Klopt.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:13 schreef ddx het volgende:
6u (en 7 als je van 0:00 tot 1:00 meetelt) toch ?
Klopt, maar 4 uur achter elkaar (2 programma's) bedoelde ikquote:Op maandag 29 juli 2013 16:13 schreef ddx het volgende:
6u (en 7 als je van 0:00 tot 1:00 meetelt) toch ?
twitter:Noedotweets twitterde op maandag 29-07-2013 om 16:23:27Dus, Je zegt een radiooptreden af voor een miezerig boottochtje, maar wel tijd hebben om even aan de telefoon te komen. Bel dan niet. #3fm reageer retweet
Heeej!quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heeej!
Ben je lekker aan het soppen?
Ja, wat nou? Muis ging toch naar haar ouders om schoon te maken enzulks.quote:
Je kent me toch al langer dan vandaagquote:Op maandag 29 juli 2013 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, wat nou? Muis ging toch naar haar ouders om schoon te maken enzulks.
Het valt mee. Ik moest alleen wat stofzuigen en wat boodschappen doen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heeej!
Ben je lekker aan het soppen?
Hihaho.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kent me toch al langer dan vandaag
Het woord "soppen" interpreteer ik heeeeeeeeeeeeel anders
jijquote:Op maandag 29 juli 2013 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ikquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En ze is ook al aan het naaien.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het valt mee. Ik moest alleen wat stofzuigen en wat boodschappen doen.
Wel alweer een rokje genaaid. Dus tot nu toe een top vakantie.
Ik lig dubbel hierquote:Op maandag 29 juli 2013 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
En ze is ook al aan het naaien.
Make it stop!
quote:
Houd op! SC houdt het zo dadelijk niet meer!quote:
Daag Muis!quote:Op maandag 29 juli 2013 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu ga ik weer. Mijn pleziertje voor vandaag ook weer gehad.
Je bent te laatquote:
zonde.quote:
Tja Timur was er zondag niet, dat scheelt al een beetje....quote:Op maandag 29 juli 2013 15:36 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Het is inderdaad rustig dit weekend. Is iedereen op vakantie?
Kom je nu meequote:Op maandag 29 juli 2013 18:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Tja Timur was er zondag niet, dat scheelt al een beetje....
en een sociaal leven? wahahaha. al ga ik zo wel naar de bios. nog mensen zin om mee te gaan naar World War Z? draait om 19u in Tivoli Leeuwarden
quote:De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) heeft een onderzoek ingesteld naar het programma Zomergasten, waar zondagavond een rokende cabaterier Hans Teeuwen te gast was.
Dat heeft een woordvoerder van de NVWA maandag gezegd.
De set van Zomergasten is een werkplek en dus mag daar niet worden gerookt. De VPRO, die Zomergasten uitzendt, kan een waarschuwing of een boete krijgen.
"Ik wil niet op de zaken vooruit lopen, maar een overtreding van het rookverbod weegt zwaar", zegt de woordvoerder. De VPRO was niet direct bereikbaar voor commentaar.
Teeuwen was zondag de eerste zomergast van dit seizoen. Zijn aflevering trok 812 duizend kijkers, ruim tweehonderdduizend meer dan eerste aflevering van Zomergasten vorig jaar.
twitter:mistertwitmel twitterde op maandag 29-07-2013 om 20:55:27Wat een noob van een dj op #3fm Beller mag kiesen tussen Flight (Denzel Washington) of Stolen (Nicolas Cage). Zegt de dj kies maar Stolen want dan zit je altijd goed met Nicolas Cage..... Die #3fm dj heeft dus echt meer verstand van muziek...... reageer retweet
twitter:Domien twitterde op maandag 29-07-2013 om 20:57:56@mistertwitmel Rustig an. Daarom ben ik toch ook dj en geen filmrecensent..? Of? Allebei de films niet gezien, trouwens. reageer retweet
Mja, er zullen ook vast een heel aantal mensen die hier normaal gesproken mee posten op vakantie zijn... en dan schiet 't inderdaad niet op.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:57 schreef ddx het volgende:
Wat een rust hier, ga ik rondje fietsen kom ik terug zijn we maar paar posts verder![]()
welke film die je nog wil zien draait er in de bios en waar moet ik t weekend zijn? hoewel...zondag ga ik naar de Deventer Boekenmarkt. je bent welkomquote:
Despicable Me 2 en This is the End, maar die draait pas eind augustusquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welke film die je nog wil zien draait er in de bios en waar moet ik t weekend zijn? hoewel...zondag ga ik naar de Deventer Boekenmarkt. je bent welkom
ow ja, this is the end is toch met acteurs die zichzelf spelen? lijkt me ook wel vet. Dispicable Me 2 ook wel ok, maar om daarvoor nou naar de bios te gaan..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Despicable Me 2 en This is the End, maar die draait pas eind augustus
Klopt, voorstukje van TitE zag er tof uit en met een aardige sterrencast en cameo's in ieder geval. DM2 lijkt me gewoon een toffe film, de eerste vond ik ook leuk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow ja, this is the end is toch met acteurs die zichzelf spelen? lijkt me ook wel vet. Dispicable Me 2 ook wel ok, maar om daarvoor nou naar de bios te gaan..
Ik heb nog nooit een film in 3D gezien eerlijk gezegd. Maar daar hoofdpijn van krijgen is wel klote ja.quote:overigens zag ik vandaag dus World War Z in 3D en dat 3D zoog me toch. veel te druk. heb meestal geen hoofdpijn na 3D maar nu wel een beetje.
zit er aan te denken om een abo bij de videotheek te nemen. voor 10euro per maand 1 film per dag huren. en dan heb ik goede films, in topkwaliteit op m'n nieuwe TV met prima surround geluid. en geen 3D als ik dat niet wil
ik heb er inmiddels genoeg gezien om te concluderen dat het eigenlijk weinig toevoegt. als ik kan kiezen ga ik liever naar 2D.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Klopt, voorstukje van TitE zag er tof uit en met een aardige sterrencast en cameo's in ieder geval. DM2 lijkt me gewoon een toffe film, de eerste vond ik ook leuk.
[..]
Ik heb nog nooit een film in 3D gezien eerlijk gezegd. Maar daar hoofdpijn van krijgen is wel klote ja.
Trustequote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er inmiddels genoeg gezien om te concluderen dat het eigenlijk weinig toevoegt. als ik kan kiezen ga ik liever naar 2D.
en nu kies ik ervoor naar bed te gaan. wekker gaat weer vroeg.
slaap lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |