En je kunt ook gewoon niet wegblijven hier he?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:23 schreef Voorschrift het volgende:
Danku danku.
Maar inderdaad, afgezien van de vele uren in een airco-overladen kantoorpand toch wel genoten van de hittegolf.
Oh ik ben vrij vandaag, dus alle tijd.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En je kunt ook gewoon niet wegblijven hier he?
En juist vandaag op je vrije dag is het helemaal niet zulk mooi weer.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik ben vrij vandaag, dus alle tijd.
Ik zou een goede kandidaat zijn, want ik weet echt niksquote:Op maandag 29 juli 2013 12:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Pff ik speel De slimste mens op mijn telefoon, is echt heel moeilijk.
Hier een minder intellectueel persoon tegen wie ik kan spelen om me wat minder dom te voelen?
Oh dat klinkt wel leuk...ik ga die app even installeren.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Pff ik speel De slimste mens op mijn telefoon, is echt heel moeilijk.
Hier een minder intellectueel persoon tegen wie ik kan spelen om me wat minder dom te voelen?
Story of my life.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:26 schreef Karina het volgende:
[..]
En juist vandaag op je vrije dag is het helemaal niet zulk mooi weer.
Waar blijven de welkom terug plaatjes?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:20 schreef Uccie het volgende:
Goedemiddag
Hey Voorschrift....welkom terug![]()
Ohja....het weekend verlieo iets anders dan geplandquote:Op maandag 29 juli 2013 12:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar blijven de welkom terug plaatjes?
Ja drama al dat onweer, overal vlogen takken in het rond, goddank m'n auto niet beschadigd.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik herken het, zaterdag en gisteren was het ook vaak regen.
quote:
De mijne is wel lekker schoongespoeld.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja drama al dat onweer, overal vlogen takken in het rond, goddank m'n auto niet beschadigd.
Dat dan weer wel inderdaad, scheelt weer 12 euro voor de carwash.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:32 schreef Karina het volgende:
[..]
De mijne is wel lekker schoongespoeld.
Oh wacht?...quote:Op maandag 29 juli 2013 12:33 schreef Karina het volgende:
Maar goed ik moet weer wat doen, anders heb ik misschien straks geen baan meer, oh wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |