Het is toch een reeks dus dat zal niet veel uitmakenquote:Op maandag 29 juli 2013 17:58 schreef MadMaster het volgende:
Zie nu pas dat alle voorgaande SC-topics hier in de TT nog eens de tekst '40+ SC' hadden en die heb ik er hier uitgesloopt, omdat dat ook al in de reeks-omschrijving staat.
Of is dat voor degene met +4 zonder leesbril?
Meer ruimte voor een langere titelquote:Op maandag 29 juli 2013 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is toch een reeks dus dat zal niet veel uitmaken
Dat zijn meiden denk ik, die heb ik nietquote:Op maandag 29 juli 2013 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of vragen over de morning after pil hebben...
Niet allemaal....een stuk of 8 topics geleden had ik de geniale TT 40+-SC bedacht (vooral Soury was er helemaal weg van) en sindsdien heeft tot mijn verbazing niemand het meer weggehaald.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:58 schreef MadMaster het volgende:
Zie nu pas dat alle voorgaande SC-topics hier in de TT nog eens de tekst '40+ SC' hadden en die heb ik er hier uitgesloopt, omdat dat ook al in de reeks-omschrijving staat.
Of is dat voor degene met +4 zonder leesbril?
Ik vind dat ene pilletje in de OP er zo sneu uitzien. Zo zielig en alleen zonder medepilletjes.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:49 schreef MadMaster het volgende:
Met ingang van dit topic is die onnodige toevoeging dus gestript.
Zie de OP...
Om eerlijk te zijn wist ik niet dat een morning after pil zo verpakt was, ik heb die dingen nooit eerder gezien.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind dat ene pilletje in de OP er zo sneu uitzien. Zo zielig en alleen zonder medepilletjes.
Wrs willen ze niet dat je een voorraadje van die dingen aan gaat leggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wist ik niet dat een morning after pil zo verpakt was, ik heb die dingen nooit eerder gezien.
Maar misschien verpakken ze hem zo om je er aan te herinneren dat je de volgende keer vooraf de gewone pil moet slikken...
Mijn held in luie tijdenquote:
Denk dat we die net gemist hadden ....quote:Op maandag 29 juli 2013 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit de laatste post(s) van het vorige topic...
Ik las dat ie over 1 regel dicht zou gaan en toen er een nieuwe was heb ik idd die regel niet meer gelezen.... Of ik was in slaap gevallenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben gewoon te lui om in een vorig topic terug te lezen
Wel zielig voor die laatste post dat die vaak niet gelezen wordtquote:Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las dat ie over 1 regel dicht zou gaan en toen er een nieuwe was heb ik idd die regel niet meer gelezen.... Of ik was in slaap gevallen
Dat komt ook omdat ie in de meeste gevallen op een aparte pagina staat ...quote:Op maandag 29 juli 2013 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel zielig voor die laatste post dat die vaak niet gelezen wordt
ik vind het ook enorm treurig, zullen we een stille tocht organiseren voor de laatste post?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel zielig voor die laatste post dat die vaak niet gelezen wordt
Ja vliegen is een kunst blijkbaarquote:Op maandag 29 juli 2013 23:37 schreef sacha het volgende:
wat is dat toch met al die treinen en bussen welke verongelukken?
Geen busje huren of met de trein gaan he !quote:Op maandag 29 juli 2013 23:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ha! tickets naar Portugal zijn geboekt!
Ach, twee weken geleden was er nog een vliegtuig aan de beurtquote:Op maandag 29 juli 2013 23:37 schreef sacha het volgende:
wat is dat toch met al die treinen en bussen welke verongelukken?
Gewoon doen en laten wat je wilt... Ik ga gewoon met de bus of met de trein in Spanje of laat me rijdenquote:
Afgelopen week 6 zwemmers.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, twee weken geleden was er nog een vliegtuig aan de beurt
oh, die heb ik dan even gemistquote:Op maandag 29 juli 2013 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, twee weken geleden was er nog een vliegtuig aan de beurt
En morgenavond om 22.00 een stompkaars voor je raamquote:Op maandag 29 juli 2013 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind het ook enorm treurig, zullen we een stille tocht organiseren voor de laatste post?
Vergeet je zwemmersboekje niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:45 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, die heb ik dan even gemist![]()
*noteert even in vliegtuigongelukken boekje*
mag ik die van afgelopen zondag ook gewoon weer aansteken of is dat verboden voor de laatste post?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En morgenavond om 22.00 een stompkaars voor je raam
We kunnen ook een apart topic maken met alle laatste 219 postings van deze SC. Zodat we waardig afscheid van ze kunnen nemen en ze nog eens rustig door kunnen lezen ter bezinning.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En morgenavond om 22.00 een stompkaars voor je raam
1 kaars voor 2 drama's brengt ongeluk, dat weet je toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:48 schreef sacha het volgende:
[..]
mag ik die van afgelopen zondag ook gewoon weer aansteken of is dat verboden voor de laatste post?
Ga je gang ...quote:Op maandag 29 juli 2013 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We kunnen ook een apart topic maken met alle laatste 219 postings van deze SC. Zodat we waardig afscheid van ze kunnen nemen en ze nog eens rustig door kunnen lezen ter bezinning.
Iets Koreaans in San Francisco oid.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:45 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, die heb ik dan even gemist![]()
*noteert even in vliegtuigongelukken boekje*
Nee boekje, net zoals je vliegtuigboekje. Mensen verdrinken nogal eens.quote:
het lijkt mij enig om neer te storten, als het maar op de terugweg isquote:Op maandag 29 juli 2013 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1 kaars voor 2 drama's brengt ongeluk, dat weet je toch?
Jij vraagt erom om neer te storten.
Ik denk dan eerder aan een topic met alle 301e posts.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We kunnen ook een apart topic maken met alle laatste 219 postings van deze SC. Zodat we waardig afscheid van ze kunnen nemen en ze nog eens rustig door kunnen lezen ter bezinning.
Dat zijn dezelfdequote:Op maandag 29 juli 2013 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dan eerder aan een topic met alle 301e posts.
Opdat wij niet vergeten
Lijkt mij nog steeds redelijk hinderlijk ivm de vakantie volgend jaar.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:51 schreef sacha het volgende:
[..]
het lijkt mij enig om neer te storten, als het maar op de terugweg is
ik verdrink mij graag in mijn glaasje wijnquote:Op maandag 29 juli 2013 23:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee boekje, net zoals je vliegtuigboekje. Mensen verdrinken nogal eens.
The last post standing.quote:
alleen maar hinderlijk voor de mensen welke hetzelfde toestel bij aankomst geboekt hebben, niet hinderlijk voor mijquote:Op maandag 29 juli 2013 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij nog steeds redelijk hinderlijk ivm de vakantie volgend jaar.
Moet het wel een lekkere grote zijnquote:Op maandag 29 juli 2013 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik verdrink mij graag in mijn glaasje wijn
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:53 schreef APK het volgende:
Die moeite ga ik eigenlijk helemaal niet doen![]()
quote:
RIP voor de nabestaandenquote:Op maandag 29 juli 2013 23:54 schreef sacha het volgende:
[..]
alleen maar hinderlijk voor de mensen welke hetzelfde toestel bij aankomst geboekt hebben, niet hinderlijk voor mij
Dat is volgens mij elke laatste post.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Als admin mag je doorquoten ... dus alle 300+
Verstandig. Trustenquote:Op maandag 29 juli 2013 23:56 schreef chufi het volgende:
Maar goed ik ga vanavond eens op een menselijke tijd naar bed... Tot morgen
menselijk? wat zou het anders moeten zijn?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:56 schreef chufi het volgende:
Maar goed ik ga vanavond eens op een menselijke tijd naar bed... Tot morgen
Daar zat ze in, maar toen stortte het vliegtuig neer en door onbekende oorzaak vlogen de deuren open en viel sacha eruit en dat vliegtuig bovenop haarquote:
Dat is een mooie voor iemand met een death wishquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zat ze in, maar toen stortte het vliegtuig neer en door onbekende oorzaak vlogen de deuren open en viel sacha eruit en dat vliegtuig bovenop haar
was toch een aardig stortbuitje, ook laarzen tegen het opspattende water?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:15 schreef chufi het volgende:
Middag... Het regende zowaar toen ik naar huis ging, maar als goed voorbereide reiziger had ik een pluutje bij me
DIe heb ik niet ....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
was toch een aardig stortbuitje, ook laarzen tegen het opspattende water?
Op weg naar huis ben ik doorweekt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
was toch een aardig stortbuitje, ook laarzen tegen het opspattende water?
Was je op de fiets of met OV?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op weg naar huis ben ik doorweekt.
Paraplu weigerde dienst, was al 2 jaar niet gebruikt en het bovenste deel schoot bij het openen los als een vuurpijl...
Ja dan mag je door ... Lopen we elkaar niet in de weg...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bus.
Ga ik door naar de volgende ronde of...?
Ik schijn je te moeten mijden, dus dat heb ik gedaan...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
MM is blijkbaar weggelopen ... Niet dus...
Nee we kennen elkaar nog niet en we wonen wel bij elkaar in de buurt... Ik probeer alleen maar uit te sluiten dat we elkaar elke dag zien op weg naar ons werk..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
MM is blijkbaar weggelopen ... Niet dus...
hahahahaha!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee we kennen elkaar nog niet en we wonen wel bij elkaar in de buurt... Ik probeer alleen maar uit te sluiten dat we elkaar elke dag zien op weg naar ons werk..
Maar goed wie weet dat we elkaar ooit tegen het lijf lopen en dat hebben redelijk in onze eigen hand... Op zich niks op tegen ... buurtFoKkers
Ik ben van goede komaf .. Jij?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om, ik moet er mee leven...
Is dat de nieuwe regel hier om hier te mogen posten?quote:
schuitje varen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben geboren op de Overtoom, is dat goed genoeg?
Nee Fann ... Jij mag blijven, mijn vader werkte ook voor zn geld...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe regel hier om hier te mogen posten?![]()
Ik kom uit een arbeidersgezingeen rijke Pa, moet ik nu weg
Ja das goed..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben geboren op de Overtoom, is dat goed genoeg?
Ah, gelukkig maarquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Fann ... Jij mag blijven, mijn vader werkte ook voor zn geld...
Zolang het gezellig is natuurlijk... Ga jij zaterdag nog richting meet Leidseplein?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maarik ging me hier net thuis voelen
Neh... geen zin in die fotoshitquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang het gezellig is natuurlijk... Ga jij zaterdag nog richting meet Leidseplein?
Weet ik nog niet. zijn volgens mij allen zo'n beetje eind 20 begin 30 of zo ... plus moeder Karina ...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... geen zin in die fotoshiter is altijd wel iemand die foto's gaat lopen maken
![]()
Ga jij wel dan?
Laat Karina het niet horenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. zijn volgens mij allen zo'n beetje eind 20 begin 30 of zo ... plus moeder Karina ...
Die vallen natuurlijk buiten je doelgroep.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. zijn volgens mij allen zo'n beetje eind 20 begin 30 of zo ... plus moeder Karina ...
Nee , dus we gaan naar de meet 4 tafels verder op ... Of ipv van binnen gewoon buiten en dan zien we af en toe hoe de rokers naar buiten komen ...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En we willen toch geen bewijzen Chuf?
Ik zeg nooit nooit, maar vnl mannenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vallen natuurlijk buiten je doelgroep.
We gaan gewoon naar een andere tentquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , dus we gaan naar de meet 4 tafels verder op ... Of ipv van binnen gewoon buiten en dan zien we af en toe hoe de rokers naar buiten komen ...
OK, DM me maar met je plannenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We gaan gewoon naar een andere tentkan ons het schelen
Maar wel zoete melk met roomquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:41 schreef sacha het volgende:
ik zou niet durven, veel te dicht bij de Overtoom...
Voor de sier misschien leuk, maar verder nee ,,, dus neequote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou je een vriendin willen hebben van een jaartje of 25? Eerlijk zeggen...
Je hebt nog tot zaterdagquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet ik effe over nadenken
Voor eventjes dan...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de sier misschien leuk, maar verder nee ,,, dus nee
Dat doe ik ik ook niet.. Ik spring er meestal over...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook op mannen viel
Ik denk dat ik haar maar als een dochter ga behanadelen, dus sorry de deur uit ...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor eventjes dan...
Maar daarna wordt je er vast doodmoe van gok ik
behandelen of benadelen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar maar als een dochter ga behanadelen, dus sorry de deur uit ...
oops behandelen dus... en dan dumpen hetgeen ik niet met mn dochter doequote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
behandelen of benadelen?
ja, ik had hem wel door ik was aan het pestenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
oops behandelen dus... en dan dumpen hetgeen ik niet met mn dochter doe
Ja weet ik wel en dat vinden we leukquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, ik had hem wel door ik was aan het pesten
Dat probleem is snel op te lossen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ging me hier net thuis voelen
Nou de mijne leeft nog, maar je moet niet vragen hoequote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd idd ... Mijn vader is inmiddels dood
ach, iedereen is wel een beetje van de mannen...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik ik ook niet.. Ik spring er meestal over...
Nee dat vertel je me zaterdag wel ...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou de mijne leeft nog, maar je moet niet vragen hoe
ah...quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:00 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
ja dat staat er, morning after pil
alweer?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd idd ... Mijn vader is inmiddels dood
Jij ja , je hebt er 2quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:59 schreef sacha het volgende:
[..]
ach, iedereen is wel een beetje van de mannen...
Altijd handig om zo´n ding bij de hand te hebben wanneer nodig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:00 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
ja dat staat er, morning after pil
preciesquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Altijd handig om zo´n ding bij de hand te hebben wanneer nodig.
niet na 72 uurquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vooraf slikken is handiger Trippy.
Nooit geslikt, geen idee of je daar iets van merkt, zal wel denk ikquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Altijd handig om zo´n ding bij de hand te hebben wanneer nodig.
k vraag me alleen af wie.dit als titel heeft verzonnen..... iemand die een slippertje heeft gehad van het weekend?quote:
Dan moet je effe teruglezen, ik heb eerlijk gezegd ook geen idee, gisteren wist ik het nog, maar ikquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:04 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
k vraag me alleen af wie.dit als titel heeft verzonnen..... iemand die een slippertje heeft gehad van het weekend?
nou probeer het zou ik zeggenquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nooit geslikt, geen idee of je daar iets van merkt, zal wel denk ik
Jij hebt toch al een hele bus vol weeskinderen ... Dus van je zelf heb je niet meer nodig ....quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nooit geslikt, geen idee of je daar iets van merkt, zal wel denk ik
oh ja was ff vergeten dat ik in het 40+ forum zatquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan moet je effe teruglezen, ik heb eerlijk gezegd ook geen idee, gisteren wist ik het nog, maar ik
ben het al weer vergeten![]()
Is de leeftijd heh...
het heeft iets te maken met het treurige lot van de laatste post...quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:04 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
k vraag me alleen af wie.dit als titel heeft verzonnen..... iemand die een slippertje heeft gehad van het weekend?
aangenomen kinderen, of hoe heet zoiets? KingToppiesquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een hele bus vol weeskinderen ... Dus van je zelf heb je niet meer nodig ....
De Peel das toch ergens in Noord Limburg / OostBrabant?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:07 schreef sig000 het volgende:
Die Peel sessions op Youtube zijn te gek.![]()
ja... over 20 jaar welquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Voel jij je hier al een beetje thuis trouwens tussen al die oude mensen.
en dat is..quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:07 schreef sacha het volgende:
[..]
het heeft iets te maken met het treurige lot van de laatste post...
Ja die ... Die wonderboys die van alles willen leren weten en proberenquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
aangenomen kinderen, of hoe heet zoiets? KingToppies
hele goeie vraag waarop ik het antwoord nog niet heb gevondenquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom zit je hier dan?
Zoek je een beetje de wijze mensen op voor raad?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:10 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
hele goeie vraag waarop ik het antwoord nog niet heb gevonden
vrouwelijke Kingtoppie?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zoek je een beetje de wijze mensen op voor raad?
Heb je problemen? Of voel je je altijd wel thuis tussen ''ouderen'' mensen?
Ja turfsteekmuziek.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
De Peel das toch ergens in Noord Limburg / OostBrabant?
wijze mensen durf ik niet te zeggen, problemen heeft iedereenquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zoek je een beetje de wijze mensen op voor raad?
Heb je problemen? Of voel je je altijd wel thuis tussen ''ouderen'' mensen?
Nou ben ik wel benieuwd naar eigenlijkquote:
nee dat heb ik vorige keer al gedaanquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd naar eigenlijkOf ze komt hier gewoon een beetje stangen.
Kom je ons pesten TrippyTripTrip? Over hoe oud we wel niet zijn enzo
Hmmm.. dus je hebt écht geen problemen? Weet je het zeker?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:13 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
wijze mensen durf ik niet te zeggen, problemen heeft iedereen
Je gaat te snel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:14 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
nee dat heb ik vorige keer al gedaan
Ja dat, of val je op oudere mannen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hmmm.. dus je hebt écht geen problemen? Weet je het zeker?
Waarom zit je niet bij de jonkies dan?
Veenhuizen en omstreken?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb nog niet geluisterd... Kom zelf uit de Veenkolonien
ja ik heb een probleem, maar ik ben even vergeten welkequote:Op woensdag 31 juli 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hmmm.. dus je hebt écht geen problemen? Weet je het zeker?
Waarom zit je niet bij de jonkies dan?
Waar is die?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of heb je een oogje op King Toppie?![]()
Dat is het denk ik!
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:17 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
ja ik heb een probleem, maar ik ben even vergeten welke
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:17 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
bah bah bah smerig behaarde bejaarden
Hahaha goede tippiequote:Op woensdag 31 juli 2013 00:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die zal wel in sex of R&P zitten
Wij hebben ook shavers voor van alles en nog wat ...quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:17 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
bah bah bah smerig behaarde bejaarden
ik wil dr niks van wetenquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij hebben ook shavers voor van alles en nog wat ...
Je valt nog wel een beetje te kneden ...quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben uit de klei getrokken
Nou ik denk het nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Je valt nog wel een beetje te kneden ...
Over waarom MAP de TT is?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:21 schreef trippy_trippy het volgende:
maar nu heb ik nog steeds geen antwoord
Wat was de vraag ook alweer?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:21 schreef trippy_trippy het volgende:
geen haar op me hoofd die,eraan denktquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over... Heb je zelf haar?
Check mijn video´s.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:21 schreef trippy_trippy het volgende:
wie van jullie is degene die de map heeft gesliktquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat was de vraag ook alweer?
Hij bedoeld of je al schaamhaar hebt denk ikquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:23 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
geen haar op me hoofd die,eraan denkt
Die ben ik eerlijk gezegd ook kwijt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat was de vraag ook alweer?
Dus je hebt een kale kop, hoe komt dat? Uit vrije wil of omdat je je kop kaalscheert, net als ik bv?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:23 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
‘Me leerlingen misbruiken bezittelijk voornaamwoord’quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:23 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Als ze nog geen schaamhaar heeft, dan sturen we haar beter naar het Gary Glitter topic.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij bedoeld of je al schaamhaar hebt denk ik
Zo´n topic moet op zijn tijd een nieuwe wending krijgen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ja maar dat zijn we al gewend van jou
ik maak me daar ook weleens schuldig aan geef ik toequote:Op woensdag 31 juli 2013 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
‘Me leerlingen misbruiken bezittelijk voornaamwoord’
Nee, uit jou wel dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:27 schreef trippy_trippy het volgende:
nou er komt ook weer niks nuttigs uit jullie vanavond pff
Sacha heeft je het antwoord al gegeven....quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:27 schreef trippy_trippy het volgende:
Ik ga iets te hard op die Peel session nu.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ja maar dat zijn we al gewend van jou
Dat wordt trippytriptrip voor jou danquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga iets te hard op die Peel session nu.
Studeer je Tr-Tr?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:27 schreef trippy_trippy het volgende:
Trusten Fann, gisteren vroeg naar bed en echt niet geslapen de hele nacht ... Maar Maak jij je vooral niet druk... Kus en slaap lekkerquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat wordt trippytriptrip voor jou dan![]()
Ik ga slapen trouwensik ben moe
![]()
doei......
Trusten allemaal!
Duur spul voor kort vermaak.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:31 schreef trippy_trippy het volgende:
nou ik neem nog liever een snuif sos dan langer opgescheept te zitten met jullie ok doei
Had je uberhaupt een reden om hier te zijn geweest? Of was het een evaringsexperimentje ... ?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:31 schreef trippy_trippy het volgende:
nou ik neem nog liever een snuif sos dan langer opgescheept te zitten met jullie ok doei
Now de rust is wedergekeerd sig001 , iedereen naar bed en ik ook zo... Maar frapant zo'n korte opleving aan post aan het eind van een avond... Morgen verderquote:
Heb ik net bijgelezenquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Now de rust is wedergekeerd sig001 , iedereen naar bed en ik ook zo... Maar frapant zo'n korte opleving aan post aan het eind van een avond... Morgen verder
Nee ik bleef gewoon te lang in het filmtopic hangen tot ik me bedacht dat ik ook wel eens hier kijk. Zal de vroegtijdige dementie wel zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij word net wakker... OK Ik heb nog even
Uiteraard heeft ze een reden, maar die durft ze nog niet te delen. Dat komt nog wel over een maandje of wat....maakt voor ons toch niet uit, want dan zijn wij het allang weer vergeten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je uberhaupt een reden om hier te zijn geweest? Of was het een evaringsexperimentje ... ?
Maar ik ben niet de enige die daar last van heeft, die dementiequote:Op woensdag 31 juli 2013 00:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uiteraard heeft ze een reden, maar die durft ze nog niet te delen. Dat komt nog wel over een maandje of wat....maakt voor ons toch niet uit, want dan zijn wij het allang weer vergeten.
Dit gaat over iemand anders een 20 jarige die nog niet dement hoort te zijnquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik ben niet de enige die daar last van heeft, die dementie
Neuh....wat dat betreft zit je hier helemaal goed!quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik ben niet de enige die daar last van heeft, die dementie
Ja waar we allemaal geen last van hebben op onze leeftijd... Ik geef je alvast een welterusten kus , voordat ik het straks weer vergeten ben ... Moixx Draakjequote:Op woensdag 31 juli 2013 00:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik bleef gewoon te lang in het filmtopic hangen tot ik me bedacht dat ik ook wel eens hier kijk. Zal de vroegtijdige dementie wel zijn.
En welke film was dat? Of weet je hem nu ook niet meer.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh....wat dat betreft zit je hier helemaal goed!![]()
We hadden het hier gisteren ook over een film btw en er was zowaar 1 iemand die de naam van de film kende.
Ik ben 47, maar Hippie_trippie is een 23-jarige die af en toe binnen komt vallen hier en dan vooral veel verwarring zaait en tegen de tijd dat we denken te weten waar ze het over heeft, zijn we het alweer vergeten. (Wij als 40 plussers idd)quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:43 schreef drakin het volgende:
King T is toch geen 20? En er staat dan zijn wij het allang weer vergeten
hmm ik krijg vaak kusjesquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waar we allemaal geen last van hebben op onze leeftijd... Ik geef je alvast een welterusten kus , voordat ik het straks weer vergeten ben ... Moixx Draakje
KT is ongeveer 20. maar dit ging over trippy_trippy van ... ?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:43 schreef drakin het volgende:
King T is toch geen 20? En er staat dan zijn wij het allang weer vergeten
Weet het al niet meer.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:46 schreef drakin het volgende:
[..]
En welke film was dat? Of weet je hem nu ook niet meer.
In dat filmtopic haal ik dan ook meestal niet zoveel punten omdat mijn geheugen minder werkt dan de jonkies daar, maar het gaat aan de andere kant wel over 1 van mijn grootste hobby's; film.
Chufi houdt van vurig meisjesquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:47 schreef drakin het volgende:
[..]
hmm ik krijg vaak kusjes, dankje Chufi jij ook trusten
En nu is ze niet meer te bespeuren....quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben 47, maar Hippie_trippie is een 23-jarige die af en toe binnen komt vallen hier en dan vooral veel verwarring zaait en tegen de tijd dat we denken te weten waar ze het over heeft, zijn we het alweer vergeten. (Wij als 40 plussers idd)
Of geeft maar de helft van de leeftijd toequote:Op woensdag 31 juli 2013 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
KT is ongeveer 20. maar dit ging over trippy_trippy van ... ?
Smokey and the bandit en cannonballrun zijn de enige die ik me kan bedenken van rond die tijd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weet het al niet meer.![]()
Was een film met Burt Reynolds in een soort van zeventiger jaren porno setting.
Dame voor jou (jongedame) En dat vurige zat vandaag in het eten dat ik bijna liet aanbrandenquote:
Even gegoogeld en het was Boogie Nights. Komt uit '97, maar speelt zich in de zeventiger jaren af.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:52 schreef drakin het volgende:
Smokey and the bandit en cannonballrun zijn de enige die ik me kan bedenken van rond die tijd.
OK dan . Truste (jonge)Dame ... Verder gaat het koken goed?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Dame voor jou (jongedame) En dat vurige zat vandaag in het eten dat ik bijna liet aanbranden
O die heb ik kort geleden nog gedownload en staat al in mijn te zien lijst, maar ja die staat momenteel een beetje vol.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even gegoogeld en het was Boogie Nights. Komt uit '97, maar speelt zich in de zeventiger jaren af.
Ja hoor, gaat prima en er werd nog gevraagd om meer dus dat van vandaag viel gelukkig mee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan . Truste (jonge)Dame ... Verder gaat het koken goed?
Pas je een beetje op met je eten ... ?
ik ben 22 om precies te zijn. goeiemorgen zegquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
KT is ongeveer 20. maar dit ging over trippy_trippy van ... ?
Ja, hoi. Heb je vakantie of zo?quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:37 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
ik ben 22 om precies te zijn. goeiemorgen zeg
Schuitje varen, theetje drinken,quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naar Ameland was dat toch?
Ach, waarom niet...
Je moet dus nog jarig worden dit jaar....alvast gefeliciteerd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:37 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
ik ben 22 om precies te zijn. goeiemorgen zeg
De Overtoom ken ik al, Ameland niet...quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Schuitje varen, theetje drinken,
Varen we naar de Overtoom.
Drinken er zoete melk met room.
Zoete melk met brokken,
Kindje mag niet jokken.
ik kom aan het einde van de avond pas mijn tuin uit, vandaarquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar frapant zo'n korte opleving aan post aan het eind van een avond... Morgen verder
EN om 10 over 2 ben je weer naar je tuin vertrokken ...quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kom aan het einde van de avond pas mijn tuin uit, vandaar
nee, hoe kom je daar nu bij?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
EN om 10 over 2 ben je weer naar je tuin vertrokken ...
Ik dacht je gewoon al vanaf 2 uur 's middags tot laat in de avond in je tuin zou zijn ....quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, hoe kom je daar nu bij?
ik had het over de avond, nu dus!
goed want ik weet het zelf inmiddels ook niet meerquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet dus nog jarig worden dit jaar....alvast gefeliciteerd.
Wat was je probleem ook alweer? Ben het vergeten.
ik lees geen topics terug..te veel moeite. En was het maar zo'n feest van vakantie, maar sommige mensen werken gewoonquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hoi. Heb je vakantie of zo?
En ik ben verantwoordelijk voor die TT, gebaseerd op de laatste post uit het vorig topic.
Héé knuffeltjequote:Op woensdag 31 juli 2013 00:27 schreef trippy_trippy het volgende:
Gisteren ook al toch? Wat heppie dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel slecht geslapen afgelopen nacht idd ....
Iets aan zijn dinges, toch?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gisteren ook al toch? Wat heppie dan?
Ja weet niet... Morgen iig langs de dokterquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gisteren ook al toch? Wat heppie dan?
nee neequote:Op woensdag 31 juli 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah! nog steeds auw aan de bips?
Waar heb je dan last van? Pijn?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet niet... Morgen iig langs de dokter
Ah. niet in de bips in elk geval, waar dan?quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar heb je dan last van? Pijn?
[..]
Nee gewoon ter controle
Ah. niet in de bips in elk geval, waar dan?
Mijn schouder al 2 week.... Maar das ook weer een ander verhaal
Daarvoor loop ik al bij de fysio...quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow ja, je schouder... duurt best lang zeg!ja dan maar even langs de dokter
Ja ik mag blij zijn dat ik dit hier nog kan typenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eigenlijk hang je dus gewoon van ellende aan elkaar als ik het goed begrijp
Das een net woord iddquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:02 schreef Deisyy het volgende:
Bips! Ik vind dat zo'n kleuterklaswoord.
Ja, is nog een wonderquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik mag blij zijn dat ik dit hier nog kan typen
Kont beter?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik lees wel eens mee, maar blijkbaar loop ik achterquote:
Billen ook, maar toch minder kleiterklasgehalte.quote:
Ik lees ook weleens mee, maar dat van de bips van chufi heb ik gemistquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik lees wel eens mee, maar blijkbaar loop ik achter
Ik vind bips leukerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Billen ook, maar toch minder kleiterklasgehalte.
Jouw billen ... Mijn billen... Ieders billenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Billen ook, maar toch minder kleiterklasgehalte.
De bips van Chufi kan je niet missen heur, is een flinke bipsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees ook weleens mee, maar dat van de bips van chufi heb ik gemist
Altijd nog beter dan mensen die het woord "voorbips" gebruiken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:02 schreef Deisyy het volgende:
Dan is het geen bips meer, maar een reetquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De bips van Chufi kan je niet missen heur, is een flinke bips
Een dikke kontquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het geen bips meer, maar een reet
Een schop voor je kontje kun je krijgen, maar dan schop ik je zo over het IJquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Leuk gesprek zo voor het slapen gaan
De platte plasserquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan mensen die het woord "voorbips" gebruiken.
Waar achterquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik lees wel eens mee, maar blijkbaar loop ik achter
Is niet veel voor nodig als je flink schoptquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Een schop voor je kontje kun je krijgen, maar dan schop ik je zo over jet IJ
Ik stond vroeger in het eerste , dus een goeie trap zit er nog wel inquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is niet veel voor nodig als je flink schopt
Suske en de doos van pandoraquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou zo een titel van een Suske en Wiske strip kunnen zijn.
In de eerste wat ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stond vroeger in het eerste , dus een goeie trap zit er nog wel in
in de eerste divisiequote:
Zolang ik maar niet de lapo heb, want dan moet ik een TT bedenken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Posten we deze nog even vol of ligt iedereen te pitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |