Ik probeer met enige regelmaat B toch zover te krijgen om te proberen een tweede te krijgen, maar nee, hij houdt voet bij stuk. En waarschijnlijk is dat ook verstandig, maar jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:24 schreef -Spring het volgende:
Nou, he?
Dank jullie!
En jij vooral, Miss. Hoewel ik best weet dat het voor jullie goed is en zo, toch een![]()
.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:06 schreef -Spring het volgende:
Hoi.
Eind dit jaar gaat de pil de prullenbak in.Omdat ik jouw spoiler niet kan overtreffen een eenvoudigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., wat tof!!
Waar hangt het bij jullie van af? (ik ken dit topic eigenlijk niet echt)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:16 schreef Lamb29 het volgende:
Hier hangt het nog in de lucht..... Kan nog beide kanten op
Ik las dit even heel anders dan bedoeld...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:27 schreef Lamb29 het volgende:
dus denk dat dat een mooi moment is om weer eens een knuppel ergens binnen te gooien over dit onderwerp..
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:06 schreef -Spring het volgende:
Hoi.
Eind dit jaar gaat de pil de prullenbak in.gaaaaaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Tot vier jaar geleden woonde ik redelijk bij jou in de buurt. Nu meer in 't midden van 't land.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Spring ga je nog zo'n knap exemplaar maken?
miss_slygevoel en verstand werken soms niet echt goed samen
lamb spannend kan nog alle kanten op
DM nog even en dan mag je voor het echie. Woon je nog bij mij in de buurt of verwar ik je nu met iemand anders?
ah mijn lange termijn geheugen werkt nogquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:23 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Tot vier jaar geleden woonde ik redelijk bij jou in de buurt. Nu meer in 't midden van 't land.
Ja, ik heb jou zelfs een keer gezien, op het station van Eindhoven. Iets met lush. Haha.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ah mijn lange termijn geheugen werkt nog
leuk joh een mini van jullie
niet op het station bij de chinees toch???? en idd lush dat weet ik nog wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, ik heb jou zelfs een keer gezien, op het station van Eindhoven. Iets met lush. Haha.
Pil is inmiddels al de deur uit, dus erg spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |