Inderdaad. Ik kan dat soort lui niet uitstaan, en blijf er zo ver mogelijk bij vandaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:36 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
volgens mij kan jij uberhaupt de spirit van kakkers niet handlen.
Bij deze weet je dan ook dat iedereen een hekel aan je heeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:43 schreef GreatBritain het volgende:
Ik gebruik soms Engelse woorden in mijn zinnen omdat ik dan het Nederlandse woord niet meer weet.
Of omdat het Engelse woord gewoon beter weergeeft in welke tone of voice je de dingen gezegd wilt hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:43 schreef GreatBritain het volgende:
Ik gebruik soms Engelse woorden in mijn zinnen omdat ik dan het Nederlandse woord niet meer weet.
Dat is geen bug, dat is een featurequote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:43 schreef GreatBritain het volgende:
Ik woon nu 4 jaar in Nl en toch gebruik ik nog Engelse woordenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:53 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Bij deze weet je dan ook dat iedereen een hekel aan je heeft.
Heel herkenbaar, en dan zijn er ook nog een boel woorden die je niet goed kan vertalen naar het nederlands...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:43 schreef GreatBritain het volgende:
Dit ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:52 schreef DonnyDarko het volgende:
Wat gij niet wilt dat gij geschiet, doet dat ook een ander niet.
"engelse woorden random in nederlandse zinnen gebruiken"
Ik las het even scrollend door, ik had dit topic vanochtend nog niet gezien.quote:
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik las het even scrollend door, ik had dit topic vanochtend nog niet gezien.
Dat is inderdaad een foutje van me.
Bij mij zelfde foutje.. Het voelt als maandag vandaagquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik las het even scrollend door, ik had dit topic vanochtend nog niet gezien.
Dat is inderdaad een foutje van me.
maar 'inside the circle'!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:06 schreef mini891 het volgende:
Wat ook een mooie is: 'out of the box denken'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |