Zou sowieso de huidige creditcard cancelen en een nieuwe aanvragen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:29 schreef tjoptjop het volgende:
Zul je zien dat die op TS' Creditcard komen
Maar ze moet in Canada geweigerd worden niet in NL.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, niet als de vliegmaatschappij haar überhaupt niet meeneemt naar Canada.
Wordt dat niet pas in Canada zelf bij de douane gecontroleerd?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, niet als de vliegmaatschappij haar überhaupt niet meeneemt naar Canada.
Ze moet in NL toch ook door.de douane? Dan wordt ook nog vanalles gecontroleerd. En bij het boarden checkt de vliegmaatschappij nog wat dingen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wordt dat niet pas in Canada zelf bij de douane gecontroleerd?
Ik vrees ook dat oplichting bewijzen niet gaat lukken hoor. Maar wel heel zuur, dat TS er na anderhalf jaar relatie zó ingeluisd is.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:52 schreef Operc het volgende:
Oplichting bewijzen gaat niet lukken toch? Hij heeft een relatie van 1,5 jaar met haar gehad en iets voor haar betaald, daar krijg je oplichting niet bij bewezen lijkt me. (Maar ik kan het fout hebben natuurlijk.)
Edit: Ik sluit me overigens ook aan bij de post van YebCar. Al is het niet helemaal netjes, ik kan me voorstellen dat het voldoening geeft.
Ja zuur is het zeker inderdaad. ik hoop ook dat hij ons op de hoogte houdt van de ontwikkelingen. *hint hint*quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat oplichting bewijzen niet gaat lukken hoor. Maar wel heel zuur, dat TS er na anderhalf jaar relatie zó ingeluisd is.
Dat wijf verdient een Oscar.
Weet je ook het vervolg? Hij ging geld sturen als ze zei dat ze niks met die twee te maken hadquote:Op maandag 29 juli 2013 23:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geniaal is die ja
NAJAAAA 1000 VERLIES OF 700 VERLIES...DA'S TOCH 300 WINST!
http://www.cic.gc.ca/engl(...)ion/fraud/report.aspquote:You can report immigration fraud by calling the Border Watch Tip Line at 1-888-502-9060. All information is treated as confidential.
Niet gezien, maar misschien kan je exotische liefde wel ergens online terugkijkenquote:Op maandag 29 juli 2013 23:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Weet je ook het vervolg? Hij ging geld sturen als ze zei dat ze niks met die twee te maken had
Contact gehad met de bank, dat is niet mogelijk. Het geld is al afgeschreven (rabobank) gedaan via een rabobank creditcard.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef ejfaar het volgende:
Waarom reageert TS niet op de reactie over ccbetaling ongedaan maken?
En deze dan, TS? Daar al wat mee gedaan?quote:
Dat nog niet gedaan, airline wel, was geannuleerd want ik heb immers alle gegevens, ze had me een kopie doorgestuurd, maar het ticket staat op haar naam. De annulering is telefonisch gedaan, op haar mail moet dit bevestigd worden, en ze belt netjes op dat dit niet klopt. De Airline (airtransat) begreep het verhaal, vond het rot maar konden er helaas ook niets aan veranderen. Ze zien wel dat het van mijn creditcard betaald is en raden mij aan de betaling te blokkeren. Dit proberen te doen met de bank maar dat gaat helaas niet is mij medegedeeld omdat het bedrag al afgeschreven en betaald is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:30 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
En deze dan, TS? Daar al wat mee gedaan?
En al contact gehad met de airline?
Mijn wraak zou zóóó zoet zijn, als ik in jouw schoenen stond
Zal lastig worden voor TS om nog een keer iemand te vertrouwenquote:Op maandag 29 juli 2013 23:07 schreef KYC het volgende:
Sjeetje wat een verhaal zeg...zou het echt ernstig vinden als iemand mij zo gebruikt...
en dan ook nog eens niet reageren op telefoons en emails...walgelijk zulke mensen
Opzich niet. De owner van het ticket is op wie zijn naam het ticket staat, niet wie de betaling heeft gedaan. En daarbij de betaling is/was gewoon correct.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:25 schreef Feeeeble het volgende:
Vreemd trouwens dat je het ticket niet kan annuleren en zij dat moet bevestigen?!
Met welke reden zou hij dit dan moeten omkleden? De koop is immers gedaan met zijn volle toestemming, dat hij daar achteraf spijt van heeft is natuurlijk niet een zaak van de cc maatschappij.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef ejfaar het volgende:
Waarom reageert TS niet op de reactie over ccbetaling ongedaan maken?
Valt dus eigenlijk wel mee. De meeste girlfriend experience hoeren kosten ongeveer 70 tot 150 euro per uur.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Dat is een wel erg dure Oekraïnse hoer dan...
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Valt dus eigenlijk wel mee. De meeste girlfriend experience hoeren kosten ongeveer 70 tot 150 euro per uur.
Wel eens zo'n meid gezien die duizenden euro's voor een avondje met een zakenman kreeg. Zelfs een mooie auto erbijquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Valt dus eigenlijk wel mee. De meeste girlfriend experience hoeren kosten ongeveer 70 tot 150 euro per uur.
Wanneer is die cc-betaling gedaan dan? Normaliter heb je nl wel ff de tijd om een cc-betaling te blokkeren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:33 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dat nog niet gedaan, airline wel, was geannuleerd want ik heb immers alle gegevens, ze had me een kopie doorgestuurd, maar het ticket staat op haar naam. De annulering is telefonisch gedaan, op haar mail moet dit bevestigd worden, en ze belt netjes op dat dit niet klopt. De Airline (airtransat) begreep het verhaal, vond het rot maar konden er helaas ook niets aan veranderen. Ze zien wel dat het van mijn creditcard betaald is en raden mij aan de betaling te blokkeren. Dit proberen te doen met de bank maar dat gaat helaas niet is mij medegedeeld omdat het bedrag al afgeschreven en betaald is.
Mits je een geldige reden hebt die in dit geval ontbreekt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:46 schreef justanick het volgende:
[..]
Wanneer is die cc-betaling gedaan dan? Normaliter heb je nl wel ff de tijd om een cc-betaling te blokkeren.
dat vind ik dus ook vreemd...het is toch JOUW credit card toch? Als die dame dan elke keer de bevestiging emails krijg dan verander je de email toch gewoon naar jou zodat jij de emailtjes krijgt?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:25 schreef Feeeeble het volgende:
Walgelijk inderdaad zulke vrouwen![]()
Vreemd trouwens dat je het ticket niet kan annuleren en zij dat moet bevestigen?!
860 euro dan nog zo'n 30 euro verzekering. Daarbij nog 63 euro voor haar paspoort in Oostenrijk te krijgen voor de visum stempel, dus bijna 1000 euro heeft het me gekost.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:32 schreef KYC het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook vreemd...het is toch JOUW credit card toch? Als die dame dan elke keer de bevestiging emails krijg dan verander je de email toch gewoon naar jou zodat jij de emailtjes krijgt?
Ik weet niet of het veel gekost heeft dat vliegticket 600-700 euro? gok ik maar zo?
heb je nou al die douane geinformeerd dat die persoon niet mag vliegen? op zijn minst terecht als men dat zou doen...justice has been served dan!! sta je lekker dan op schiphol...
30, zaterdag word ik 31quote:
Ik zou het haar op zijn minst moeilijk maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:19 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
30, zaterdag word ik 31
Maar bedankt voor alle reacties, het is wel allemaal mogelijk maar het is een hoop gedoe. Ik neem mijn verlies en laat het voor wat het is, ik ben te moe gestreden, heb geen energie meer over, en ik kom zo niet over de klap heen als ik dit nog langer laat spelen. Ze heeft haar ticket voor Canada nog, voor de rest heb ik geen connectie met haar meer, dat ze maar doet wat ze wilt en ik hoop nooit meer iets van haar te horen. Ik laat het rusten, er valt voor mij niets te winnen meer, alleen maar meer pijn en zeik.
Bedankt voor de reacties.
Yep, ze heeft een visum voor verblijf bij partner op mijn naam. IND is ingelicht, deze heb ik vorige week een aangetekende brief gestuurd om haar af te melden bij mij. Ze zal van de IND een bericht krijgen waarna ze 28 dagen de tijd heeft om een nieuw visum te regelen anders moet ze het land verlaten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:29 schreef Chewie het volgende:
Zeg TS, heb jij ook getekend voor garantstelling voor haar visum voor Nederland? Zo ja dan zou ik toch contact opnemen met de ind
ownerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:28 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Opzich niet. De owner van het ticket is op wie zijn naam het ticket staat, niet wie de betaling heeft gedaan. En daarbij de betaling is/was gewoon correct.
@TS: ik zou idd gewoon de ambassade informeren over het visum, en eventueel de douane in Canada.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |