abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129472438
Een topic voor iedereen die wel graag een kindje zou willen maar waarvoor het nu (nog) niet weggelegd is.

Het rammelende ei:

Hier verder rammelen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_129472923
Hij "verzint" dus eigenlijk elke keer een reden om er niet mee bezig te gaan?
pi_129473174
Nolita
Wat een vervelende opmerking

DaD
Als je zwanger bent heb je ook nog tijd om te sparen

& rammelen blijft, ook nu we een kindje hebben O+
We gaan waarsch voor een 2e als ons meisje 2jr is. Kan nu al niet wachten :@
pi_129473347
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:22 schreef Pvoesss het volgende:
Heb je het over mijn vriend? Zo ja, dan vind ik je opmerking een beetje aan de nare, insinuerende kant. Dat we eerst gaan sparen voor een fatsoenlijke auto is vanaf het begin duidelijk geweest en daar ben ik het ook aldoor mee eens geweest. Dat ik dat niet leuk vind, is wat anders.
pi_129473515
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:22 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook een beetje zure opmerking....

Dagennacht: ik blijf wachtend op het 2e streepje net zo hard rammelen als daarvoor, alleen weet je nu dat je niet meer hoeft te wachten
S. 2014
J. 2016
pi_129475458
Nou zo zuur bedoel ik het helemaal niet ik herinnerde mij gewoon deze post nog:

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier ook hoor! Maar het scheelt zo veel dat vriend en ik nu wel aardig on the same page zitten. Van de week hebben we een spaardoel toegevoegd aan onze spaarrekening (bij de ING kun je je spaarrekening onderverdelen): kindje. *; . Als daar een beetje een fatsoenlijk bedrag op staat gaan we er voor!
En nu zie ik dit:

quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kirb, m'n vriend heeft het aldoor over 'binnenkort'. Maar dat is in zijn ogen alles binnen nu en vijf jaar, geloof ik. We hebben afgesproken dat we gaan beginnen als we een bepaald bedrag op de spaarrekening hebben. Dat hebben we allang, maar we moeten er eerst nog een nieuwe auto van kopen. }:| .
Dat in combinatie met de eerste post leek er voor mij gewoon op dat hij dit nu ineens bedacht.
Ja je kan het op meerdere manieren lezen maar ik bedoelde het helemaal niet lullig.
pi_129475770
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:38 schreef Pvoesss het volgende:
Nou zo zuur bedoel ik het helemaal niet ik herinnerde mij gewoon deze post nog:

[..]

En nu zie ik dit:

[..]

Dat in combinatie met de eerste post leek er voor mij gewoon op dat hij dit nu ineens bedacht.
Ja je kan het op meerdere manieren lezen maar ik bedoelde het helemaal niet lullig.
Misschien dat deze je dan ook bekend voorkomt:

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, ik moet vaker naar jullie luisteren. :D. Gister tijdens het eten gevraagd of hij er eens over na zou willen denken of we misschien eerder zouden kunnen gaan beginnen. Rustig uitgelegd dat mijn gevoel heel sterk is en dat ik het niet fijn vind om het idee te hebben dat dat er niet toe doet. Begon 'ie eerst weer over geld sparen blabla, maar toen heb ik gevraagd hoe het er voor hem uit zou zien als die randvoorwaarden nú in orde zouden zijn. Ja, dan zou 'ie nu wel willen beginnen want hij was er eigenlijk wel klaar voor.

We hebben de komende tijd nog wat grote uitgaven staan (auto's die stuk gaan tijdens een verhuizing }:| ), maar als ons saldo daarna weer lekker wat op regel is, staat eigenlijk niets ons meer in de weg. *O*.
pi_129475852
Sorry hoor dat ik niet dat bewuste stuk nog wist en niet dat ene stukje er ook bij had zitten ik vroeg het ook gewoon.
pi_129476155
Dan verschilt wat wij verstaan onder 'gewoon vragen', denk ik. Het kwam vrij zuigend en insinuerend op mij over.

Maar goed. Om nog even fatsoenlijk antwoord op je vraag te geven: nee, hij verzint niet steeds nieuwe dingen.
pi_129477894
DAD het is gewoon bagger als er allerlei randvoorwaarden zijn...
S. 2014
J. 2016
  maandag 29 juli 2013 @ 21:35:02 #11
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129484758
DaD maar als ik zie hoe snel jullie nu gespaard hebben, zit je vast na de auto weer snel aan het bedrag om te beginnen.
Bijna meissie :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_129497196
Ook stom hè, zo'n hele grote stomme uitgave die moet! Moet het ook een grote auto worden DaD, of kunnen jullie daar een beetje op besparen?

Hier alles in orde, ik heb mijn afspraak voor maandag! En ik heb er kriebels van in mijn buik, het gaat nu eindelijk toch echt beginnen!
pi_129502566
We willen wel een auto kopen die nog vrij nieuw is, met een lage kilometerstand en alles. Zodat we niet over twee jaar weer moeten, zeg maar. Ik moet er wel vier dagen in de week mee naar m'n werk en ik vond het een heel nare ervaring toen ik met de vorige auto stil kwam te staan op de snelweg, dus ik ben er huiverig voor om maar snel even iets te kopen voor een paar duizend euro of zo.

Alleen hebben we al een paar keer meegemaakt dat de auto nét verkocht bleek te zijn als we belden voor een proefrit. :+.

Dag, wat spannend zeg! Het komt nu echt heel dichtbij!
pi_129504395
Dat is zuur DaD! Hopen dat het snel goed komt!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:24:02 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129524812
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
We willen wel een auto kopen die nog vrij nieuw is, met een lage kilometerstand en alles. Zodat we niet over twee jaar weer moeten, zeg maar. Ik moet er wel vier dagen in de week mee naar m'n werk
En er moet wel een kinderwagen in de achterbak passen :+

Plus wat lazi zegt, jullie hebben dat bedrag vast een keer bij elkaar gespaard! En misschien kun je dat bedrag nog wat naar beneden onderhandelen? oO<
pi_129525606
Baard kwam er zelf al mee dat we een gedeelte ook tijdens het proberen/de zwangerschap bij elkaar kunnen sparen! :Y .

Ooh LB, wat lees ik? Over niet al te lang tijd voor nog zo'n snoepje? O+.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:40:25 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129525711
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baard kwam er zelf al mee dat we een gedeelte ook tijdens het proberen/de zwangerschap bij elkaar kunnen sparen! :Y .

Ooh LB, wat lees ik? Over niet al te lang tijd voor nog zo'n snoepje? O+.
Goed punt van hem!! ^O^

En dat duurt nog minstens een jaar joh! :D en het is geheel mijn planning, heb t daar nog niet concreet met mn vriend over gehad, dus dat moet misschien eerst nog even oO<
pi_129577257
Lijkt me slim, ja. :+.

Vanavond en morgen bij drie auto's kijken!
pi_129579769
Hopen dat er een fijne auto tussen zit DAD!!

Ik ben blij, het is nog niet 100% rond, maar voorlopig ben ik maar gewoon blij dat men heeft gezegd het contract van vriendlief te verlengen met een jaar. Aangezien mijn planning was (moet het natuurlijk nog bespreken haha) om een jaar na afstuderen van vriendlief voor een kindje te gaan is het volgend jaar natuurlijk weer even spannend of het dan weer verlengd gaat worden. Maar het begin is er in ieder geval :)
pi_129579881
Spannend nolita! Wie weet of je over precies een jaar afscheid mag gaan nemen van dit topic?!
pi_129580402
Hoi.

Eind dit jaar gaat de pil de prullenbak in.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129580461
Spring! :D *O*
pi_129580525
Gefeliciteerd spring, wat spannend!
pi_129580866
Hoera, Spring! Je rammelde al best weer lang toch? Deed je vriend/man/partner nog een opleiding, of verwar ik je nu met iemand?
pi_129581017
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoera, Spring! Je rammelde al best weer lang toch? Deed je vriend/man/partner nog een opleiding, of verwar ik je nu met iemand?
Jup! Eind 2014 is ie daarmee klaar. Als ie alles vlot haalt mss zelfs oktober 2014 al. Maar vanaf zomer 2014 heeft ie iig geen tentamens meer. Of geen opdrachten juist, ik weet het niet zo goed meer. :@ In ieder geval is dan de druk wat van ketel. Moeten we nog wel ergens tussendoor en hele kamer op het platte dak van onze slaapkamer zien te bouwen. Maar dan kan evt ook later. Mocht er een kindje komen dan slaapt dat toch de eerste periode in onze slaapkamer.
pi_129581108
Wat een tof vooruitzicht spring!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_129581340
Spring :o *O* O+
Wat geweldig!

tikje jaloers :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:55:22 #28
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_129581890
Spring! *O* Wat tof! *O*
A grand adventure has begun.
pi_129582590
Leukleuk! Einde aan je lange wachten! *O*
Met een meidenkwartet
pi_129582844
Nou, he? O+

Dank jullie!

En jij vooral, Miss. Hoewel ik best weet dat het voor jullie goed is en zo, toch een :* :P.
pi_129583066
Spring, wat fijn dat het einde van je lange wachten in zicht is!!
pi_129584713
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 16:24 schreef -Spring het volgende:
Nou, he? O+

Dank jullie!

En jij vooral, Miss. Hoewel ik best weet dat het voor jullie goed is en zo, toch een :* :P.
Ik probeer met enige regelmaat B toch zover te krijgen om te proberen een tweede te krijgen, maar nee, hij houdt voet bij stuk. En waarschijnlijk is dat ook verstandig, maar ja ;)
pi_129587155
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:06 schreef -Spring het volgende:
Hoi.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik jouw spoiler niet kan overtreffen een eenvoudige *O* , wat tof!!
pi_129587416
Hier hangt het nog in de lucht..... Kan nog beide kanten op :X
We'll have love aplenty
You and Me
pi_129587435
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 19:16 schreef Lamb29 het volgende:
Hier hangt het nog in de lucht..... Kan nog beide kanten op :X
Waar hangt het bij jullie van af? (ik ken dit topic eigenlijk niet echt)
pi_129587678
Beetje nog huis.. Al hebben we dat nu wel aardig in beeld hoe er hier evt 2 passen..

Maar vooral willen.. we hebben altijd gezegd 1.... en wellicht met veel verschil 2...
Nu rammelde ik afgelopen half jaar de pan uit ;) (Door al die leukerds hier ja! :Y) ) Maar dat is wel weer wat tot rust gekomen nadat bleek dat verhuizen gewoon echt geen optie was nu. M weet het nog niet, hij kan zich vooral geen voorstelling bij 2 maken..

Nu willen we over anderhalf jaar ongeveer gaan verhuizen of verbouwen.. en dit plan ligt dus een beetje stil nu... 21 mei zijn we 10 jaar samen ;) dus denk dat dat een mooi moment is om weer eens een knuppel ergens binnen te gooien over dit onderwerp.. Dan hebben we hopelijk ook meer duidelijkheid rondom dat verbouwen/verhuizen.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_129587787
Gelukkig is het inmiddels alweer wat tot rust gekomen. Althans, het lijkt me echt heel lastig als je heel graag wil, maar nog jaren moet wachten door omstandigheden. Dus als alleen het 'kunnen' meespeelt en niet het 'willen'. Maar wie weet dus, over een tijdje. Spannend!
pi_129588052
Naja en willen vooral bij M ;) Hij is er nog niet echt over uit
We'll have love aplenty
You and Me
pi_129588084
Dat lijkt me echt heel moeilijk, dat je het samen niet eens bent over (het aantal) kinderen. Ik ga met je mee duimen :)
pi_129588236
quote:
Op donderdag 1 augustus 2013 19:27 schreef Lamb29 het volgende:
dus denk dat dat een mooi moment is om weer eens een knuppel ergens binnen te gooien over dit onderwerp..
Ik las dit even heel anders dan bedoeld... :D

Maar lastig, Lamb, dat jullie er samen nog niet uit zijn. Ben benieuwd of er tzt nog een broertje of zusje voor O komt. :)
pi_129588512
We staan ook niet lijnrecht tegen over elkaar.. dus dat scheelt..
Voor mij 90% zeker willen..
En hij zit gewoon 50/50... Ver van z'n bed show
Hij denkt iig regelmatig mee over namen ;) en over hoe we hier moeten verbouwen zodat het evt zou passen
We'll have love aplenty
You and Me
pi_129588721
ooo Spring wat leuk!!! en spannend *O* *O* *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_129590533
Whoehoeeee Spring!!! Wat concreet en Spannend! Eind van t jaar dus, op naar een Autumn dan! *O*

En Miss, wat ontzettend lastig dat de wens toch wel op blijft spelen, ook al is t óók goed :*

Succes allemaal rammelende dames! hopelijk gaan jullie wensen gauw in vervulling of helpen handvatten jullie door de wachttijd heen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_129622946
Spannend Spring!

Man rammelt zo mogelijk nog harder dan ik. Hij had het net over kinderkleertjes kopen en hij is z'n kamer alvast wat aan het leeghalen. O+
pi_129628106
Spring ga je nog zo'n knap exemplaar maken?
miss_sly :* gevoel en verstand werken soms niet echt goed samen
lamb spannend kan nog alle kanten op
DM nog even en dan mag je voor het echie. Woon je nog bij mij in de buurt of verwar ik je nu met iemand anders?
pi_129628256
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:06 schreef -Spring het volgende:
Hoi.

SPOILER
gaaaaaaf
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:30:13 #47
244125 laziness
pi_129628454
Waar ik een tijdje terug enorm rammelde is het nu weer helemaal weg gezakt.

Nog zo'n zwangerschap, bevalling en baby tijd nee dank je :X ook de financiele kosten voor een kdv etc zouden veel dingen laten betekenen en we komen dadelijk op het punt dat O. juist steeds zelfstandiger wordt en er op reizen gebied bijvoorbeeld meer mogelijkheden zijn. Maar ook voor mij meer werken en er echt wat aan over houden doordat we alleen wat bso nodig hebben.
Voordeel is dat onze woonsituatie er voor zorgt dat het ook gewoon niet kan dus dat is ook een goede stop op elke gedachte in uitbreidingsrichting.

Spring ik vind het zo gaaf!

DaD al een nieuwe auto gevonden? Dan kunnen jullie weer snel verder sparen!
pi_129630291
Zou je er vrede mee hebben als het bij één kind zou blijven, lazi?

We hebben gisteren en vandaag meerdere auto's bekeken, en we gaan morgenochtend bellen dat we één daarvan willen kopen! Ook nog voor een aardig lager bedrag dan we hadden begroot, dus yay!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:16:17 #49
244125 laziness
pi_129630486
Ja hoor.
Op dit moment weegt het moeten laten er niet tegenop dus duidelijk wel.
Ik zie in zo wel één als twee kinderen voordelen maar heb er niet een gevoel bij dat het nu niet compleet is.

En woehoe! Gaat de goede kant op dus. Heel fijn voor je meis!
pi_129630777
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Spring ga je nog zo'n knap exemplaar maken?
miss_sly :* gevoel en verstand werken soms niet echt goed samen
lamb spannend kan nog alle kanten op
DM nog even en dan mag je voor het echie. Woon je nog bij mij in de buurt of verwar ik je nu met iemand anders?
Tot vier jaar geleden woonde ik redelijk bij jou in de buurt. Nu meer in 't midden van 't land.
pi_129630851
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:23 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Tot vier jaar geleden woonde ik redelijk bij jou in de buurt. Nu meer in 't midden van 't land.
ah mijn lange termijn geheugen werkt nog *O*
leuk joh een mini van jullie
pi_129630958
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:25 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

ah mijn lange termijn geheugen werkt nog *O*
leuk joh een mini van jullie
Ja, ik heb jou zelfs een keer gezien, op het station van Eindhoven. Iets met lush. Haha.
Pil is inmiddels al de deur uit, dus erg spannend. *O*
pi_129631022
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:27 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ja, ik heb jou zelfs een keer gezien, op het station van Eindhoven. Iets met lush. Haha.
Pil is inmiddels al de deur uit, dus erg spannend. *O*
niet op het station bij de chinees toch???? en idd lush dat weet ik nog wel.
pi_129631077
Nee, station, aan de stadskant.
pi_129631139
nah geheugen dus echt stuk
pi_129631352
Ik weet namelijk ook geen enkele chinees in Eindhoven. _O-

Ik ben echt benieuwd hoe onze beesten het gaan vinden, een kindje. Honden vinden kinderen erg leuk. Kat is destijds herplaatst bij ons omdat hij bij zijn oude gezin niet met de kinderen kon. Kinderen renden achter hem aan en hij kreeg er enorm veel stress van.

Tegenwoordig vindt ie kinderen leuk, ook kleintjes. Want aandacht. Enorm geduldig ook. O+
pi_129631743
Hier keken ze eerst echt zo huh wat is dat??? maar ze deden niks met Ean. 1x lag er een kat in de box dus ik leg haar er naast ze draait er naar toe kat bleef gewoon liggen.

Nu kan ze ze wel aaien mits ze niets eerst luidkeels begint te tetteren. Maar als ze niks zegt en ze aait zorro heeft hij niet door dat ze het is en gaat er eens goed voor liggen. Ze doet zo ook geen pijn alleen is ze nogal fel op d'r spullen dus dat moet ze nog leren.

Ze heeft 1x een haal gekregen maar dat zag ik aankomen was alleen net te laat de kat was opstandig dus iedereen die zijn hand had uitgestoken was gemept.
pi_129631979
Oh, wat lief met Zorro. O+
pi_129632154
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:54 schreef DanseMacabre het volgende:
Oh, wat lief met Zorro. O+

dit kon hij dan weer niet zo waarderen. Maar hij bleef gewoon liggen.
pi_129703457
Mijn schoonzusje is nu 13 weken zwanger en vriendlief zei vanavond toen we met zijn allen bij mijn schoonouders waren dat hij toch steeds positiever nadenkt over kinderen krijgen *rammel*

Vond ik echt al heel wat, zeker dat hij er nu ook echt over nadenkt blijkbaar.

Maar goed, straks dus voor het eerst tante (en hij oom) en dan komt het ook allemaal een stuk dichterbij natuurlijk. Dus eens zien hoe vriendlief dan reageert op de kleine :) Vrienden van hun hebben een dochtertje van 1.5 jaar maar daar moet hij echt niks van hebben. Maar dat is onbekend, dus ook anders natuurlijk.

Maar wel leuk iig dat vriendlief er nu dus ook meer mee bezig lijkt te zijn :)

SPOILER
pi_129711370
Nog een uurtje en dan neem ik afscheid van dit topic, ik vind het best wel heel spannend!
pi_129756996
1 november! We hebben een datum!! O+.
pi_129760141
Dad! Wat goed! Ga je aftellen?

Wij zijn begonnen, en het is toch fijn spannend!
pi_129760188
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
O+ wat fijn!
misschien gaan we wel tegelijk...
Kwak
pi_129760756
DaD *O* *O* Nog maar 3 maandjes!
pi_129760815
quote:
Oh!! Wat goed en wat spannend!!
pi_129761265
Fijn DaD! *O*
pi_129761634
quote:
*O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129763258
quote:
*stuiter stuiter stuiter*

*O* *O* *O*

Wat ontzettend fijn en tof!! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129770999
Bedankt voor de jompels. O+. Dat was even een onverwacht gesprek tijdens de lunch op een Frans terras, vanmiddag. :+.

Zei ie later vanavond nog dat hij die datum al langer in z'n hoofd had, maar mij er mee wilde verrassen. *; .
pi_129771573
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor de jompels. O+. Dat was even een onverwacht gesprek tijdens de lunch op een Frans terras, vanmiddag. :+.

Zei ie later vanavond nog dat hij die datum al langer in z'n hoofd had, maar mij er mee wilde verrassen. *; .
O+
pi_129771685
quote:

Hoe tof! *O*

En kwak misschien ook wel :o

En met wat geluk, kan/mag ik dan ook weer! Kunnen we met z'n 3tjes :D *O* *;
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:58:41 #73
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129772576
quote:

Ohhhhh wat tof!!!! *O* En wat lief van m ook wel O+

Neem nog lekker ff een wijntje en een kaasje, daar ga je een tijd af moeten blijven straks oO<
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:59:22 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129772612
Oh en Kwak ook! Ik hoop t voor je! *O*

Kan Coco jullie mooi wegwijs maken, zou tof zijn als jij dan ook weer mag! *O*
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:01:51 #75
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129772734
DAD *O*

En Kwakz0r en Coco misschien ook wel *O* .

Coco, dat zou toch leuk zijn, als wij misschien nog samen in Z&G kunnen posten!
pi_129772879
Partytime!! *O*
S. 2014
J. 2016
pi_129772891
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef Fee-nix het volgende:
DAD *O*

En Kwakz0r en Coco misschien ook wel *O* .

Coco, dat zou toch leuk zijn, als wij misschien nog samen in Z&G kunnen posten!
Oh, ik heb jouw post helemaal gemist? Kwam even spieken wat DaD's update was namelijk. Maar jij wilt/gaat ook weer dus? Zou wel tof zijn ja :D

Eerst samen in wohts dan?

Ga deze maand als het goed is van de bloedverdunners af namelijk, dan nog wat onderzoeken om te kijken waar de embolie vandaan kwam. Dan zijn we weer een paar maanden verder, denk ik. Met wat geluk groen licht dan :Y Plus, dan is de keizersnede ook (bijna) een jaar geleden, dus dan mag ik wat dat betreft ook weer. Rammeldebammel hier hoor!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:20:40 #78
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129773670
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, ik heb jouw post helemaal gemist? Kwam even spieken wat DaD's update was namelijk. Maar jij wilt/gaat ook weer dus? Zou wel tof zijn ja :D

Eerst samen in wohts dan?

Ga deze maand als het goed is van de bloedverdunners af namelijk, dan nog wat onderzoeken om te kijken waar de embolie vandaan kwam. Dan zijn we weer een paar maanden verder, denk ik. Met wat geluk groen licht dan :Y Plus, dan is de keizersnede ook (bijna) een jaar geleden, dus dan mag ik wat dat betreft ook weer. Rammeldebammel hier hoor!
Ik post al in WOHTS :D :s) . Nu net de eerste maand 'proberen' achter de rug. Dus kom snel! ;). Spannend hoor! Hoop dat je gauw groen licht hebt!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:54:46 #79
244125 laziness
pi_129775175
DaD woehoe!!!!!

Super fijn meis *O* en heel lief van baard.
pi_129780581
Ik vind jullie reacties zo lief! Er is echt een last van m'n schouders gevallen. :@. Nog minder dan drie maanden. :D.

LB, ik doe sowieso al niet aan wijn en kaasjes (of roken, of rood rauw vlees), dus dat zal niet zo'n probleem zijn. ;).
pi_129780648
quote:

Wat fantastisch! O+
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_129780656
Oh en wat betreft wijn/kaasjes/de rest: is het nu verstandig om daar al mee te stoppen voordat je zwanger raakt (als je gaat proberen om een kind te krijgen?), of hoeft dat niet?
pi_129780730
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 07:50 schreef Lot_1 het volgende:
Oh en wat betreft wijn/kaasjes/de rest: is het nu verstandig om daar al mee te stoppen voordat je zwanger raakt (als je gaat proberen om een kind te krijgen?), of hoeft dat niet?
nee hoor. heeft geen enkele zin om daar nu al mee te stoppen :)
pi_129780752
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 07:50 schreef Lot_1 het volgende:
De meeste kaasjes kun je ook gewoon eten als je zwanger bent, hoor. Alleen rauwmelkse kazen niet. Gewone brie is bijvoorbeeld geen rauwmelkse kaas, dus dat kan gewoon. Het moet op de verpakking staan (au lait cru) en bij een kaaswinkel kun je vragen naar de juiste kaas.
pi_129780773
Oh thanks, ik meende me al te herinneren dat het niet hoefde maar laatst dacht een vriendin van wel ;)
En fijn dat brie wel kan! *nomnom
Ik zal me er te zijner tijd wel verder in verdiepen, het is voorlopig nog niet zo van toepassing. Ik rammel vrolijk verder :)
pi_129780908
Voor de wijn geldt wel dat het van invloed is op je vruchtbaarheid. Niet dat je meteen als je gaat proberen moet stoppen, maar de overbodige wijntjes skippen kan geen kwaad geloof ik ;-)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:49:32 #87
390026 Aisly
A flower a day..
pi_129789280
Wat een goede vooruitzichten DAD, Kwakz0r en Coco! *O*
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:24:21 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129840029
Ik dronk gewoon na mijn eisprong geen wijn meer tot ik ongesteld werd. Better safe than sorry. En mbt de kaasjes heeft miss sly helemaal gelijk :Y
pi_129845413
Prompt drie dagen overtijd natuurlijk.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:41:57 #90
244125 laziness
pi_129867676
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Neem aan dat dit niks bleek te zijn toch? :o
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:44:07 #91
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129867772
quote:
Ik heb even teruggelezen naar jouw verhaal. Dat zou wel een stunt zijn _O-
pi_129868169
DAD al getest???
pi_129868824
DaD *O* *O* *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_129869805
quote:
11.gif
Noot noot.
pi_129871828
quote:
19s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:42 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
^^
Kwak
pi_129875121
Nog niet ongesteld, maar ik kan pas dinsdag testen. Tegen die tijd is er vast wel al niets meer aan de hand.

En of dit een stunt zou zijn, zeg. :') .
pi_129876416
Nou! :D
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:31:35 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129885467
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog niet ongesteld, maar ik kan pas dinsdag testen. Tegen die tijd is er vast wel al niets meer aan de hand.

En of dit een stunt zou zijn, zeg. :') .
Hoezo kan je dinsdag pas testen??

Wat spannend!! :o :D
pi_129907294
Speciaal voor jullie heb ik vandaag in een café in Brugge over een staafje geplast.

SPOILER
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:39:33 #100
244125 laziness
pi_129907647
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Speciaal voor jullie heb ik vandaag in een café in Brugge over een staafje geplast.

SPOILER
Over een paar maanden dan maar snel wel positief piesen.
En fijn dat jullie nu zo op één lijn zitten :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')