Ik ook, ik heb vakantie, ik wilde de keukenkastjes uitmesten, maar geen zin en straks ga ik pannenkoeken bakken voor het groepje kinderen waar Cas mee aan het bouwen is (timmerdorp/jevak/bouwdorp) dus ik heb een goed excuus!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:09 schreef livelink het volgende:
Ik ben het niet eens met deze TT. Ik kom hier juist om even weg te vluchten van verplichtingen, ja
ik ook. en ik ben een snifje gestresstquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:09 schreef livelink het volgende:
Ik ben het niet eens met deze TT. Ik kom hier juist om even weg te vluchten van verplichtingen, ja
Ik heb het gelezen. Ik hoop voor jullie meequote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:47 schreef simmu het volgende:
[..]
ik ook. en ik ben een snifje gestresst![]()
zie het klussen en wonen topicje over het waarom daarvan
dat zou hier niet werken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:57 schreef Stiemie het volgende:
Ik weetd at mijn vader eens een stop eruit gehaald heeft tot mijn kamer weer netjes was (geen tv kijken dus, pc was er toen nog niet bij ons thuis *insert oude oma-smiley*...). Dat was ineens heel snel klaar toen![]()
Oh en hij heeft eens de stekker van de telefoondraad afgetrokken toen ik een week lang elke avond met vriendinnen belde en niet wilde ophangen. Was mijn moeder alleen boos want die kon toen ook niet meer bellen
ik ook niet. maar ik mag af en toe even wat anders doen van mezelfquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:03 schreef Mula het volgende:
Hier nog een die aan het opruimen is. Toen ik terugkwam van vakantie bleek ik ineens papiervisjes te hebben. Stuk of 5 in een keukenla, dus ik zag mijn hele keuken al krioelen van die beesten. Blijkt er verder gewoon niks in te zitten?Maar goed, als ik toch bezig ben, pak ik de hele bende maar meteen goed aan. Opruimen en zoveel mogelijk in plastic bakken doen. Ik heb alleen geen zin.
hoogslaper kopen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:27 schreef trui het volgende:
wij zijn ook bezig met het opknappen van Willems kamer. althans, we zijn spullen en ideeën aan 't kiezen. hij wil een kamer in voetbalthema.![]()
iemand nog een KURA halfhoogslaper overnemen? het is zo'n keerbaar bed. Willem wil graag een 'echte' hoogslaper. (al denk ik ook dat hij in no time daar weer uitgegroeid zal zijn, Lady).
het is zo'n metalen ikea hoogslaper en we hebben er zelf een plank onder geknutseld waar hij aan werkt. ze zitten nog in het assortiment, maar in een andere kleur.quote:
ik wist niet wat papiervisjes waren, maar na googlen blijk ik ze te kennen als zilvervisjesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:08 schreef livelink het volgende:
Papiervisjes negeer ik. Daar raak ik al niet meer van in paniek. Van alle andere kleine, vlugge beestjes nog wel.
ik heb altijd intresse in kinderboekenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:55 schreef lady-wrb het volgende:
iemand interesse in kinderboeken?
ik vond net tijdens het ruimen een schrift met een paar stelopdrachten van L.
kennelijk was het een opdracht over boeken lezen.
hij schrijft 2 boeken per jaar te lezen (dat klopt aardig, en die twee zijn waarschijnlijk nog onder dwang van school ook)
en hij schrijft dat hij in zijn kleutertijd veel voorgelezen werd door mij
heb ik misschien nog een goede indruk gemaakt ook
makkelijke voorleesboeken, liefst met korte verhaaltjesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat voor boeken zoek je? ik heb nu ruim een meter staan
ik ga je pmmen met een lijst of zoek je iets speciaals?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:35 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
makkelijke voorleesboeken, liefst met korte verhaaltjes
je mag mij ook een lijstje sturen, als je toch bezig bent!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ga je pmmen met een lijst of zoek je iets speciaals?
ik denk dat je laatste optie er wel leuk uitziet maar in de praktijk niet handig is. of heb je zo vaak logés? we hadden in het begin een slaapbank in L.'s kamer staan voor evt. slapers, maar echt vaak hebben we die niet gebruikt dus hebben we die na een paar jaar opgeruimd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:23 schreef trui het volgende:
de nieuwe variant van de Tromsö heet de Svärta. Staat nog niet in de catalogus, maar stond al wel bij Ikea Utrecht zaterdag. Iets lager dan de Tromsö, dus ideaal voor ons lagere plafonnetje. En hij kost maar ¤ 107,-. (exclusief bureaublad). Maar als jij zegt dat de Tromsö zo vreselijk kraakt, dan ben ik wel wat bezorgd of dat bij deze niet ook zo zal zijn.
Willem had zelf zijn oog eigenlijk laten vallen op deze. en die is ook wel heel leuk, met dat logeerbed annex zitje eronder. maar wel erg veel duurder. En bovendien is dat bureautje wel erg krapjes. keuzes, keuzes...
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:12 schreef ohnee het volgende:
Lady, Heb je toevallig boeken van dieter schubert??zo ja heb ik wellicht interesse! ^^ En zilvervisjes, krengen zitten altijd in het kleinste kamertje hier.
nee hoor ik zoek niks speciaals.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ga je pmmen met een lijst of zoek je iets speciaals?
er zijn niet zovaak logees, maar 't idee dat het kan he. en het leuke hiervan is dat 't ook een zit/chill plek is, aldus Willem.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik denk dat je laatste optie er wel leuk uitziet maar in de praktijk niet handig is. of heb je zo vaak logés? we hadden in het begin een slaapbank in L.'s kamer staan voor evt. slapers, maar echt vaak hebben we die niet gebruikt dus hebben we die na een paar jaar opgeruimd.
ik heb het bed van luca met van die beugels vastgezet, want echt, het ding kraakte als hij erin klom, eruit klom, zich omdraaide in zijn slaap, of ging verliggen.
kijk maar eens op google er zijn er meer die klagen over dat gekraak
pijpbeugels. die passen precies om die poten heen. en dan vastzetten aan de muur natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:11 schreef trui het volgende:
[..]
er zijn niet zovaak logees, maar 't idee dat het kan he. en het leuke hiervan is dat 't ook een zit/chill plek is, aldus Willem.
wat voor beugels waren dat, en hoe voorkomen die dat 't bed kraakt? (ja, beperkt technisch inzicht meldt zich.)
had je gezien dat in de folder van leen bakker een voetbaldekbedovertrek (26x woordwaarde) staat?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:23 schreef trui het volgende:
de nieuwe variant van de Tromsö heet de Svärta. Staat nog niet in de catalogus, maar stond al wel bij Ikea Utrecht zaterdag. Iets lager dan de Tromsö, dus ideaal voor ons lagere plafonnetje. En hij kost maar ¤ 107,-. (exclusief bureaublad). Maar als jij zegt dat de Tromsö zo vreselijk kraakt, dan ben ik wel wat bezorgd of dat bij deze niet ook zo zal zijn.
Willem had zelf zijn oog eigenlijk laten vallen op deze. en die is ook wel heel leuk, met dat logeerbed annex zitje eronder. maar wel erg veel duurder. En bovendien is dat bureautje wel erg krapjes. keuzes, keuzes...
Oud icoontje?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:29 schreef lady-wrb het volgende:
het oud icoontje schuift steeds verder opis dat anderen ook opgevallen of ben ik alweer toe aan een nieuwe bril?
Geen idee, ik vraag me meer af wat het isquote:
dat ding in het grid bovenaan pagina 1 van elk topicquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen idee, ik vraag me meer af wat het is
huur of koop?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:31 schreef _Bar_ het volgende:
iemand nog een leuke webshop waar je nette jurken kunt vinden?
Hebben in september een nogal sjieke bruiloft.
Geen ideequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat ding in het grid bovenaan pagina 1 van elk topic
het oud icoontje stond eerst linksonder als eerste en is eerst teruggegaan naar een regel hoger rechts, en onlangs viel het me op dat het nu tweede van rechts staat. maar ik kom er maar niet achter welk topic weg is
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
http://www.heine-shop.nl/(...)e/sh21485617/HeineNL
zoiets?
http://www.d-moda.nl/
http://www.dressmatch.com/
rode bloem in je haar en klaarquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:56 schreef _Bar_ het volgende:
[..]Thx
Ik zelf vond deze[ [url= http://www.stepswebshop.n(...)ress.aspx]afbeelding[/url] ] mooi alleen ze hebben gevraagd of de gasten een detail van rood in hun kleding willen verwerken. groen en rood vind ik niet een al te fijne details
bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:36 schreef lady-wrb het volgende:
pijpbeugels. die passen precies om die poten heen. en dan vastzetten aan de muur natuurlijk
ze noemen het ook wel zadels
http://www.pvckopen.nl/montage/bevestigen-en-montage/pvc-zadels
sowwy , maar wel heel liefquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:34 schreef lady-wrb het volgende:
was ik de hele morgen bezig om boeken met de foon te fotograferen, batterij dood
zonet de good old camera maar te voorschijn getrokken en nu heb ik eindelijk de boel in een album gepropt
wat een kloteklus is dat toch
wat zonde!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:25 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
sowwy , maar wel heel lief![]()
Grrrr had ik een leuk jurkje gevonden, kregen we iemand van de gemeente over de vloer dus bestelling niet af gemaakt, wil ik net de betaling afronden, zie ik ineens staan, helaas uitverkocht
het is al gelukt op 2,1 km van de trouwlokatie dus goed te doen een b&bquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:22 schreef livelink het volgende:
Klinkt goed Saffier en Vicky!
En bevalt het werk je al goed, Saffier? Dat lijkt me wel heerlijk om al ingewerkt te kunnen beginnen straks.
Na wat mislukte pogingen eerder deze week, heb ik nu het huis echt opgeruimd en gedweild![]()
Ik heb mezelf a la Pippi streng toegesproken en besloten dat ik pas koffie mocht nadat alles gedaan was.
En nu is het klaar, maar is de keuken nog nat. Dus moet ik wachten op mijn zeer verdiende kopje koffie tot de keuken droog is
ik moet ook nog opruimen enzulks maar ja er wordt nog steeds geklust in huis. Al zijn we nu wel klaar met tegelen enzulks. Nu nog voegen, douchedeur plaatsen, douchekolom plaatsen, douchemeubels plaatsen en heel veel schoonmaken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:22 schreef livelink het volgende:
Klinkt goed Saffier en Vicky!
En bevalt het werk je al goed, Saffier? Dat lijkt me wel heerlijk om al ingewerkt te kunnen beginnen straks.
Na wat mislukte pogingen eerder deze week, heb ik nu het huis echt opgeruimd en gedweild![]()
Ik heb mezelf a la Pippi streng toegesproken en besloten dat ik pas koffie mocht nadat alles gedaan was.
En nu is het klaar, maar is de keuken nog nat. Dus moet ik wachten op mijn zeer verdiende kopje koffie tot de keuken droog is
ik vind het zo'n kutklus. Gelukkig hoeft onze achterkant pas volgend jaar. Ik moet eigenlijk de vlonders op de balkons opnieuw in de beits zetten maar dat doe ik volgend jaar maar denk ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:52 schreef moussy het volgende:
Wij laten de buitenboel schilderen dit weekend, ik kan me er niet toe zetten, wil de lader niet op en we hadden bedacht dat P. zo na zijn nekhernie operatie het maar gewoon helemaal niet moet doen.
succes/sterkte. Dat doe ik morgenmiddag.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:56 schreef PM-girl het volgende:
Het is nu al te warm voor mij, bah! Maar binnen zitten met de jongens werkt ook niet, en daar wordt het ook heet. Dus we slepen onszelf naar de speeltuin.
Ik zou graag werken nu, daar is airco!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
succes/sterkte. Dat doe ik morgenmiddag.
vandaag werken
Wij hebben in februari de kozijnen boven laten vervangen door kunststof kozijnen. Ze moesten nodig geschilderd worden en wij zagen het ook niet meer zitten met ladders en steigers aan de gang te gaan. Nu hoeft dus alleen beneden nog en dat ziet J. nog wel zitten. Hiervoor hebben we het ook een keer laten doen. Was eigenlijk wel ideaal, ze kwamen met 3 man en in één dag was alles klaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:52 schreef moussy het volgende:
Wij laten de buitenboel schilderen dit weekend, ik kan me er niet toe zetten, wil de lader niet op en we hadden bedacht dat P. zo na zijn nekhernie operatie het maar gewoon helemaal niet moet doen.
Een nachtje 'kamperen' in de tuin en tent van zwager en schoonzus (ene huisje loopt vrijdag/vrijdag en de andere zaterdag/zaterdag, en zwager kwam net terug van kamperen en moest toch de tent nog schoonmaken), en dan nog een kleine twee weken huisje in Drenthe.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:47 schreef livelink het volgende:
Gao, dit wordt je laatste vakantiehuisje, denk ik? Waar ga je nu naartoe?
Ik zat me laatst af te vragen hoe het met P. gaat. Is de operatie geslaagd? Zwaar? Vertel.... Ik heb er ook driequote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:52 schreef moussy het volgende:
mijn ex heeft alles gehoudenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:11 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen nog wel wat babykleertjes bewaard hebben. Ik kan het bijvoorbeeld niet over mijn hart verkrijgen om de kleertjes en lakentjes weg te doen die mensen zelf gemaakt of geborduurd hebben. Er is toch ook eigenlijk niks mis mee?
Maar ik kan me wel goed voorstellen dat het ook deels ter vervanging van foto's is. Hoe komt het dat je geen foto's hebt?
Die heb ik niet op mijn werk. Thuis dan weer wel..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:57 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik zou graag werken nu, daar is airco!
Het is voor hem tegen gevallen, wel geslaagd! Van de 3 hernia's zijn er 2 tussenwervelschijven weggehaald en vervangen. Er zijn een aantal versleten (hoeveel weet ik nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:28 schreef Gaoxing het volgende:
Ik zat me laatst af te vragen hoe het met P. gaat. Is de operatie geslaagd? Zwaar? Vertel.... Ik heb er ook drie
ja en de diclofenac om de werking van de morfine te versterken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:44 schreef Gaoxing het volgende:
Oei. Dat klinkt zwaarHij zat toch ook al maanden aan de morfine?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Het is voor hem tegen gevallen, wel geslaagd! Van de 3 hernia's zijn er 2 tussenwervelschijven weggehaald en vervangen. Er zijn een aantal versleten (hoeveel weet ik niet) wervels geschaafd, daar hebben ze een soort lijm mee gemaakt om zo de nieuwe tussenwervelschijven vast te laten groeien, nek is dus vast gezet. Hij is dus ook blijvend beperkt in bewegingen, kin op de borst kan bijv. niet meer. Net zoals je oor op je schouder leggen. Hij heeft héél veel pijn gehad, dat komt vooral omdat hij uitgerekt is, om de cage's te kunnen plaatsen en om werkruimte te hebben voor de arts. Nu heeft hij daar fysio voor, vooral voor de spieren, hij is letterlijk 1 a 2 cm langer geworden, door de cage's die er tussen geplaatst zijn. Ipv een half uur, wat van te voren werd gezegd, is het een operatie van bijna 2,5 uur geweest.
Van de arts in het ziekenhuis moest hij ook in 1x stoppen met de morfine, maar dat is niet helemaal goed gegaan, ik heb 2 nachten bij hem beneden op de bank geslapen omdat hij paniekaanvallen had. (hij dacht dat hij dood ging, pijn op de borst, maar dat kwam door de spieren die een optater hebben gehad) Ik werd meerdere keren per nacht wakker gemaakt met de mededeling dat hij zó blij was dat ik kon reanimeren.. Later op advies van de huisarts weer begonnen met de hele riedel pijnmedicatie en zo is hij heel langzaam af gaan bouwen, dat ging een stuk beter
Het was zwaar, echt heel zwaar, achteraf had ik ook zorgverlof op moeten nemen, ik had het gevoel dat ik op mn tandvlees liep, maar voor hem was dit ook niet grappig en dat terwijl hij geen pieper is als hij echt wat heeft.
P. liep al zo'n 5 jaar met die hernia(s) hij wilde ook echt niet onder het mes, maar nu kon het echt niet meer. Met zijn linkerarm kon hij zn veters niet meer strikken, niks meer vast houden, dat viel gewoon, broek op hijsen was al een probleem. Verlamming, maar ook van de huid, maar ook zn benen gingen daar nu bij mee doen. Dat was na de operatie meteen overquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:54 schreef Gaoxing het volgende:
Dan lijkt in een keer overal vanaf inderdaad wat heftigWel fijn dat het allemaal gebeurd is Mous.
Ik hoop nog steeds een operatie een paar jaar af te wenden. Het gaat ook best goed: ik gebruikt overdag geen medicatie meer, alleen 's avonds nog (en dat geeft voldoende spiegel om op door te kunnen). M'n arm kan ik inmiddels -met enige moeite; het ziet eruit alsof ik er 30 kg mee lift- weer boven m'n hoofd bewegen. Stress geeft wel meteen extra pijn, dus ik neem nog wat langer studie-vakantie om dingen op onze nieuwe stek wat rustiger te kunnen regelen, en een stress-opvang-systeem op te zetten met bijvoorbeeld sport en vrienden. Het is wel weer stressvol genoeg
P. vond de operatie van zn rughernia een eitje vergeleken bij ditquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:55 schreef Vicky het volgende:
jeutje Mous, dat is wel heftig geweest zeg! Fijn dat het nu beter gaat.
Mijn man heeft helemaal geen last meer van zijn rug! De operatie destijds was dus echt nodig... Na 2,5 jaar tobben is ie nu helemaal pijnvrij.
Dat zal ook zo'n beetje mijn verloop zijn. Qua hoeveelheid hernia's en slijtage is het ongeveer hetzelfde als bij P. De start was nogal heftig, doordat er een zenuwwortel ontstoken was, en daardoor had/heb ik al veel verlammingsverschijnselen, maar dat trekt bij nu die zenuw weer herstelt. M'n revalidatie-arts heeft gewaarschuwd dat het vastzetten van de nek weer allerlei andere nadelige gevolgen voor de rest van de rug kan hebben, dus we hobbelen maar zo lang mogelijk door.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:57 schreef moussy het volgende:
P. liep al zo'n 5 jaar met die hernia(s) hij wilde ook echt niet onder het mes, maar nu kon het echt niet meer. Met zijn linkerarm kon hij zn veters niet meer strikken, niks meer vast houden, dat viel gewoon, broek op hijsen was al een probleem. Verlamming, maar ook van de huid, maar ook zn benen gingen daar nu bij mee doen. Dat was na de operatie meteen over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |