quote:
Terug neem je de helft niet meer mee?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:12 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben maar een busje gehuurd voor de heenweg, dan konden we tenminste alles meenemen![]()
quote:Momenteel zijn we goede muziek aan het draaien en tegelijk de buren aan het pesten, waarvan we vermoeden dat tenminste 1 een stevige kater heeftdie is gisteren op een wc-hokje gevonden namelijk
Gaan we weer een busje hurenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Terug neem je de helft niet meer mee?
Die zwalkte vannacht rond, en we zaten al wat te kijken of dat wel goed ging. Later zijn er wat crew-mensen naar 'm gaan zoeken, en ik stelde voor dat ze eens in de wc-hokjes gingen zoekenquote:
quote:
Nee was een tip die ik van E. had gekregen. Ergens afgelopen weekend was er een crewlid 'verdwenen', en hij riep 'kijk eerst maar eens op de wc'. Gebeurd vaker dat ze daar bezopen, slapende mensen vindenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je had hem al zien liggen maar vond dat hij daar prima lag te slapen?
Dat zijn ze wel, maar de organisatie zal dat natuurlijk nooit toegeven...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat met die technologie daar niet alle crewleden real time te volgen zijn, lekker efficient
Tegen wie spelen de Dallas Cowboys?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
Zo maar eens naar Bobby, JR en Sue-Ellen kijken.
Tegen oliebronnen en koeien gok ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegen wie spelen de Dallas Cowboys?
gaafquote:
quote:
doe ik. Ik moet nog 4 uur rijden, tijd zatquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij ook even voor mw. MM wilt duimen dan...
Mw. MM moest vanmorgen ook de rimboe in voor haar sollicitatie...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
doe ik. Ik moet nog 4 uur rijden, tijd zat
buiten de grote stad?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM moest vanmorgen ook de rimboe in voor haar sollicitatie...
De Bijlmer?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
nu maak je me nieuwsgierigquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, niet zo heel ver bij jou vandaan...
bij een groot bedrijf? Want daar schiet er me een van te binnen op die wegquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ergens tussen Hoorn en Enkhuizen...
40 Minuten met de auto, bijna 2 uur met OV...
omgekeerd voor mijquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bij een groot bedrijf? Want daar schiet er me een van te binnen op die weg
Altijd gezellig toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omgekeerd voor mijIk mag naar de grote stad
hopen dat ze de juiste actie ondernemen danquote:
En de foto van jou in pak?quote:
MM in pak?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:02 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
En de foto van jou in pak?
Ik duim ook voor mevr. MM. Hopelijk ben ik nog op tijd?
Ik ookquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
buiten de grote stad?
Maar ik zal duimen voor de solliciterende dames hier.
Nee, in zwart poloshirt met Ajax logo, spijkerbroek en rode All Stars.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
MM in pak?
Die is getrouwd in z'n zwembroek volgens mij
Zo lang ze nog geen afwijzing heeft, ben je nog dik op tijd...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:02 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik duim ook voor mevr. MM. Hopelijk ben ik nog op tijd?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hopen dat ze de juiste actie ondernemen dan
Yayquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd gezellig toch?
Ik trakteer je op een ijskoffie...
You're hired.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:49 schreef Soempie het volgende:
Over niet al te lange tijd kunnen we een weekje logeren in Zweden!![]()
![]()
Werkbezoek dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:49 schreef Soempie het volgende:
Over niet al te lange tijd kunnen we een weekje logeren in Zweden!![]()
![]()
quote:
Ik geef jullie groot gelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:56 schreef Wiebelkont het volgende:
Willen: We denken van wel, al laten we ons goed informeren en doen we sowieso een paar reisjes zoals deze korte werkvakantie om hier zeker van te worden (of juist niet, dat weet je niet).
Kunnen: Als er werk is, is er een weg. Met je arbeidsverklaring heb je binnen no-time een persoonsnummer en ben je al bijna home clear.
We zijn vandaag met al onze tentbewoners het veld afgeweestquote:
De hemel van Hertog Jan vond ik het mooistequote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
leuk brouwerijtje, ben er ook wel eens geweest
Nee, in een ziekenhuis.quote:
...dus je hebt de baan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:43 schreef wyccie het volgende:
Blijkbaar zag ik er desondanks goed genoeg uit. Ik droeg geen kapotte spijkerbroek, hč. En de vraag was groter dan het aanbod.![]()
Yep, meteen aangenomen. Had me van tevoren nog zo druk gemaakt over de vragen die ik zou krijgen, had zelfs zo'n stomme elevator pitch voorbereid.quote:
Gelukkig weinig behoefte/noodzaak om te solliciterenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk niet dat Red wegkomt met iets minder dan een pak tijdens een sollicitatie
En zeker niet met ballerina's.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk niet dat Red wegkomt met iets minder dan een pak tijdens een sollicitatie
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yep, meteen aangenomen. Had me van tevoren nog zo druk gemaakt over de vragen die ik zou krijgen, had zelfs zo'n stomme elevator pitch voorbereid.
Maar ik was op basis van mijn brief/motivatie en eerste indruk al aangenomen.
Goed bezigquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yep, meteen aangenomen. Had me van tevoren nog zo druk gemaakt over de vragen die ik zou krijgen, had zelfs zo'n stomme elevator pitch voorbereid.
Maar ik was op basis van mijn brief/motivatie en eerste indruk al aangenomen.
Geen foto helaas.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:51 schreef iamredleader het volgende:
Er is maar 1 manier om te oordelen, wyccie![]()
De C4-modus
Maak je dan wel een foto voor ons?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus mocht ik ooit nog besluiten arts te worden dan weet ik alvast hoe ik me moet kleden om de baan te krijgen
Ja duh...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:01 schreef wyccie het volgende:
Bedankt.
LB, no surprise, maar ik ga in een ziekenhuis werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |