quote:Op maandag 29 juli 2013 21:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lijkt fucking nergens op idd.
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:44 schreef danzazlol het volgende:
Mijn TT is een voorbeeld voor de open deur-intrappers.
Willekeurige engels woorden zoals Random bijvoorbeeld?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:44 schreef danzazlol het volgende:
Ik vind het zo stom als mensen vage nederlandse zinnen maken door er willekeurig engelse woorden in te stoppen.
Goeien troll :pquote:Op maandag 29 juli 2013 21:48 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Willekeurige engels woorden zoals Random bijvoorbeeld?
Mweh, het nachtbaggeren houden ze niet tegen ofzo.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:47 schreef Tropanzia het volgende:
Is dat 24/7 available zijn een vereiste om Moderator te worden. Dan word ik er ook wel een, heb toch tijd zat.
Das ook een vreselijke idd, die je maar al te vaak hoort.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:47 schreef twiFight het volgende:
De allerergste ooit vind ik nog altijd: hij kan het niet handlen
Nee gewoon van tv en het dagelijks leven. Ik hoop niet dat je bij een verkoop baan zo erg beschikbaar moet zijnquote:
Uitgesproken als 'hendele'quote:Op maandag 29 juli 2013 21:47 schreef twiFight het volgende:
De allerergste ooit vind ik nog altijd: hij kan het niet handlen
dat is geen Engels, dat is Australischquote:
Ik weten.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is geen Engels, dat is Australisch
doe het dan niet, daar wordt TS niet blij van...quote:
Van dat onnodige Engels is nogal de norm bij van die hippe verkoopbedrijven waar ze elkaar highfiven na een gesloten deal, vandaar.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:57 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Nee gewoon van tv en het dagelijks leven. Ik hoop niet dat je bij een verkoop baan zo erg beschikbaar moet zijn
is dit niet een gevalletje "Engelse ziekte"??quote:Op maandag 29 juli 2013 21:57 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Nee gewoon van tv en het dagelijks leven. Ik hoop niet dat je bij een verkoop baan zo erg beschikbaar moet zijn
Ik wordt ook wel eens ergens niet blij van.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
doe het dan niet, daar wordt TS niet blij van...
ik ook.....quote:Op maandag 29 juli 2013 22:08 schreef S4pphire het volgende:
[..]
Ik wordt ook wel eens ergens niet blij van.
Hey het heeft een naam!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is dit niet een gevalletje "Engelse ziekte"??
Pff nu je het zegt. Wat ook wel klachtwaardig is, is mensen die zeggen dat Chinees (Mandarijn) een wereldtaal is.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Accept it TopicStarter. Engels is nu eenmaal een wereldtaal.
Wordt dit echt gezegd?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:44 schreef danzazlol het volgende:
" je moet gewoon 24 uur, 7 dagen per week available zijn"
In een programma vanavond op ned 3 volgensmij met allemaal zelfstandig ondernemers die vragen kregen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wordt dit echt gezegd?____!!!!!!
Waren het tokkies of moeten we echt alarm slaan?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:57 schreef danzazlol het volgende:
[..]
In een programma vanavond op ned 3 volgensmij met allemaal zelfstandig ondernemers die vragen kregen.
Volgensmij proberen tokkies nooit slim over te komenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waren het tokkies of moeten we echt alarm slaan?
Waar maken we ons druk om?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:59 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Volgensmij proberen tokkies nooit slim over te komen. Het was zo'n ondernemersvrouw in mantelpak.
volgens mij kan jij uberhaupt de spirit van kakkers niet handlen.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:06 schreef Otto4Real het volgende:
Ik haat die kut kakkers. Die halen het bloed onder m'n nagels vandaan.
Beter nog heb ik van die naar frituur en shag stinkende, aan morbide obesitas lijdende Tokkies, dan die zuurkijkende kut kakkers met hun eigengemaakte gebrabbel.
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:06 schreef Otto4Real het volgende:
Ik haat die kut kakkers. Die halen het bloed onder m'n nagels vandaan.
Beter nog heb ik van die naar frituur en shag stinkende, aan morbide obesitas lijdende Tokkies, dan die zuurkijkende kut kakkers met hun eigengemaakte gebrabbel.
dat leer je tijdens tool box meetingsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:06 schreef mini891 het volgende:
Wat ook een mooie is: 'out of the box denken'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |