Klopt.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:13 schreef ddx het volgende:
6u (en 7 als je van 0:00 tot 1:00 meetelt) toch ?
Klopt, maar 4 uur achter elkaar (2 programma's) bedoelde ikquote:Op maandag 29 juli 2013 16:13 schreef ddx het volgende:
6u (en 7 als je van 0:00 tot 1:00 meetelt) toch ?
twitter:Noedotweets twitterde op maandag 29-07-2013 om 16:23:27Dus, Je zegt een radiooptreden af voor een miezerig boottochtje, maar wel tijd hebben om even aan de telefoon te komen. Bel dan niet. #3fm reageer retweet
Heeej!quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heeej!
Ben je lekker aan het soppen?
Ja, wat nou? Muis ging toch naar haar ouders om schoon te maken enzulks.quote:
Je kent me toch al langer dan vandaagquote:Op maandag 29 juli 2013 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, wat nou? Muis ging toch naar haar ouders om schoon te maken enzulks.
Het valt mee. Ik moest alleen wat stofzuigen en wat boodschappen doen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heeej!
Ben je lekker aan het soppen?
Hihaho.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kent me toch al langer dan vandaag
Het woord "soppen" interpreteer ik heeeeeeeeeeeeel anders
jijquote:Op maandag 29 juli 2013 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ikquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En ze is ook al aan het naaien.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het valt mee. Ik moest alleen wat stofzuigen en wat boodschappen doen.
Wel alweer een rokje genaaid. Dus tot nu toe een top vakantie.
Ik lig dubbel hierquote:Op maandag 29 juli 2013 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
En ze is ook al aan het naaien.
Make it stop!
quote:
Houd op! SC houdt het zo dadelijk niet meer!quote:
Daag Muis!quote:Op maandag 29 juli 2013 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu ga ik weer. Mijn pleziertje voor vandaag ook weer gehad.
Je bent te laatquote:
zonde.quote:
Tja Timur was er zondag niet, dat scheelt al een beetje....quote:Op maandag 29 juli 2013 15:36 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Het is inderdaad rustig dit weekend. Is iedereen op vakantie?
Kom je nu meequote:Op maandag 29 juli 2013 18:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Tja Timur was er zondag niet, dat scheelt al een beetje....
en een sociaal leven? wahahaha. al ga ik zo wel naar de bios. nog mensen zin om mee te gaan naar World War Z? draait om 19u in Tivoli Leeuwarden
quote:De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) heeft een onderzoek ingesteld naar het programma Zomergasten, waar zondagavond een rokende cabaterier Hans Teeuwen te gast was.
Dat heeft een woordvoerder van de NVWA maandag gezegd.
De set van Zomergasten is een werkplek en dus mag daar niet worden gerookt. De VPRO, die Zomergasten uitzendt, kan een waarschuwing of een boete krijgen.
"Ik wil niet op de zaken vooruit lopen, maar een overtreding van het rookverbod weegt zwaar", zegt de woordvoerder. De VPRO was niet direct bereikbaar voor commentaar.
Teeuwen was zondag de eerste zomergast van dit seizoen. Zijn aflevering trok 812 duizend kijkers, ruim tweehonderdduizend meer dan eerste aflevering van Zomergasten vorig jaar.
twitter:mistertwitmel twitterde op maandag 29-07-2013 om 20:55:27Wat een noob van een dj op #3fm Beller mag kiesen tussen Flight (Denzel Washington) of Stolen (Nicolas Cage). Zegt de dj kies maar Stolen want dan zit je altijd goed met Nicolas Cage..... Die #3fm dj heeft dus echt meer verstand van muziek...... reageer retweet
twitter:Domien twitterde op maandag 29-07-2013 om 20:57:56@mistertwitmel Rustig an. Daarom ben ik toch ook dj en geen filmrecensent..? Of? Allebei de films niet gezien, trouwens. reageer retweet
Mja, er zullen ook vast een heel aantal mensen die hier normaal gesproken mee posten op vakantie zijn... en dan schiet 't inderdaad niet op.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:57 schreef ddx het volgende:
Wat een rust hier, ga ik rondje fietsen kom ik terug zijn we maar paar posts verder![]()
welke film die je nog wil zien draait er in de bios en waar moet ik t weekend zijn? hoewel...zondag ga ik naar de Deventer Boekenmarkt. je bent welkomquote:
Despicable Me 2 en This is the End, maar die draait pas eind augustusquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welke film die je nog wil zien draait er in de bios en waar moet ik t weekend zijn? hoewel...zondag ga ik naar de Deventer Boekenmarkt. je bent welkom
ow ja, this is the end is toch met acteurs die zichzelf spelen? lijkt me ook wel vet. Dispicable Me 2 ook wel ok, maar om daarvoor nou naar de bios te gaan..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Despicable Me 2 en This is the End, maar die draait pas eind augustus
Klopt, voorstukje van TitE zag er tof uit en met een aardige sterrencast en cameo's in ieder geval. DM2 lijkt me gewoon een toffe film, de eerste vond ik ook leuk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow ja, this is the end is toch met acteurs die zichzelf spelen? lijkt me ook wel vet. Dispicable Me 2 ook wel ok, maar om daarvoor nou naar de bios te gaan..
Ik heb nog nooit een film in 3D gezien eerlijk gezegd. Maar daar hoofdpijn van krijgen is wel klote ja.quote:overigens zag ik vandaag dus World War Z in 3D en dat 3D zoog me toch. veel te druk. heb meestal geen hoofdpijn na 3D maar nu wel een beetje.
zit er aan te denken om een abo bij de videotheek te nemen. voor 10euro per maand 1 film per dag huren. en dan heb ik goede films, in topkwaliteit op m'n nieuwe TV met prima surround geluid. en geen 3D als ik dat niet wil
ik heb er inmiddels genoeg gezien om te concluderen dat het eigenlijk weinig toevoegt. als ik kan kiezen ga ik liever naar 2D.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Klopt, voorstukje van TitE zag er tof uit en met een aardige sterrencast en cameo's in ieder geval. DM2 lijkt me gewoon een toffe film, de eerste vond ik ook leuk.
[..]
Ik heb nog nooit een film in 3D gezien eerlijk gezegd. Maar daar hoofdpijn van krijgen is wel klote ja.
Trustequote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er inmiddels genoeg gezien om te concluderen dat het eigenlijk weinig toevoegt. als ik kan kiezen ga ik liever naar 2D.
en nu kies ik ervoor naar bed te gaan. wekker gaat weer vroeg.
slaap lekker
Dus weer een botsing?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:57 schreef SilentChaos het volgende:
Oeh, ik kwam botsingmeisje net weer tegen
Ze zag me alleen niet
Had ik eigenlijk moeten doenquote:
Eén van de 'tien uitspraken die alleen goed klinken als Barry White ze opzegt'quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[ afbeelding ] Queens of the stone age [ afbeelding ]
De laatste 5 posts van jou in de 3FM reeks zijn gezeikquote:
Wat is het nut van een timer en een alarm in de 3FM-app?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, er zullen ook vast een heel aantal mensen die hier normaal gesproken mee posten op vakantie zijn... en dan schiet 't inderdaad niet op.
... en ik was een avondje aan het prutsen aan een mobiele app.
NOS op 3twitter:bartjancune twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 12:54:17Na de wolf, de potvis, de tijgermug en de zeekomkommer nu tijd voor kanaries in het nieuws. Hartelijk #komkommertijd! reageer retweet
Klopt, dan kan je je telefoon als wekkerradio gebruiken. Zit al langer in de iOS-app en is iets wat door best veel luisteraars is ingestuurd als idee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is het nut van een timer en een alarm in de 3FM-app?
Gaat dan de stream aan als je de wekker zet ofzo?
Oh en niet iedereen die nu niet post is op vakantie hoor.
Hoiquote:
Hoi SC!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:23 schreef F.Begbie het volgende:
Ben ik de enige die die Rabbering een irritante josti vindt? Zeker met het geplug van zijn mokkeltje.
Nee.quote:
Hebben ze dat dan ooit wél gedaan. Al die nummers zijn knip- en plakwerk van voor tot achter.quote:
Mag Rob heel graag, maar wel nog meer slap gelul dan een Coen en Sander...valt me iets tegen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:46 schreef ddx het volgende:
Gok niet dat Rob er zin in heeft (en teveel zendtijd voor Powned), maar wat mij betreft blijvertje de Rob & Jelmer show.
Tja ik kan gelul van Rob wel waarderen itt Coen en Sander.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:58 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mag Rob heel graag, maar wel nog meer slap gelul dan een Coen en Sander...valt me iets tegen.
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 20:05:56@Domien geen fysiek toetsenbord bij de hand. Hoe bevalt die avond verder? reageer retweet
twitter:
twitter:
Alles om luisteraars op de kast te jagenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:10 schreef FZN05 het volgende:
Hmm, verdacht wmb.twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 20:05:56@Domien geen fysiek toetsenbord bij de hand. Hoe bevalt die avond verder? reageer retweet
twitter:
Dat zou inderdaad ook weer kunnen, haha!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:12 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Alles om luisteraars op de kast te jagen
Zal ik hier binnenkort een vraag over stellen in Holy moly of heeft dat geen zin?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:14 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Gerucht gaat al langer dat ze van plek gaan wisselen. Werd aangewakkerd door dit:
Je kunt het proberen, maar geef hem nog geen procent kans.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zal ik hier binnenkort een vraag over stellen in Holy moly of heeft dat geen zin?
Nadat ik het postte heb ik erover nagedacht. Ik geef jou gelijk. Ik denk ook niet dat Gerard die vraag gaat stellen aan een van beide. Ik wacht wel af wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:19 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Je kunt het proberen, maar geef hem nog geen procent kans.
Tjibbe zei afgelopen vrijdagavond ook iets van "Straks kan het niet meer.".
Heb nog steeds het gevoel dat er heel wat gaat veranderen, al heb ik dat ondertussen al een hele tijd
En Sander heeft gezegd dat Sanderdaynight niet lang meer zal bestaan.. Meestal worden veranderingen in de programmering rond juli/augustus bekend. Als er iets is, zal het wel bekend gemaakt worden als C&S er weer zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:19 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Je kunt het proberen, maar geef hem nog geen procent kans.
Tjibbe zei afgelopen vrijdagavond ook iets van "Straks kan het niet meer.".
Heb nog steeds het gevoel dat er heel wat gaat veranderen, al heb ik dat ondertussen al een hele tijd
verdwijnen van Sanderdaynight kan ik me wel voorstellen. hij zit ook al in de weekendochtenden met croissandershow en daar zal hij meer van zichzelf in kwijt kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:21 schreef Holenmens het volgende:
[..]
En Sander heeft gezegd dat Sanderdaynight niet lang meer zal bestaan.. Meestal worden veranderingen in de programmering rond juli/augustus bekend. Als er iets is, zal het wel bekend gemaakt worden als C&S er weer zijn.
Dat kan niet in de ochtend?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verdwijnen van Sanderdaynight kan ik me wel voorstellen. hij zit ook al in de weekendochtenden met croissandershow en daar zal hij meer van zichzelf in kwijt kunnen denk ik.
en een wissel veenstra-domien lijkt me ook niet vreemd ivm de kinderen van Veenstra. wel zonde, want Veenstra kan in de avond lekker zijn ding doen.
Hee, daar is de tweewekelijkse 'daar is de 'wie moet er op welk tijdslot'-posts weer'-post.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Hee, daar zijn de tweewekelijkse 'wie moet er op welk tijdslot'-posts weer.
sorry, watquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:40 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Hee, daar is de tweewekelijkse 'daar is de 'wie moet er op welk tijdslot'-posts weer'-post.
Vanaf 1/1/14 gaan d'r een aantal omroepen fuseren, vandaar dat de programmawijzigingen dus waarschijnlijk een paar maanden verplaatsen (normaal altijd begin september, maar dan krijg je dus 4 maanden een tijdelijke programmering totdat de uitzenduren opnieuw verdeeld worden door die fusies... en da's niet handig). Aangezien het nog ongeveer een half jaar duurt is het ook niet zo raar dat er nog niets is bekendgemaakt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:26 schreef borisz het volgende:
Per 1/1/14 gaat de NPO op de schop maar alleen van Radio1 zijn de dingen echt bekend geworden.
Wat de veranderingen op 2 t/m6 zijn geen idee.
Heb de rest van de berichten van die grapjas net ook nog even erbij opgezocht, hij schijnt gewoon al een paar maanden te SMSen met allerlei van zulke zeikberichten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:44 schreef ddx het volgende:
Jammer dat Rob er niet zit, die had nummer gewoon echt genoemd
Heet ie Ed(win)?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb de rest van de berichten van die grapjas net ook nog even erbij opgezocht, hij schijnt gewoon al een paar maanden te SMSen met allerlei van zulke zeikberichten.LUISTER DAN NIET!
Waar ging het over? Een hater die de 3333 volspamt?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb de rest van de berichten van die grapjas net ook nog even erbij opgezocht, hij schijnt gewoon al een paar maanden te SMSen met allerlei van zulke zeikberichten.LUISTER DAN NIET!
Ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar ging het over? Een hater die de 3333 volspamt?
quote:
dat dus. tijdens kantoren heb je voor mijn gevoel wat minder vrijheid en moet alles wat strakker. het is ook meer achtergrondmuziek terwijl in de avond wat intensiever beluisterd wordt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:32 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Tijdens drive-time stukken minder ja. Meer gesprekken opnemen en strakker
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:41 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.radiofreak.nl/(...)adiologos-uitgelekt/
Sander doet het niet beter dan Rob hoorquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:06 schreef Holenmens het volgende:
Verkeersbedje door de reclames..Laat Sander dan achter de knoppen zitten
![]()
Echt welquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
Sander doet het niet beter dan Rob hoor
Ja ze hebben ook wel chemie, leuk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:14 schreef alwaysonhold het volgende:
Stenders en Lantinga, een leuke combi![]()
![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
Deed hij dat ook niet bij Yorin FM destijds bij Jensen? (ADRIAANTJE, TERINGLIJER![]()
![]()
)
Die persoon deed ook iig René Froger
Nou ik iig niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:32 schreef Piles het volgende:
Jullie kennen 'm wel als Bassie bij Jensen toch?
heerlijke radio jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Zonde
Bassie belt met Jensen. Hilarische radio
Wie?quote:
Zegt me niks, maar ik kijk dan ook nooit naar 24Kitchen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:16 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.24kitchen.nl/chefs/giovanni-caminita
Meid, het is wat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mij boven verstopt. Mijn broertje zit beneden met zzijn vriendin en mijn ouders. I heb er noet zoveel zin in om erbij te zitten. Ze blijft twee dagen.
Oke.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mij boven verstopt. Mijn broertje zit beneden met zzijn vriendin en mijn ouders. I heb er noet zoveel zin in om erbij te zitten. Ze blijft twee dagen.
Why not?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:53 schreef Cee het volgende:
Ohhhh deze RR.
Verder vind ik deze combinatie echt niet zo onmeunig fapbaar als de rest van jullie.
Te veel geouwehoer, te veel van hot naar her. Ik vind het niet bar slecht of zo maar ik ga het ook niet aanbidden voor het altaar.quote:
Cee houdt van strakke pikradioquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Te veel geouwehoer, te veel van hot naar her. Ik vind het niet bar slecht of zo maar ik ga het ook niet aanbidden voor het altaar.
Zo voel ik me vandaag wel een beetje jaquote:
Watskebeurt?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo voel ik me vandaag wel een beetje ja
Niks, ik ben stervensmoe en ik heb nergens zin in. Komt waarschijnlijk van het thuis zitten.quote:
Moet je niet thuis gaan zitten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niks, ik ben stervensmoe en ik heb nergens zin in. Komt waarschijnlijk van het thuis zitten.
Frisse boswandeling met je favoriete muziek in je oren geen optie? Wil wel eens zorgen voor een opkikker, het moeilijkste deel is het opstaan vanaf je bank.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niks, ik ben stervensmoe en ik heb nergens zin in. Komt waarschijnlijk van het thuis zitten.
Heb ik vandaag ook gedaanquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Frisse boswandeling met je favoriete muziek in je oren geen optie? Wil wel eens zorgen voor een opkikker, het moeilijkste deel is het opstaan vanaf je bank.
quote:
HEFTIG!!!quote:
Alles wijst op 10Gold, jammer...is gewoon een Radio 2 kloon.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:04 schreef Sirolf het volgende:
Zojuist om 22u zijn de voormalige FM-zenders van Arrow Classic Rock/Caz!/YorinFM weer aangegaan! Momenteel alleen met muziek van Hot Chocolate (Every 1's A Winner) en de tekst 'vrijdagochtend om 10 uur'.
Binnenkort dus een nieuwe zender in de landelijke FM in NL, geruchten gaan dat 't 10 Gold wordt, maar kan ook nog heel iets anders worden natuurlijk.
Ja, hier.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
dood topic is dood. is er nog iemand die een welterustenkus van me wil?
quote:
Ik zal over een paar dagen wel geeneens dekens nodig hebben!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]![]()
slaap lekker duckie! en handjes boven de dekens
dan moet je je handen afhakken en op het nachtkastje of iig buiten bereik leggen!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zal over een paar dagen wel geeneens dekens nodig hebben!
Ja, dus?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:18 schreef SilentChaos het volgende:
Gewoon weer op de fiets naar m'n werk(16km)
Dat betekent dat als ik thuis ben ik vandaag 32km heb gefietstquote:
*Tourflits* *Tourflits* *Tourflits* *Tourflits* *Tourflits* *Tourflits*quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat betekent dat als ik thuis ben ik vandaag 32km heb gefietst
Is dat zo bijzonder dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat betekent dat als ik thuis ben ik vandaag 32km heb gefietst
Ik fiets zelden (alleen naar de binnenstad als er drank genuttigd gaat worden, maar da's maar een paar km), dus jaquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:44 schreef borisz het volgende:
[..]
*Tourflits* *Tourflits* *Tourflits* *Tourflits* *Tourflits* *Tourflits*
Jij bent zo'n type die met de auto naar de sportschool gaat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik fiets zelden (alleen naar de binnenstad als er drank genuttigd gaat worden, maar da's maar een paar km), dus ja
Nee, want de sportschool is nog geen 100m van m'n huisquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type die met de auto naar de sportschool gaat?
Dan is het goed.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, want de sportschool is nog geen 100m van m'n huisDus dat doe ik nog WEL lopend
Ik doe eigenlijk (zeker in de zomer) heel weinig met de auto.quote:
Die pagina is snel weer offline gehaald...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:19 schreef borisz het volgende:
Vanaf morgen 10.00u op kavel A7. Radio 10 http://www.topformat.nl/package/116/radio-10
Jij weet dit vast wel, zijn alle streamlinks van de PO opgeheven of veranderd?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die pagina is snel weer offline gehaald...
Klopt, Windows Media = history sinds vandaag. Alle live video gaat voortaan via de nieuwe HTML5/Flash-techniek.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:45 schreef alors het volgende:
[..]
Jij weet dit vast wel, zijn alle streamlinks van de PO opgeheven of veranderd?
Maar die icecast streams werken nog wel, maar hebben geen beeld... zijn er helemaal geen streamlinks meer met beeld dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, Windows Media = history sinds vandaag. Alle live video gaat voortaan via de nieuwe HTML5/Flash-techniek.
Hoe krijg je het voor elkaar om Box 2 zo samen te stellenquote:Lunchbox 1
New Shoes - Paolo Nutini
California Soul - Marlena Shaw
Lunchbox 2
Plage - Crystal Fighters
Everybody's Free (To Wear Sunscreen) - Baz Luhrmann
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om Box 2 zo samen te stellen
Je kan gewoon de 3FM-videoplayer openen in een browser-popup. Losse streamlinks zijn er natuurlijk stiekem wel, maar ze worden niet zomaar gepubliceerd (en er zijn weinig standalone players die dit nieuwe formaat af kunnen spelen, dus heb je er niet veel aan).quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:20 schreef alors het volgende:
[..]
Maar die icecast streams werken nog wel, maar hebben geen beeld... zijn er helemaal geen streamlinks meer met beeld dan?
VLC en/of iOS toch wel?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan gewoon de 3FM-videoplayer openen in een browser-popup. Losse streamlinks zijn er natuurlijk stiekem wel, maar ze worden niet zomaar gepubliceerd (en er zijn weinig standalone players die dit nieuwe formaat af kunnen spelen, dus heb je er niet veel aan).
Irritant zeg, ik hoef al die 3fm nieuwtjes en die domme twitterberichten er niet bij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan gewoon de 3FM-videoplayer openen in een browser-popup. Losse streamlinks zijn er natuurlijk stiekem wel, maar ze worden niet zomaar gepubliceerd (en er zijn weinig standalone players die dit nieuwe formaat af kunnen spelen, dus heb je er niet veel aan).
Zoals ik al zei bestaat d'r ook een pop-up variant hè? In de witte balk boven het videobeeld staat 'kijk live' met daarnaast een pijltje om 'm in een pop-up te openen ZÓNDER omringende informatie. Directe link: http://www.3fm.nl/webcam/popupquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:33 schreef alors het volgende:
[..]
Irritant zeg, ik hoef al die 3fm nieuwtjes en die domme twitterberichten er niet bij.
Oh bedankt, ik kreeg alleen maar een popup met die rommel erbij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoals ik al zei bestaat d'r ook een pop-up variant hè? In de witte balk boven het videobeeld staat 'kijk live' met daarnaast een pijltje om 'm in een pop-up te openen ZÓNDER omringende informatie. Directe link: http://www.3fm.nl/webcam/popup
Hij past zich aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:37 schreef Piles het volgende:
Waarom is de kwaliteit van de stream af en toe zo kut (video). Of past ie zich vanzelf aan naar lagere bitrate als ik aan het downloaden ben?
Kan nu de tekst niet eens lezen
Je kan m ook handmatig zetten zag ik net.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]Nieuwe technieken
![]()
. Bagger is dat altijd
Gewoon FM-radio.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan m ook handmatig zetten zag ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |