5-0 zelfs.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:38 schreef Chase_Utley het volgende:
Had al minstens 3-0 moeten zijn joh. PSV speelt prima maar Zulte kan er echt helrmaal niets van. Echt schrikbarend.
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:38 schreef Syntix het volgende:
HAHAHAAHHAAH SUKKELS!
Tune al starten en dan na 2 sec. stoppen, omdat het buitenspel is.
Stelletje kutboeren
Die hebben samen in 1 helft al meer persoonlijke duels gewonnen dan die marcelo in de laatste 2 jaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had geen wat ik moest verwachten maar dit bevalt mij wel.
Wil niet voorbarig zijn maar zie leuke en goede dingen, frivool, creatiever, snel, ze durven, 2 sterke kerels achter in.
Als Ajax tegen een ploeg speelt die er niets van bakt, dan dwingen ze het altijd zelf af.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:38 schreef Chase_Utley het volgende:
Had al minstens 3-0 moeten zijn joh. PSV speelt prima maar Zulte kan er echt helrmaal niets van. Echt schrikbarend.
Dwingt PSV ook wel een beetje af. Zulte is wel een stuk zwakker als dat ik gedacht had. Ze kunnen niet tegen dat jagen op de bal zoals PSV dat doet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:38 schreef Chase_Utley het volgende:
Zegt ook wel veel over het Belgische niveau, en dan al die hints om een Beneliga te beginnen..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dwingt PSV ook wel een beetje af. Zulte is wel een stuk zwakker als dat ik gedacht had. Ze kunnen niet tegen dat jagen op de bal zoals PSV dat doet.
En over 2 posts ga je weer zeuren waarom Ajax er altijd bij wordt gehaaldquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:41 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als Ajax tegen een ploeg speelt die er niets van bakt, dan dwingen ze het altijd zelf af.
Mss kun jij beter stoppen???quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:45 schreef Syntix het volgende:
Ziet er niet best uit psv (). Nog steeds geen voetbalidentiteit. Nog steeds al die kutboeren als "publiek/supporter". Mss kunnen jullie beter gewoon stoppen.
Jammer dat je je laat leiden door je aversie voor PSV.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:45 schreef Syntix het volgende:
Ziet er niet best uit psv (). Nog steeds geen voetbalidentiteit. Nog steeds al die kutboeren als "publiek/supporter". Mss kunnen jullie beter gewoon stoppen.
2 posts zijn voorbij. Ik zie niets.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
En over 2 posts ga je weer zeuren waarom Ajax er altijd bij wordt gehaald
Deels eens. Want ook als PSV geen druk zet kan Zulte nog geen 3 X overspelen. Serieus, ze zouden met dit spel ergens onderaan t rechterrijtje spelen in de eredivisie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dwingt PSV ook wel een beetje af. Zulte is wel een stuk zwakker als dat ik gedacht had. Ze kunnen niet tegen dat jagen op de bal zoals PSV dat doet.
valt me dan weer meequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:46 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
2 posts zijn voorbij. Ik zie niets.
Nee, niet tegen zulke tegenstanders. Gewoon 5-0 oprollen alsnog.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:41 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als Ajax tegen een ploeg speelt die er niets van bakt, dan dwingen ze het altijd zelf af.
Dat zeg je goed denk ik...met dit spel wel, maar die ploeg kan meer als dat ze nu hebben laten zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Deels eens. Want ook als PSV geen druk zet kan Zulte nog geen 3 X overspelen. Serieus, ze zouden met dit spel ergens onderaan t rechterrijtje spelen in de eredivisie.
Joh, er zit veel meer voetbal in de ploeg van PSV dan welke andere ploeg in NL dan ook. Zullen vast slechte wedstrijden tussen zitten en zijn niet de favoriet, maar er zal veel te genieten zijn in het Philipsstadion.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:45 schreef Syntix het volgende:
Daarom is het zo zonde van al die gemiste kansen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zeg je goed denk ik...met dit spel wel, maar die ploeg kan meer als dat ze nu hebben laten zien.
Mocht PSV thuis een kleine overwinning pakken, dan is het nog echt niet gespeeld denk ik.
serieus heb jij stront in je ogen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Joh, er zit veel meer voetbal in de ploeg van PSV dan welke andere ploeg in NL dan ook. Zullen vast slechte wedstrijden tussen zitten en zijn niet de favoriet, maar er zal veel te genieten zijn in het Philipsstadion.
Zekers, en dat kan PSV zelfs tegen een zwak Zulte nog duur komen te staan....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daarom is het zo zonde van al die gemiste kansen.
Eeuwen oude voetbalwet he.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zekers, en dat kan PSV zelfs tegen een zwak Zulte nog duur komen te staan....
Zekers, zou zomaar kunnen doodbloeden in de 2e helft, en dan 85e minuut 0-1 voor die belgen...quote:
Nee, gevoetbald.quote:
Momenteel completer, maar daar zit minder voetbal in.quote:Ajax
Neh weet ik niet, Ajax is verder en beter op elkaar ingespeeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Leuk team hebben jullie staan. Wordt nog knap lastig voor ons
Je ziet toch hoe PSV voetbalt, of niet?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Misschien is Zulte wel helemaal niet zo goed als verondersteld werd door iedereen....
Sowieso een verademing vergeleken met de vorige seizoenen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef DS4 het volgende:
Die Brenet verrast mij wel hoor... Eigenlijk de hele verdediging. Zo jong en dan zo Europees spelen. Knap.
Het centrum kon iig niet slechter...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Sowieso een verademing vergeleken met de vorige seizoenen.
Nipt 2e in Belgie (bijna eerste) wordt je niet zomaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Misschien is Zulte wel helemaal niet zo goed als verondersteld werd door iedereen....
Ik zal er niet van staan te kijken....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:35 schreef knep het volgende:
Zaterdag weer ouderwets een blamage oplopen bij de competitiestart.
Het was niet helemaal serieus bedoeld maar ik zou er niet gek van opkijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zal er niet van staan te kijken....
Andere sfeer, uitwedstrijd, minder motivatie enz enz
Tenzij Cocu zijn mannen op scherp weet te zetten.
Ik dacht ff terug aan vorig seizoen....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:39 schreef knep het volgende:
[..]
Het was niet helemaal serieus bedoeld maar ik zou er niet gek van opkijken.
De afgelopen seizoenen te vaak meegemaakt.
ADO Den Haag is wel een lastige wedstrijd, ondanks het verleden. Die hebben in ieder geval meer dreiging dan Zulte in de aanval.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:39 schreef knep het volgende:
[..]
Het was niet helemaal serieus bedoeld maar ik zou er niet gek van opkijken.
De afgelopen seizoenen te vaak meegemaakt.
Op basis van vandaag is het helemaal niets, niveau rechterrijtje Eredivisie. Daarom zo jammer dat het maar 2-0 is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Hij schiet hem wel redelijk gelukkig binnen hoor zo tegen zijn scheenbeen. Maar ja, die tellen ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Locadia nog steeds een matige spits?
Hoeft geen ramp te zijn, als je volgende week gewoon doorgaat.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Jullie doen julliezelf ernstig tekort tegen deze ploeg.
Ohja, als een PSVer scoort is het gelukkig dat was ik even vergeten. Die goal afgelopen week tegen Fenerbahce was ook gelukkig.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij schiet hem wel redelijk gelukkig binnen hoor zo tegen zijn scheenbeen. Maar ja, die tellen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |