hihi want hitler dus duitsers zijn kak.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:58 schreef 88-4 het volgende:
Tijdje terug in een park in Nederland geweest, waar ook een camping aan vast zat. Er waren daar meer Duitsers dan Nederlanders. Wat een irritant volk is dat. Zodra die hun mond open gaan doen, dan krijg ik serieus kotsneigingen.
Ik vind campinggasten sowieso een bepaald soort (tokkie) volk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:58 schreef 88-4 het volgende:
Tijdje terug in een park in Nederland geweest, waar ook een camping aan vast zat. Er waren daar meer Duitsers dan Nederlanders. Wat een irritant volk is dat. Zodra die hun mond open gaan doen, dan krijg ik serieus kotsneigingen.
Mijn stad zou failliet zijn zonder de duitsers. Ik snap de haat erop ook niet zo. Enige 'vervelende' is dat ze er vanuit gaan dat je wel duits verstaat en ze doen maar heel zelden moeite om een woordje nederlands te spreken. (hallo en bedankt is niet echt lastig te leren)quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hihi want hitler dus duitsers zijn kak.
Kijk eens om je heen.
Zonder duitsers en duitsland was dit land nog 10x kutter
tunesie, griekenland, portugal en spanje kennen ze ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:08 schreef Kreator het volgende:
Het enige wat je hoeft te doen om Russen te vermijden is niet naar een all-in resort in turkije gaan. Ik ben nog nooit een rus tegengekomen op vakantie.
Engelsen daarentegen....
Duitslandquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen.
HiHiquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen.
Die all-in resorts trekken ook een bepaald soort Russen (en Nederlanders) aanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:08 schreef Kreator het volgende:
Het enige wat je hoeft te doen om Russen te vermijden is niet naar een all-in resort in turkije gaan. Ik ben nog nooit een rus tegengekomen op vakantie.
Engelsen daarentegen....
lolquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:22 schreef Dven het volgende:
Nederlanders zijn bij uitstek het meest verschrikkelijke volk op reis. Zelfs wanneer het backpackers zijn. Twee keer Nederlanders gehost en dat doe ik nooit weer.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:22 schreef Dven het volgende:
Nederlanders zijn bij uitstek het meest verschrikkelijke volk op reis. Zelfs wanneer het backpackers zijn. Twee keer Nederlanders gehost en dat doe ik nooit weer.
Typisch Nederlands om te klagen over andere Nederlanders, maar zelf ben je natuurlijk niet zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:54 schreef Karina het volgende:
Europeanen hebben over het algemeen weinig last van Nederlanders.Slechts 5procent geeft aan zich wel eens te ergeren aan Hollanders op vakantie. Nederlanders zelf ergeren zich net iets vaker aan andere Nederlanders (13 procent)
Net als dat ook vrijwel uitsluitend Nederlanders zich storen aan het accent van Engelssprekende Nederlandersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[..]
Typisch Nederlands om te klagen over andere Nederlanders, maar zelf ben je natuurlijk niet zo.
Nou ja als het steenkolen Engels is lach ik ze uit. Ik stoor me er niet aan het is hilarisch.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Net als dat ook vrijwel uitsluitend Nederlanders zich storen aan het accent van Engelssprekende Nederlanders
Kijk nog eens goed om je heen. Zonder de Russen waren we Duits geweest.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen.
En zonder de Duitsers hadden we Russen geweest je punt is?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:34 schreef RetepV het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed om je heen. Zonder de Russen waren we Duits geweest.
Dat is speculatie. Maar het is een feit dat Nederland meedraait op de Duitse economie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:34 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nee, zonder de Amerikanen waren we Russen geweest. Wel de geschiedenis goed leren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:35 schreef imanidiot het volgende:
[..]
En zonder de Duitsers hadden we Russen geweest je punt is?
Ja. Maar je kunt de Russen toch moeilijk kwalijk nemen dat ze hun land verdedigd hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:34 schreef RetepV het volgende:
[..]
Typisch ja, wanneer maar 13% het doet. Ik kan mij ook niet bepaald identificeren met de Nederlanders die ik hier tegenkom. Ben niet voor niets geemigreerdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[..]
Typisch Nederlands om te klagen over andere Nederlanders, maar zelf ben je natuurlijk niet zo.
Zonder de Amerikanen waren de Duitsers nog steeds Duitsers geweest.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat is speculatie. Maar het is een feit dat Nederland meedraait op de Duitse economie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |