Je eigen haarkleur en grijs haar door elkaar gemengd, niet erg zichtbaar bij lichtblond haar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:48 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me nou eens uitleggen wat peper-en zoutkleurig is ?
Ik dank u.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Je eigen haarkleur en grijs haar door elkaar gemengd, niet erg zichtbaar bij lichtblond haar.
Je bent nooit te oud om te leren.quote:
Zo worden we samen nog een peper-en zoutstelquote:
Moet je nog even wachten, het zet hier nog niet door de laatste 16 jaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo worden we samen nog een peper-en zoutstel
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zit te klooien![]()
ik wilde deze posten
ik had teveel vensters openstaan dan raak ik in de war
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie stem had Halsema. Zo jong overleden.
Dat zware is mooi.quote:
ALS IK KON TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVERENquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zware is mooi.
Van Herman van Veen krijg ik jeuk. Die probeert het zwaar te laten klinken.
die had ik dus hier moeten postenquote:
Kaandorp is lief en leuk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die had ik dus hier moeten postenTTK / Wat zijn jouw Favoriete Cabaretfragmenten deel 2
Ik ga maar slapen denk ikik heb niet gezopen hoor
ik ben moe aan het worden
Trusten Tongquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kaandorp is lief en leuk.
Trusten
Als je weet dat de Duitsers dat Geheimratsecken noemen, maakt dat het dan minder erg?quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:24 schreef tong80 het volgende:
Begin nu wel inhammen te krijgen. Dat vind ik minder.
Dat maakt veel goed.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:13 schreef trabant het volgende:
[..]
Als je weet dat de Duitsers dat Geheimratsecken noemen, maakt dat het dan minder erg?
Combi van grijs en zwart.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:48 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me nou eens uitleggen wat peper-en zoutkleurig is ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |