Daar is geen haast bij...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:59 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd wat je tot nu toe tegenhoudt.
De Jehova Getuigen zijn ook hier op FOK! actiefquote:Op dinsdag 30 juli 2013 02:04 schreef alalali het volgende:
[..]
God leidt wie hij wil leiden. Het is alleen mijn taak om mensen de ogen te openen
Zijn we hier ook al niet veiligquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:13 schreef Ivy_Mike het volgende:
[..]
De Jehova Getuigen zijn ook hier op FOK! actief
allah...halla halla he...zing met me meequote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:05 schreef superdrufus het volgende:
god omgekeerd is dog, dog is hont dus hont is god QED
Jezus is de weg, de waarheid en het leven.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:19 schreef alalali het volgende:
Ik ben Christen
voor mij is God het allerbelangrijkste in het leven.
God is mijn doel, de Bijbel mijn grondwet, Jezus mijn leider, strijd mijn weg en dood voor God mijn hoogste aspiratie
ooit van het vaticaan gehoord ?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:43 schreef alalali het volgende:
[..]
Daar is geen haast bij...
Ik vind het trouwens wel sneu dat er Joodse en Islamitische staten bestaan maar geen Christelijke staten.... Dat komt ons geloof niet ten goede
Ban is foetsie zie ikquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:15 schreef IPA35 het volgende:
Denken dat Jezus letterlijk de zoon van God is. Gekke dwaalleer van het vervalste evangelie van Johannes.
De Bijbel is door God gegeven, jullie hebben de Koran vervalstquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:16 schreef darkmond het volgende:
Je bent goed op weg TS...nu nog inzien dat de bijbel voor geen centimeter klopt
Jup.....geef me bewijzen maat. In de oudere bijbel wordt zelfs de naam Mohammad genoemd waarbij wordt gezegd dat het de laatste profeet van een lange reeks is...quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:10 schreef alalali het volgende:
[..]
De Bijbel is door God gegeven, jullie hebben de Koran vervalst
Jezus is de zoon van God, dat weet jij goed genoegquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Jup.....geef me bewijzen maat. In de oudere bijbel wordt zelfs de naam Mohammad genoemd waarbij wordt gezegd dat het de laatste profeet van een lange reeks is...
Je zegt trouwens vervalst....dus je geeft toe dat de koran wel een boek van god is en dat de profeet Mohammad ook een profeet is....
PS : geen zin in een discussie hierover....deze discussie is toch al 1000 x gevoerd
Ik vraag me eerst af....bestaat er wel een zogenaamde God zodat jezus zijn zoon kan zijn?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:28 schreef alalali het volgende:
[..]
Jezus is de zoon van God, dat weet jij goed genoeg
Jullie hebben de Bijbel genomen en deze wat aangepast, verraders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Laten we daarom extra goed ons best doen om de kennis van het geloof door te geven aan onze kinderenquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik weerbied allah
Allah is groot
Allah is machtigAllah groot, allah machtig, allah pik een meter tachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of is die oudDe ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
WAAAHAAAHAAA!!1!!@3!!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:48 schreef Cristal het volgende:
[..]
Allah groot, allah machtig, allah pik een meter tachtig.
of is die oud
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik weerbied allah
Allah is groot
Allah is machtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |