Jij zal als Oldham-liefhebber wel op de hoogte zijn van de bijdrage van Slint-leden op de Palace-albums? Via allerlei andere bands kom ik op Slint uit. Pajo die bassist van Interpol werd, Billy Corgan die met leden ervan een band blijkt te hebben gevormd. Ik moet me eens wat meer in Slint gaan verdiepen.quote:
Was ik inderdaad van op de hoogte, maar van die foto wist ik dus nog niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:11 schreef tim. het volgende:
Nu op Canvas een documentaire over Creation Records!
[..]
Jij zal als Oldham-liefhebber wel op de hoogte zijn van de bijdrage van Slint-leden op de Palace-albums? Via allerlei andere bands kom ik op Slint uit. Pajo die bassist van Interpol werd, Billy Corgan die met leden ervan een band blijkt te hebben gevormd. Ik moet me eens wat meer in Slint gaan verdiepen.
Zeer indie. En sowieso top dat hij verontschuldigingen maakte!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:13 schreef Z het volgende:
Will Oldham stond ooit bij een Sufjan Stevens concert op mn teen (en zei sorry). Hoe indie is dat!?
Als ik een 'indie-van-de-dag'-sticker had, dan was ie voor jou geweest.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:13 schreef Z het volgende:
Will Oldham stond ooit bij een Sufjan Stevens concert op mn teen (en zei sorry). Hoe indie is dat!?
Ga dan CocoRosie ontdekken, dan heb je iets te doen.quote:
Ah, die is lekker psychedelisch.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:22 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb zat te doen, heb nog een album of 20 klaarstaan. Net Magical Mystery Tour voor het eerst gehad.
Surfer Blood inmiddels al beluisterd?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:22 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb zat te doen, heb nog een album of 20 klaarstaan. Net Magical Mystery Tour voor het eerst gehad.
Doe maar de gehele Beatles discografie. Basiskennis.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:22 schreef Kerftminister het volgende:
Meh in albums als Help! en Beatles for Sale heb ik geen zin in.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Doe maar de gehele Beatles discografie. Basiskennis.
Ik ben weer terrug van vakantiequote:
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:56 schreef Norrage het volgende:
En kwam gisteravond om 19.00 thuis, meteen maar even naar Suuns in de Melkweg gegaan. Wat was dat weer fénomaal magistraal goed zeg![]()
![]()
![]()
Suuns
Pfff een van de albums van het jaar en jij kent ze niet?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord![]()
Wel goed dat je weer terug bent; gelijk meer posts hier
Zoveel ken ik ook weer nietquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Pfff een van de albums van het jaar en jij kent ze niet?
Je weet niet wat je mist.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:39 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh in albums als Help! en Beatles for Sale heb ik geen zin in.
Surfer Blood heb ik niet gehad, daljik even binnenhalen.
En idd lekker psychedelisch.Als dat verschrikkelijke All You Need is Love er niet bijzat had ik hem het hoogst gerate van alle Beatles albums.
Die eerste albums, tot aan ongeveer Revolver, zijn gewoon niet leuk / gedateerd / niet te beluisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |