]quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:08 schreef Ratsnest89 het volgende:
Heb van Feb 2009 tot September 2011 in Sanford, Florida gewoond omdat ik werkte bij Disney's Animal Kingdom als imagineer.
Ik ga daar waarschijnlijk ook heen, maar heb wat visum-problemen. Hoe is dat bij jou gegaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:41 schreef ufopiloot het volgende:
Ik woon sinds oktober in Doha, Qatar.
Wat voor problemen precies?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:33 schreef static het volgende:
Ik ga daar waarschijnlijk ook heen, maar heb wat visum-problemen. Hoe is dat bij jou gegaan?
Geen universitaire opleiding. Dat schijnt een probleem te geven voor een visum (die ik overigens niet zelf regel, maar de headhunter).quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:56 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Wat voor problemen precies?
Als je gaat om te werken, moet je 'sponsor' dit regelen. Dit is vaak het bedrijf waar je voor gaat werken. Dit bedrijf heeft voor mij het zaken-visum geregeld, en ook het visum verlengd tot aan het einde van het jaar.
Ik ben nu in Nederland, en op dit moment is de procedure gestart van het bedrijf om een residence-permit aan te vragen. Dit is dus niet echt een (tijdelijk) zakenvisum, maar echt een werkvisum welke 5 jaar geldig is.
Sowieso als Nederlander kom je daar moeilijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:14 schreef rogier21 het volgende:
[..]
]
Als Imagineer? Hoe ben je daar gekomen, ik heb het vaak geprobeerd maar ze moeten geen buitenlanders bij Imagineering.
Heeft met de moslimhaat hier op Fok! en alles wat daar maar naar ruikt te makenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:42 schreef Parzival het volgende:
Ik sta er nog steeds niet bij
snif.. Verenigde Arabische Emiraten.. Abu Dhabi ... (maar over een tijdje Dubai)
Wat had je verwacht en wat is de ervaring nu?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:57 schreef simmeh het volgende:
Hey, ben sinds December 2013 naar Johannesburg, Zuid Afrika verhuist, johannesburg is niet echt wat ik had verwacht, maar werk hier is goed te doen
Oy!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:28 schreef flipsen het volgende:
Heeft met de moslimhaat hier op Fok! en alles wat daar maar naar ruikt te maken
Als een wijziging niet gemeld wordt krijg je dat ja.quote:
Oh okay dan is het goed.. wij weigeren ook mensen van bepaalde voetbal clubsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |