Ah, daar is die jongen van die weddenschap weer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
Brenet speelde ook goed, had ik niet verwacht eigenlijk. Heerlijke wedstrijd met inderdaad ook een hoop kansen. 5-0 was niet gek geweest. Wel erg genoten van het spel.
MoM: Bruma.
Zet in ieder geval Locadia in de spits, Matavz kan echt niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeft geen ramp te zijn, als je volgende week gewoon doorgaat.
In de volgende ronde zal het beter moeten, want zoveel kansen ga je echt niet krijgen....
Doet Huntelaar bij de helft van z''n goals.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij schiet hem wel redelijk gelukkig binnen hoor zo tegen zijn scheenbeen. Maar ja, die tellen ook.
1x scoren daar en hun moeten er 4 maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Op basis van vandaag is het helemaal niets, niveau rechterrijtje Eredivisie. Daarom zo jammer dat het maar 2-0 is.
Tja, als je nu al 10 100% kansen mist. Ik ga er vanuit dat jullie in de return minder kansen krijgen. Tenzij Zulte weer zo speelt als vandaag.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
1x scoren daar en hun moeten er 4 maken.
Onzin. Zulte wist ook niet wat voor psv ze moesten verwachten. En zetten 1 vaste man op de op papier beste speler van psv. Logisch dat hij onzichtbaar was.quote:
Thuis is geen 'thuis' voor die gasten he, ik denk dat dat wel wat af doet aan het standaard thuisvoordeel. Ja, er zullen veel meer belgen dan nederlanders zijn, maar het is niet in eigen huis.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Leuk gedaan, maar ik ben er nog niet gerust op. Thuis zullen ze levensgevaarlijk zijn, en aangezien we moeilijk tot scoren komen... tsjah. Afwachten.
Dit elftal heeft de juiste spelers voor de counter. Dus ik zie psv er wel eentje maken daar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, als je nu al 10 100% kansen mist. Ik ga er vanuit dat jullie in de return minder kansen krijgen. Tenzij Zulte weer zo speelt als vandaag.
Dan zal het scherper dan vandaag moeten zijn, de tering zeg.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dit elftal heeft de juiste spelers voor de counter. Dus ik zie psv er wel eentje maken daar.
Ach die drie keer op de paal. Dat is gewoon wat pech.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Leuk gedaan, maar ik ben er nog niet gerust op. Thuis zullen ze levensgevaarlijk zijn, en aangezien we moeilijk tot scoren komen... tsjah. Afwachten.
Maher eerste helft onzichtbaar, 2e helft wat beter maar niet groots, goede actie gezien, that's it.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef Chase_Utley het volgende:
De enige twee mindere spelers vond ik persoonlijk Maher en Depay. Natuurlijk scoort laatstgenoemde dan ook gelijk een werelddoelpunt.
Schaars/Maher?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
Wijnaldum als aanvoerder vind ik dan weer wel schraal.. maar verwacht dat daar wel verandering in komt.
Zonde van de kansen inderdaad. Bij 4-0 of 5-0 zijn ze kansloos. Nu hebben ze misschien nog hoop.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Het blijft België he. Thuis...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:43 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Thuis is geen 'thuis' voor die gasten he, ik denk dat dat wel wat af doet aan het standaard thuisvoordeel. Ja, er zullen veel meer belgen dan nederlanders zijn, maar het is niet in eigen huis.
En weer post je stront....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:48 schreef Syntix het volgende:
psvecht niks vooruit gegaan sinds vorig jaar. En nog steeds een kubclub zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |