abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129583066
Spring, wat fijn dat het einde van je lange wachten in zicht is!!
pi_129584713
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 16:24 schreef -Spring het volgende:
Nou, he? O+

Dank jullie!

En jij vooral, Miss. Hoewel ik best weet dat het voor jullie goed is en zo, toch een :* :P.
Ik probeer met enige regelmaat B toch zover te krijgen om te proberen een tweede te krijgen, maar nee, hij houdt voet bij stuk. En waarschijnlijk is dat ook verstandig, maar ja ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_129587155
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:06 schreef -Spring het volgende:
Hoi.

Eind dit jaar gaat de pil de prullenbak in.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik jouw spoiler niet kan overtreffen een eenvoudige *O* , wat tof!!
pi_129587416
Hier hangt het nog in de lucht..... Kan nog beide kanten op :X
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_129587435
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 19:16 schreef Lamb29 het volgende:
Hier hangt het nog in de lucht..... Kan nog beide kanten op :X
Waar hangt het bij jullie van af? (ik ken dit topic eigenlijk niet echt)
pi_129587678
Beetje nog huis.. Al hebben we dat nu wel aardig in beeld hoe er hier evt 2 passen..

Maar vooral willen.. we hebben altijd gezegd 1.... en wellicht met veel verschil 2...
Nu rammelde ik afgelopen half jaar de pan uit ;) (Door al die leukerds hier ja! :Y) ) Maar dat is wel weer wat tot rust gekomen nadat bleek dat verhuizen gewoon echt geen optie was nu. M weet het nog niet, hij kan zich vooral geen voorstelling bij 2 maken..

Nu willen we over anderhalf jaar ongeveer gaan verhuizen of verbouwen.. en dit plan ligt dus een beetje stil nu... 21 mei zijn we 10 jaar samen ;) dus denk dat dat een mooi moment is om weer eens een knuppel ergens binnen te gooien over dit onderwerp.. Dan hebben we hopelijk ook meer duidelijkheid rondom dat verbouwen/verhuizen.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_129587787
Gelukkig is het inmiddels alweer wat tot rust gekomen. Althans, het lijkt me echt heel lastig als je heel graag wil, maar nog jaren moet wachten door omstandigheden. Dus als alleen het 'kunnen' meespeelt en niet het 'willen'. Maar wie weet dus, over een tijdje. Spannend!
pi_129588052
Naja en willen vooral bij M ;) Hij is er nog niet echt over uit
We'll have love aplenty
You and Me
pi_129588084
Dat lijkt me echt heel moeilijk, dat je het samen niet eens bent over (het aantal) kinderen. Ik ga met je mee duimen :)
pi_129588236
quote:
Op donderdag 1 augustus 2013 19:27 schreef Lamb29 het volgende:
dus denk dat dat een mooi moment is om weer eens een knuppel ergens binnen te gooien over dit onderwerp..
Ik las dit even heel anders dan bedoeld... :D

Maar lastig, Lamb, dat jullie er samen nog niet uit zijn. Ben benieuwd of er tzt nog een broertje of zusje voor O komt. :)
pi_129588512
We staan ook niet lijnrecht tegen over elkaar.. dus dat scheelt..
Voor mij 90% zeker willen..
En hij zit gewoon 50/50... Ver van z'n bed show
Hij denkt iig regelmatig mee over namen ;) en over hoe we hier moeten verbouwen zodat het evt zou passen
We'll have love aplenty
You and Me
pi_129588721
ooo Spring wat leuk!!! en spannend *O* *O* *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_129590533
Whoehoeeee Spring!!! Wat concreet en Spannend! Eind van t jaar dus, op naar een Autumn dan! *O*

En Miss, wat ontzettend lastig dat de wens toch wel op blijft spelen, ook al is t óók goed :*

Succes allemaal rammelende dames! hopelijk gaan jullie wensen gauw in vervulling of helpen handvatten jullie door de wachttijd heen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_129622946
Spannend Spring!

Man rammelt zo mogelijk nog harder dan ik. Hij had het net over kinderkleertjes kopen en hij is z'n kamer alvast wat aan het leeghalen. O+
pi_129628106
Spring ga je nog zo'n knap exemplaar maken?
miss_sly :* gevoel en verstand werken soms niet echt goed samen
lamb spannend kan nog alle kanten op
DM nog even en dan mag je voor het echie. Woon je nog bij mij in de buurt of verwar ik je nu met iemand anders?
pi_129628256
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:06 schreef -Spring het volgende:
Hoi.

Eind dit jaar gaat de pil de prullenbak in.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaaaaaaf
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:30:13 #47
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129628454
Waar ik een tijdje terug enorm rammelde is het nu weer helemaal weg gezakt.

Nog zo'n zwangerschap, bevalling en baby tijd nee dank je :X ook de financiele kosten voor een kdv etc zouden veel dingen laten betekenen en we komen dadelijk op het punt dat O. juist steeds zelfstandiger wordt en er op reizen gebied bijvoorbeeld meer mogelijkheden zijn. Maar ook voor mij meer werken en er echt wat aan over houden doordat we alleen wat bso nodig hebben.
Voordeel is dat onze woonsituatie er voor zorgt dat het ook gewoon niet kan dus dat is ook een goede stop op elke gedachte in uitbreidingsrichting.

Spring ik vind het zo gaaf!

DaD al een nieuwe auto gevonden? Dan kunnen jullie weer snel verder sparen!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_129630291
Zou je er vrede mee hebben als het bij één kind zou blijven, lazi?

We hebben gisteren en vandaag meerdere auto's bekeken, en we gaan morgenochtend bellen dat we één daarvan willen kopen! Ook nog voor een aardig lager bedrag dan we hadden begroot, dus yay!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:16:17 #49
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129630486
Ja hoor.
Op dit moment weegt het moeten laten er niet tegenop dus duidelijk wel.
Ik zie in zo wel één als twee kinderen voordelen maar heb er niet een gevoel bij dat het nu niet compleet is.

En woehoe! Gaat de goede kant op dus. Heel fijn voor je meis!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_129630777
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Spring ga je nog zo'n knap exemplaar maken?
miss_sly :* gevoel en verstand werken soms niet echt goed samen
lamb spannend kan nog alle kanten op
DM nog even en dan mag je voor het echie. Woon je nog bij mij in de buurt of verwar ik je nu met iemand anders?
Tot vier jaar geleden woonde ik redelijk bij jou in de buurt. Nu meer in 't midden van 't land.
pi_129630851
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:23 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Tot vier jaar geleden woonde ik redelijk bij jou in de buurt. Nu meer in 't midden van 't land.
ah mijn lange termijn geheugen werkt nog *O*
leuk joh een mini van jullie
pi_129630958
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:25 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

ah mijn lange termijn geheugen werkt nog *O*
leuk joh een mini van jullie
Ja, ik heb jou zelfs een keer gezien, op het station van Eindhoven. Iets met lush. Haha.
Pil is inmiddels al de deur uit, dus erg spannend. *O*
pi_129631022
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:27 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ja, ik heb jou zelfs een keer gezien, op het station van Eindhoven. Iets met lush. Haha.
Pil is inmiddels al de deur uit, dus erg spannend. *O*
niet op het station bij de chinees toch???? en idd lush dat weet ik nog wel.
pi_129631077
Nee, station, aan de stadskant.
pi_129631139
nah geheugen dus echt stuk
pi_129631352
Ik weet namelijk ook geen enkele chinees in Eindhoven. _O-

Ik ben echt benieuwd hoe onze beesten het gaan vinden, een kindje. Honden vinden kinderen erg leuk. Kat is destijds herplaatst bij ons omdat hij bij zijn oude gezin niet met de kinderen kon. Kinderen renden achter hem aan en hij kreeg er enorm veel stress van.

Tegenwoordig vindt ie kinderen leuk, ook kleintjes. Want aandacht. Enorm geduldig ook. O+
pi_129631743
Hier keken ze eerst echt zo huh wat is dat??? maar ze deden niks met Ean. 1x lag er een kat in de box dus ik leg haar er naast ze draait er naar toe kat bleef gewoon liggen.

Nu kan ze ze wel aaien mits ze niets eerst luidkeels begint te tetteren. Maar als ze niks zegt en ze aait zorro heeft hij niet door dat ze het is en gaat er eens goed voor liggen. Ze doet zo ook geen pijn alleen is ze nogal fel op d'r spullen dus dat moet ze nog leren.

Ze heeft 1x een haal gekregen maar dat zag ik aankomen was alleen net te laat de kat was opstandig dus iedereen die zijn hand had uitgestoken was gemept.
pi_129631979
Oh, wat lief met Zorro. O+
pi_129632154
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:54 schreef DanseMacabre het volgende:
Oh, wat lief met Zorro. O+

dit kon hij dan weer niet zo waarderen. Maar hij bleef gewoon liggen.
pi_129703457
Mijn schoonzusje is nu 13 weken zwanger en vriendlief zei vanavond toen we met zijn allen bij mijn schoonouders waren dat hij toch steeds positiever nadenkt over kinderen krijgen *rammel*

Vond ik echt al heel wat, zeker dat hij er nu ook echt over nadenkt blijkbaar.

Maar goed, straks dus voor het eerst tante (en hij oom) en dan komt het ook allemaal een stuk dichterbij natuurlijk. Dus eens zien hoe vriendlief dan reageert op de kleine :) Vrienden van hun hebben een dochtertje van 1.5 jaar maar daar moet hij echt niks van hebben. Maar dat is onbekend, dus ook anders natuurlijk.

Maar wel leuk iig dat vriendlief er nu dus ook meer mee bezig lijkt te zijn :)

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')