SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Jahaa, dat weet ik wel. Maar zo'n bakje omkiepen in een schaaltje is gewoon makkelijker. Dan mag het ook allemaal opquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Lucky, dan weeg je toch een bakje af dat je meeneemt?
Succes Joyce!
O, haha, ik dacht echt dat je een bakje kwark met dat erin ging eten. Het leek me nog niet eens oneetbaar, eigenlijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Miss Sly, ik eet vanmiddag 3 tussendoortjes. Er zitten granaatappelpitjes in de kwark. Daarnaast eet ik een halve komkommer. En na het werk en voor de visite neem ik nog wat olijfjes.
Ik gebruik bij het wandelen Endomondo. Vanuit Endomondo kan je muziek opzetten tijdens het wandelen. En als ik wil weten hoe mijn boek afloopt moet ik perse wandelenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh Zeester ik wil ook een kat, maar daar is L. het niet mee eens..Hij vind het nu te duur, en is bang dat hij spullen kapot maakt.
L_S, idd kopen vind ik een beetje te duur, maar kan wel eens kijken op internet. Wil ze makkelijk op mijn telefoon kunnen zetten. Dan is het wel een goede optie namelijk, misschien geeft dat een boost om ook op niet sportdagen lekker te wandelen.
Is het ook niet. Ik maak vaak kwarksausjes voor bij de bbq. Ik gooi bij het restje vaak tomaat, paprika, komkommer, etc. Is ook een prima tussendoortje inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, haha, ik dacht echt dat je een bakje kwark met dat erin ging eten. Het leek me nog niet eens oneetbaar, eigenlijk
Wij hadden gisteren bij de curry een sausje van Griekse yoghurt met geroosterde komijnzaadjes. Zo simpel en zoo heerlijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is het ook niet. Ik maak vaak kwarksausjes voor bij de bbq. Ik gooi bij het restje vaak tomaat, paprika, komkommer, etc. Is ook een prima tussendoortje inderdaad.
Goed idee, die noteer ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren bij de curry een sausje van Griekse yoghurt met geroosterde komijnzaadjes. Zo simpel en zoo heerlijk
Hmm brunch van gemaakt, 2 broodjes met krabsalade.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:34 schreef Sarabi het volgende:
Een luisterboek is ook een goed ideeben op dit moment podcasts aan het luisteren.
Mijn vriend is nu harde broodjes en krabsalade aan het halen, hmmm niet de meest gezonde lunch....
Wow, dat zou je ook niet verwachten!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm brunch van gemaakt, 2 broodjes met krabsalade.
Zit je zomaar aan de 1000kcal![]()
Rest van de dag rustig aan doen.
Aangezien ik van dat soort brood/stokbrood/ciabatta hou wist ik wel dat het brood alleen al rond de 700/800kcal is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:23 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Wow, dat zou je ook niet verwachten!
Broodjes waren 125 gram per stukquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Een pistolet weegt al snel 100 gram, dat is 275 kcal, maal twee, en dan nog krabsalade (mayo!!!) en wellicht boter. Tikt snel aan
Je bent je er in elk geval bewust vanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:30 schreef Sarabi het volgende:
Precies, echt een verrassing is het niet.
Moet het alleen niet meer doen.
Vanmiddag maar 2x een half uur hoepelen ipv 1x.
En misschien nog een Jillian, nu het eindelijk afgekoeld is in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |