SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Jahaa, dat weet ik wel. Maar zo'n bakje omkiepen in een schaaltje is gewoon makkelijker. Dan mag het ook allemaal opquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Lucky, dan weeg je toch een bakje af dat je meeneemt?
Succes Joyce!
O, haha, ik dacht echt dat je een bakje kwark met dat erin ging eten. Het leek me nog niet eens oneetbaar, eigenlijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Miss Sly, ik eet vanmiddag 3 tussendoortjes. Er zitten granaatappelpitjes in de kwark. Daarnaast eet ik een halve komkommer. En na het werk en voor de visite neem ik nog wat olijfjes.
Ik gebruik bij het wandelen Endomondo. Vanuit Endomondo kan je muziek opzetten tijdens het wandelen. En als ik wil weten hoe mijn boek afloopt moet ik perse wandelenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh Zeester ik wil ook een kat, maar daar is L. het niet mee eens..Hij vind het nu te duur, en is bang dat hij spullen kapot maakt.
L_S, idd kopen vind ik een beetje te duur, maar kan wel eens kijken op internet. Wil ze makkelijk op mijn telefoon kunnen zetten. Dan is het wel een goede optie namelijk, misschien geeft dat een boost om ook op niet sportdagen lekker te wandelen.
Is het ook niet. Ik maak vaak kwarksausjes voor bij de bbq. Ik gooi bij het restje vaak tomaat, paprika, komkommer, etc. Is ook een prima tussendoortje inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, haha, ik dacht echt dat je een bakje kwark met dat erin ging eten. Het leek me nog niet eens oneetbaar, eigenlijk
Wij hadden gisteren bij de curry een sausje van Griekse yoghurt met geroosterde komijnzaadjes. Zo simpel en zoo heerlijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is het ook niet. Ik maak vaak kwarksausjes voor bij de bbq. Ik gooi bij het restje vaak tomaat, paprika, komkommer, etc. Is ook een prima tussendoortje inderdaad.
Goed idee, die noteer ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren bij de curry een sausje van Griekse yoghurt met geroosterde komijnzaadjes. Zo simpel en zoo heerlijk
Hmm brunch van gemaakt, 2 broodjes met krabsalade.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:34 schreef Sarabi het volgende:
Een luisterboek is ook een goed ideeben op dit moment podcasts aan het luisteren.
Mijn vriend is nu harde broodjes en krabsalade aan het halen, hmmm niet de meest gezonde lunch....
Wow, dat zou je ook niet verwachten!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm brunch van gemaakt, 2 broodjes met krabsalade.
Zit je zomaar aan de 1000kcal![]()
Rest van de dag rustig aan doen.
Aangezien ik van dat soort brood/stokbrood/ciabatta hou wist ik wel dat het brood alleen al rond de 700/800kcal is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:23 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Wow, dat zou je ook niet verwachten!
Broodjes waren 125 gram per stukquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Een pistolet weegt al snel 100 gram, dat is 275 kcal, maal twee, en dan nog krabsalade (mayo!!!) en wellicht boter. Tikt snel aan
Je bent je er in elk geval bewust vanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:30 schreef Sarabi het volgende:
Precies, echt een verrassing is het niet.
Moet het alleen niet meer doen.
Vanmiddag maar 2x een half uur hoepelen ipv 1x.
En misschien nog een Jillian, nu het eindelijk afgekoeld is in huis
Of er maar eentje eten. Ik snap best dat je soms iets wat je heel erg lekker vindt toch eet, ook al is het geen gezonde keuze. Soms moet dat ook kunnen, vind ik zelf. Maar je had ook kunnen kiezen voor maar een, dat had een heleboel verschil gemaakt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:38 schreef Sarabi het volgende:
Dat is bijna schattig....
Nee geen idee waarom we dit een salade noemen.
Ik ben er wel bewust van, maar ik vraag me ook af waarom ik het dan eet.
Ja ik had er zin in maar ik had beter een andere keuze kunnen maken.
De volgende keer eet je er gewoon eentjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:38 schreef Sarabi het volgende:
Dat is bijna schattig....
Nee geen idee waarom we dit een salade noemen.
Ik ben er wel bewust van, maar ik vraag me ook af waarom ik het dan eet.
Ja ik had er zin in maar ik had beter een andere keuze kunnen maken.
Ja precies, maar waarom werkt dat niet zo in mijn hoofd?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of er maar eentje eten. Ik snap best dat je soms iets wat je heel erg lekker vindt toch eet, ook al is het geen gezonde keuze. Soms moet dat ook kunnen, vind ik zelf. Maar je had ook kunnen kiezen voor maar een, dat had een heleboel verschil gemaakt.
En vis hè, vergeet de vis nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Je bent je er in elk geval bewust van
Ik vergeet nooit meer dat toen ik hier in de middeleeuwen begon met posten, iemand vond dat drie witte bollen tonijnsalade een prima lunch was als je af wilde vallen. Immers, brood en salàde. Dat was gewoon gezond!
Heerlijk kan dat zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:50 schreef Zeester het volgende:
Ik ga afwassen, stofzuigen, naar de bieb en lezen. Lekker weinig en lekker in m'n eentje. Soms heb je daar zin in!
Omdat we een bedrijf hebben en die zegels toch wel op raken. En omdat de zegels per 1 augustus 6 cent per stuk duurder worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heerlijk kan dat zijn
L_S waarom zoveel postzegels?
en mayo is toch gewoon ei...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En vis hè, vergeet de vis niet![]()
Mijn plannen? Wachten tot de kringloopwinkel eens komt (tussen 9 en 12 mevrouw!)Daarna kan ik pas naar de sportschool. En dan mijn net gekochte nieuwe computerspelletje spelen
Net als dat mijn baas me vorige week heel vies aankeek toen ik tomatensoep met een stukje brood bestelde voor de lunch. Want een rijk belegd broodje / maaltijdsalade is toch ook gezond.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn zwager denkt dat pizza gezond is want brood, kaas en tomaat
28quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net als dat mijn baas me vorige week heel vies aankeek toen ik tomatensoep met een stukje brood bestelde voor de lunch. Want een rijk belegd broodje / maaltijdsalade is toch ook gezond.
Ik ben bij 28 gestopt de mozzarellaballetjes in de maaltijdsalade van mijn collega te tellen
Mja, ik kan m niet tegenspreken. Mijn ervaring is persoonlijk evenzoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:30 schreef Zeester het volgende:
Ik was zaterdag met een vriend die een beetje () een alcoholprobleem heeft die beweerde dat je van alcohol zelf niet dik wordt, maar dat het de dingen die je er van gaat snacken het probleem is. Dus als je gewoon 10 bier drinkt, maar geen frietje gaat halen is het geen probleem. Was het maar zo'n feest
Ja, maar hij beweerde dus dat ik prima 4x per week bier kan gaan drinken want dat is geen issue...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik kan m niet tegenspreken. Mijn ervaring is persoonlijk evenzo
nee, niet als je 't elke dag doet natuurlijk, maar ik heb ooit prima overleefd op twee snackloze zuipavonden per week en toch een kilo afvallen per weekquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:33 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, maar hij beweerde dus dat ik prima 4x per week bier kan gaan drinken want dat is geen issue...
Maar dan nog zit je qua totaal aantal calorieen op een tekort. Maar hij beweerde dus iets in de zin van 'calorieen in bier tellen niet bij het totaal aantal' ofzo. Ik weet t niet precies meer want ik was een beetje aangeschoten toen inmiddelsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, niet als je 't elke dag doet natuurlijk, maar ik heb ooit prima overleefd op twee snackloze zuipavonden per week en toch een kilo afvallen per week
Nee, daar heeft ie inderdaad geen gelijk inquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:36 schreef Zeester het volgende:
[..]
Maar dan nog zit je qua totaal aantal calorieen op een tekort. Maar hij beweerde dus iets in de zin van 'calorieen in bier tellen niet bij het totaal aantal' ofzo. Ik weet t niet precies meer want ik was een beetje aangeschoten toen inmiddels!
Nee, maar hij heeft zo'n jaloersmakend metabolisme. Gaan alleen pizza's en bestelkebabjes in, zelden wat groens en dan liters bier. Maar goed, zijn hart zal er een stuk slechter aan toe zijn dan het mijne.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ie inderdaad geen gelijk in
Is ie zelf ook te zwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |