129508254
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Into the Woods
Aap uit de mouw
  Moderator dinsdag 30 juli 2013 @ 15:43:10 #104
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_129508258
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:35 schreef EvanStone het volgende:
Mollige DJ's. :')

Oh ja, het is patat.
dit is een patat:

Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_129508309
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Awakenings Festival, Loveland en de wat kleinere festivals
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  Moderator dinsdag 30 juli 2013 @ 15:45:06 #106
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_129508360
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:27 schreef VuileRat het volgende:
Hoe moet ik me dit voorstellen?

Hij zit zo een bordje met

[ afbeelding ]

weg te bunkeren :D?
nee eerder zoiets:

Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_129508363
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:11 schreef Ramkraker het volgende:
Komen die metal nerdjes weer haten op dj's omdat ze alleen op play drukken :') Who the fuck cares, als de muziek maar goed is, en op feestjes met dj's lopen overigens veel fijnere chicks rond dan op die metal meuk :')____!
Over nerdjes gesproken, dat metal argument slaat ook nergens op. :') En alsof dat dan het alternatief is :')
pi_129508381
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar dat is weer zo hipster, je kan niet ontkennen dat er miljoenen mensen zijn die weglopen met Guetta en Armin etc. Dus die massale feesten met tienduizenden mensen is niet de scene?

Sensation White etc is met 5 min uitverkocht, en dan is dat opeens weer niet voor de ekte ekte etc.

Dus blijkbaar is de scene nogal makkelijk te beinvloeden en ben jij als echte technoliefhebber zwaar in de minderheid.
Sterker nog, het zijn eigenlijk totaal andere scenes. BTW Awakenings is ook binnen een aantal uren/dagen uitverkocht. En kleine initiatieven als 8bahn, into the woods en drift zijn dat ook.
Het zijn totaal andere subgenres, met hun eigen cultuur. Zoals je de punkscene hebt, de deathmetalscene, de postrockscene, de emoscene, maar ook de stadionrock en de bands als greenday en falloutboy e.d.
Zo heb je ook binnen de elektronische muziek tig van genres. Ga je naar een feestje waar Nathan Fake draait zul je vooral veel universitair opgeleide, vrij alternatieve en experimentele figuren tegenkomen. Ga je naar een latin house feestje, dan kom je (ik chargeer) bouwvakkers, annabolen en breezersletjes tegen. Ga je naar een dubstep feest kom je hippe 18 jarigen tegen met baggy pants.
pi_129508514
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:45 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Over nerdjes gesproken, dat metal argument slaat ook nergens op. :') En alsof dat dan het alternatief is :')
Gewoon niet in hokjes denken *; Muse, Black Sun Empire, Andy C, Ray Charles, Herbie Hancock, Egbert, Jeff Mills, Secret Cinema, Placebo, Ludovico Einaudi, Magnetic Man, Micheal Jackson, Moby, Nas, The Offspring, Opiou, Parov Stelar, Paul Engeman, Pendulum, People´s Choice, The Piano Guys, Pink Floyd, The Prodigy, Santigold, Xzibit etc. _O_
Aap uit de mouw
pi_129508565
Ik ben eigenlijk wel klaar met deze loze discussie. Ik ga er een DJ-adoratie topic van maken.
Over zolderkamerfiguren gesproken:

Christian Loffler:

Baths

dinsdag 30 juli 2013 @ 15:52:01 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_129508616
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:49 schreef Minotarumon het volgende:

[..]

Gewoon niet in hokjes denken *; Muse, Black Sun Empire, Andy C, Ray Charles, Herbie Hancock, Egbert, Jeff Mills, Secret Cinema, Placebo, Ludovico Einaudi, Magnetic Man, Micheal Jackson, Moby, Nas, The Offspring, Opiou, Parov Stelar, Paul Engeman, Pendulum, People´s Choice, The Piano Guys, Pink Floyd, The Prodigy, Santigold, Xzibit etc. _O_
het meeste daarvan vind ik ook leuk hoor, maar het ging dus over DJ's die helemaal niets doen en staan te "draaien" alsof het heel wat is ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_129508691
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:50 schreef tanguay het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar met deze loze discussie. Ik ga er een DJ-adoratie topic van maken.
Over zolderkamerfiguren gesproken:

Christian Loffler:

Baths

Ik doe met je mee:

pi_129508709
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het ging dus over DJ's die helemaal niets doen en staan te "draaien" alsof het heel wat is ;).
Die jij daarna gelijktrok aan alle elektronische artiesten.
pi_129508751
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:53 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Ik doe met je mee:

Je maakt een grapje toch?
pi_129508768
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:42 schreef DSVM het volgende:

[..]

Je moest eens weten :')
Ik ben nog nooit op een festival geweest waarbij de MC zei: one. two. three, in the place to be :')
pi_129508803
Alleen de play-knop indrukken? Sure. :') Maar dan de rest nog.
Heerlijk improviseren. Hieronder 2 groten.

^O^

“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_129508813
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:56 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit op een festival geweest waarbij de MC zei: one. two. three, in the place to be :')
Sterker nog, een festival met een MC is het niet waard om naar toe te gaan.
pi_129508880
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:57 schreef Monomeism het volgende:

^O^

Dit zijn gasten waar ik muzikaal heel weinig mee heb maar die je wel moet bewonderen voor hun vaardigheden :)
pi_129508881
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:57 schreef tanguay het volgende:

[..]

Sterker nog, een festival met een MC is het niet waard om naar toe te gaan.
Een MC kan een toegevoegde waarde hebben maar hij moet weten wanneer hij zijn bek moet houden. Als ik daar sta, hoef ik geen duizend keer '' put your fucking hands up '' te horen
pi_129508959
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:59 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Een MC kan een toegevoegde waarde hebben
Nee
pi_129508969
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:57 schreef Monomeism het volgende:

^O^

Helden van het eerste uur. Heerlijke mixer ook die hun gebruiken _O_ _O_ Xone 3D _O_ _O_ _O_
pi_129509000
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:59 schreef tanguay het volgende:

[..]

Dit zijn gasten waar ik muzikaal heel weinig mee heb maar die je wel moet bewonderen voor hun vaardigheden :)
Ik moet niks
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  dinsdag 30 juli 2013 @ 16:11:01 #123
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_129509350
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:02 schreef CruisinDen het volgende:
Patat?
pi_129509630
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 16:01 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Helden van het eerste uur. Heerlijke mixer ook die hun gebruiken _O_ _O_ Xone 3D _O_ _O_ _O_
Speedy J is 24 aug. 2013 trouwens bij Cultuurpodium Perron, Rotterdam. Van 23 t0t 06 :Y
― Thomas Sowell
pi_129509672
Ligt aan de dj of ze wel of niet iets doen. Ook kan het soort show de dj beperken. Soms is het met de visuals, die van te voren gemaakt zijn, onmogelijk om een set ter plekke te verzinnen.

Wel terechte klacht. Op een feeste op Bloemendaal mag je verwachten dat dj's live draaien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')