Ik vind zoveel mannen mooi. Dat wil niet zeggen dat ik sexuele gevoelens heb. Die heb ik ook niet bij mooie kunstwerken van van Gogh Picasso of Rembrandt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben je uit de kast aan het komen tong?

Het is vooral zijn uitstraling, die erg krachtig is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:01 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Grijs ''haar''. Deze man heeft niet zoveel haar meer op z'n hoofd zo te zien. Zo'n krans is echt

Pure power. Kan geen HipHopneger tegenop.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is vooral zijn uitstraling, die erg krachtig is.

Dit topic ging over grijs haar, niet over uitstraling.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is vooral zijn uitstraling, die erg krachtig is.

quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pure power. Kan geen HipHopneger tegenop.

Dat is geen hiphopneger.quote:

Wel waar man.quote:

Is dat Black Ambasa ?quote:

Shit ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lee_Perry

Weet ik niet meer, was zelf al ver weg en het waren allemaal scroboscopen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
2 kale gozers met led brilletje toen?

Precies. Dat heb ik ook. Grijs is niet erg. Maar dat ik geleidelijk m'n volle bos haar kwijtraak.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:13 schreef cafca het volgende:
Ik heb al sinds mijn 25e grijze haren, in het begin waren die meestal weg na een bezoek aan de kapper, tegenwoordig zijn ze niet meer weg te knippen
Maar ik kan best leven met mijn grijzende slapen, heb meer moeite met het dunner wordende dek bovenop...

Op de laatste bekende foto had je nog iets van krullen of vergis ik me nu?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Dat heb ik ook. Grijs is niet erg. Maar dat ik geleidelijk m'n volle bos haar kwijtraak.

Nee, je vergist je niet. Maar die is van een tijdje geleden. Het laatste jaar gaat het plots erg hard.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op de laatste bekende foto had je nog iets van krullen of vergis ik me nu?

Wat voor kleur verf je dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik werd al voor mijn 30e grijs, ik ben nu halverwege de 30 en echt half grijs al
ik verf het, maar dat deed ik voor ik grijs werd ook al.

iets dat zo dicht mogelijk bij mijn eigen kleur ligt.quote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |