Perm, Joburg is mega westers, ik woon nu in Sandton, rijkste buurt van heel Afrika blijkbaar, ervaring is wel goed zover, maar niet echt veel te doen, je moet toch steeds uit kijken waar je loopt en wat je doet, in het donker alleen lopen is een no go.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:05 schreef Individual het volgende:
[..]
Wat had je verwacht en wat is de ervaring nu?
Studie of een meer permanente emigratie?
Flink wat meldingen in het topic anders?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:03 schreef static het volgende:
[..]
Als een wijziging niet gemeld wordt krijg je dat ja.
Volgens mij zijn er genoeg meldingen gedaan hoor..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:03 schreef static het volgende:
[..]
Meer dan voldoende mensen die een paar maanden in het buitenland studeren als emigreren zien en niet melden dat ze weer terug zijn. Het is meer een 'hall of fame' lijst voor mensen die langer dan een standaard vakantie naar het buitenland zijn geweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 06:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Flink wat meldingen in het topic anders?
Je vergeet Dven.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:17 schreef xTraFresh het volgende:
Bulgarije
Sharkblade (1/2 NL-1/2 BUL) (2009)
Zelfs in de rijkste buurt? Is er geen beveiliging dan of een grote hoge muur?quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:46 schreef simmeh het volgende:
[..]
Perm, Joburg is mega westers, ik woon nu in Sandton, rijkste buurt van heel Afrika blijkbaar, ervaring is wel goed zover, maar niet echt veel te doen, je moet toch steeds uit kijken waar je loopt en wat je doet, in het donker alleen lopen is een no go.
Waar precies?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof! Hoe kun je vanuit een studie naar residence gaan? Is dat makkelijk at all?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 06:06 schreef Neshi het volgende:
Wellington, New Zealand.
nog een jaar studie, en dan een residence visa aanvragen.
Nou ja, aangezien dit m'n 5e jaar studie in NZ is (master), zal ik wanneer ik mn diploma heb een baan moeten zoeken. Na mn studie kom ik in aanmerking voor een visa dat een jaar geldig is om werk te zoeken (study to work policy). Wanneer ik een baan heb zal het aanvragen van recidency geen probleem moeten zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:39 schreef _Loki het volgende:
[..]
Tof! Hoe kun je vanuit een studie naar residence gaan? Is dat makkelijk at all?
Nicequote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:42 schreef Parzival het volgende:
Ik sta er nog steeds niet bij
snif.. Verenigde Arabische Emiraten.. Abu Dhabi ... (maar over een tijdje Dubai)
Calgary, Canada.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:03 schreef static het volgende:
[..]
Je hebt hier gated communities, zelf heb ik 24/7 bewaking, dikke electrische hek en kom je de lobby niet in na 2 checkpoints. Maar het gebeurd vrij vaak dat iemand je probeerd te overvallen (meeste hebben gewoon een wapen in de auto). Vorige week nog probeerde een zwarte een blanke vrouw te overvallen, gelukig kon ze snel weg rijden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:31 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Zelfs in de rijkste buurt? Is er geen beveiliging dan of een grote hoge muur?
Van het weekend ga ik de lijst updaten.quote:
ah, mag Kazachstan dan ook in de juiste alfabetische volgorde vermeld worden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:00 schreef static het volgende:
[..]
Van het weekend ga ik de lijst updaten.
Haha oké, klinkt niet als my kind of town.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:04 schreef simmeh het volgende:
[..]
Je hebt hier gated communities, zelf heb ik 24/7 bewaking, dikke electrische hek en kom je de lobby niet in na 2 checkpoints. Maar het gebeurd vrij vaak dat iemand je probeerd te overvallen (meeste hebben gewoon een wapen in de auto). Vorige week nog probeerde een zwarte een blanke vrouw te overvallen, gelukig kon ze snel weg rijden.
Had gisteren een mall security gaurd die gewoon het lef had om mij om geld te vragen, dusja
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:25 schreef Essebes het volgende:
ah, mag Kazachstan dan ook in de juiste alfabetische volgorde vermeld worden?
haha, duurt ff wat langer dan verwacht. Waarschijnlijk mogen we pas na de zomer hier weg. En dan ook pas zoeken naar een nieuwe lokatie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:05 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Jullie mogelijke verhuisplannen zijn nog niet meer concreet geworden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |