Ik kijk geen Star Wars, dus boeien.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
Darth Father??? Lol het is Dark Fader, je moet eens beter opletten tijdens Star Trek voordat je namen eruit gaat opnoemen
Nee, dat is alleen zo in de nederlandse vertaling, hij was toch de vader van spock, in het engels is dat faderquote:
Sorry ik had je sarcasme iets te laat door.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen zo in de nerderlandse vertaling, hij was toch de vader van spock, in het engels is dat fader
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Sorry ik had je sarcasme iets te laat door.
Psychologisch normaalquote:Op maandag 29 juli 2013 18:42 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dat is psychologisch normaal. Jij zei ''Jij bent niet eens 18'' dan is het psychologisch normaal dat ik mijn leeftijd opnoem.
Ik vroeg weer niks...je hoeft me dus geen jup en nope antwoord te gevenquote:Op maandag 29 juli 2013 18:49 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Yup, dan ben jij in ieder geval niet
Ik reageer gewoonquote:Op maandag 29 juli 2013 18:50 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik vroeg weer niks...je hoeft me dus geen jup en nope antwoord te geven
Nee je reageert als een autist. En je verwijt je huisgenoot hetzelfde. Ken je dat verhaal van die pot en die ketel?quote:
Je bent in de war. Er is geen star wars seizoen 1 alleen films.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:33 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Hallo mede-FOK!kers,
Mijn huisgenoot heeft een grote obsessie voor Star Trek/Wars. Hij praat altijd over Spock, Yoda, Darth Father enzovoort. Zijn kamer zit vol met Star Wars/Trek spullen. Elke zateravond verkleed hij zich als een Star Wars/Trek personage/karakter. Afgelopen zaterdag verkleedde hij zich als Darth Father, en keek heel seizoen 1 van Star Wars. Hoe kan ik een hoogbegaafde uitleggen dat ik zijn interesse niet fascinerend vind, zonder hem te kwetsen.
Klacht: Lijkt me al duidelijk.
Groetjes Ali
Clone Warsquote:Op maandag 29 juli 2013 18:53 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Je bent in de war. Er is geen star wars seizoen 1 alleen films.
Vertel eens oma?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:53 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nee je reageert als een autist. En je verwijt je huisgenoot hetzelfde. Ken je dat verhaal van die pot en die ketel?
Nee uit Battlestar Gallacticaquote:Op maandag 29 juli 2013 18:41 schreef Dinges2000 het volgende:
[..]
Haha. Die Cyclons komen uit Xena the warrior princes, gekkie.
Ik wil het verhaal wetenquote:Op maandag 29 juli 2013 18:55 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waarom ga je mij nou weer aanvallen?
Eindelijk een fatsoenlijk antwoord. Ik zal het proberen te zeggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:56 schreef trovey het volgende:
Onschuldige obsessie (al gaat dat verkleden wel een beetje ver), hij kan slechtere obsessies hebben.Als jij er geen interesse in hebt gewoon even zeggen dat jouw interesses ergens anders liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |